ماینر نروژی بیت کوین به شمال نروژ انتقال پیدا می کند

در مقاله قبلی خواندید که در یک ماه اخیر درآمد ماینرهای بیت کوین حدود 68 درصد افزایش یافت. بر همین اساس سهام شرکت هایی که به امر استخراج بیت کوین می پردازند رشد خوبی کرد. یکی از این شرکت ها کریپتو والت ای اس (Kryptovault AS) نام دارد که یک کمپانی بزرگ استخراج بیت کوین در نروژ است. ماینرهای این شرکت عموما در جنوب نروژ مستقر بودند و اکنون قرار است که موقعیت آن ها تغییر کند. مقصد بعدی دستگاه های ماینر نروژی بیت کوین، شمال نروژ خواهد بود. نقل مکان ماینرهای نروژی بیت کوین دلایل مختلفی دارد که در بخش بعدی خبر به بیان آن ها می پردازیم.

 

ماینر نروژی بیت کوین

 

دلیل انتقال ماینر نروژی بیت کوین به شمال نروژ

حتما می دانید که ماینرهای بیت کوین دستگاه هایی هستند که به قدرت پردازش بالایی نیاز دارند. به همین دلیل، مصرف انرژی آن ها بسیار زیاد می باشد و این انرژی باید از راه درستی تامین شود. با این حال تامین انرژی تنها مسئله موجود نیست و هزینه های انجام این کار نیز اهمیت زیادی دارد. کشور نروژ در منطقه ای سرد قرار دارد و بخش شمالی آن برای ماینینگ بیت کوین فضای خوبی می باشد. شرکت کریپتو والت نیز این موضوع را به خوبی می داند و به همین دلیل قصد انتقال ماینرهای نروژی بیت کوین به شمال کشور را دارد. اینگونه هزینه های استخراج بیت کوین کاهش می یابد و درآمد بیشتری به این شرکت می رسد. مدیر عامل این شرکت می گوید که هزینه های برق در شمال نروژ 160 برابر ارزان تر از جنوب آن است.

با این تفاسیر انتقال ماینرهای بیت کوین به شمال نروژ تصمیمی منطقی و پر سود به نظر می رسد. شمال نروژ سرد ترین نقطه این کشور است و هزینه های پایین برق در آن، این منطقه را به فضایی ایده آل برای استخراج بیت کوین (BTC) تبدیل می کند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها