تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ؛ تاریخ 27 خرداد 1403

تحلیل تکنیکال به شما کمک می‌کند که پس از شناسایی یک دارایی ارزشمند بتوانید در بهترین قیمت اقدام به خرید کنید. بدون توجه به تحلیل تکنیکال، خرید بهترین ارز یا نماد هم می‌تواند باعث ضرر شما شود. امروز 27 خرداد 1403 با تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ CAKE در کنار شما هتسیم. صرافی غیرمتمرکز(DEX) پنکیک سواپ که بر بستر زنجیره هوشمند بایننس BSC شکل گرفته توکن CAKE را به عنوان رمزارز اصلی خود معرفی کرده است. از همین جا به 2 ویژگی مهم توکن پنکیک سواپ پی می‌بریم.

نخست اینکه به دلیل شکل گیری بر بستر BSC هزینه گس تراکنش‌ها نسبت به شبکه اتریوم بسیار کمتر می‌باشد و مورد بعدی که باید به آن توجه داشت عدم استخراج این توکن می‌باشد. در واقع CAKE به دلیل عرضه شدن از سوی صرافی امکان استخراج ندارد و برای سود بردن از این توکن باید از روش‌های دیگر مثل خرید و فروش یا استکینگ استفاده کرد. همین موارد باعث شده اند که توکن CAKE در بازار با اقبال خوبی مواجه شود و تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ دارای اهمیت باشد.

 

تحلیل تکنیکال CAKE در تایم فریم 4h

برای اینکه بدانیم یک ارز در چه وضعیتی قرار دارد بهتر است روند کلی حرکت آن را در بلند مدت مشخص کنیم. به همین دلیل در ابتدا سراغ تحلیل تکنیکال CAKE در تایم فریم 4H می‌رویم.همانطور که در نمودار سایت tradingview مشخص است محدوده 2.5 دلار اهمیت بسیار زیادی برای توکن پنکیک سواپ دارد.

 

تحلیل تکنیکال CAKE در تایم فریم 4h

 

برای درک اهمیت این ناحیه کافی است رفتار قیمت در ماه‌های گذتشه را دنبال کنید. قیمت CAKE بعد از برخوردهای متعدد با ناحیه 2.5 دلار موفق شده بود این سطح را به سمت بالا بشکند و پس از تکمیل پولبک، رشدی 100 درصدی را تجربه کرده و تا محدوده 5 دلار صعود کند. اما مقاومت 5 دلار مانع از رشد CAKE شد و پس از تشکیل سقف 2 قلو در این ناحیه قیمت ریزش کرد. ریزش پنکیک سواپ تا جایی ادامه داشت که مجددا به سطح 2.5 دلار رسید و این بار محدوده 2.5 دلار به عنوان یک حمایت مستحکم برای این ارز از خود واکنش نشان داد.

در حال حاضر CAKE در حال رنج زدن در محدوده 2.5 دلار می‌باشد و روندی خنثی دارد. پنکیک سواپ پایین‌تر از EMA20 (میانگین متحرک 20 روزه) خود معامله می.شود و اندیکاتور Rsi نیز روند نزولی دارد. در صورتی که شرایط به همین گونه ادامه داشته باشد احتمال دارد حمایت 2.5 دلار از دست برود.

در صورت شکست حمایت 2.5 دلار، محدوده حمایتی بعدی 2 دلار خواهد بود. اما در صورتی که شرایط بازار تغییر کند و پنکیک سواپ بتواند از همین ناحیه رشد خود را آغاز کند، تا محدوده 3 دلار مانعی جدی برای رشد آن وجود نخواهد داشت. پس اگر قصد خرید بلندمدت یا میان مدت CAKE را دارید به دقت رفتار قیمت در ناحیه 2.5 دلار را تحت نظر بگیرید.

 

تحلیل تکنیکال CAKE در تایم فریم 30m

تحلیل تکنیکال CAKE در تایم فریم 30m مخصوص کسانی است که به دنبال نوسانگیری‌های روزانه هستند و از کوچکترین حرکت بازار استفاده می‌کنند. البته این کار ریسک‌های خود را دارد و اگر دانش و تجربه کافی ندارید بهتر است سراغ آن نروید.

 

تحلیل تکنیکال CAKE در تایم فریم 30m

 

در تایم 30m یک روند نزولی برای پنکیک سواپ مشاهده می‌شود. در حال حاضر قیمت به طور هم زمان با مقاومت داینامیک (خط روند) و همچنین مقاومت استاتیک خود درگیر است. همچنین اندیکاتور rsi نیز در این ناحیه روند نزولی دارد. با توجه به مشاهدات، احتمال ادامه روند نزولی بیشتر می‌باشد و قیمت می‌تواند در مرحله اول تا کف کانال حمایتی خود پایین بیاید. در صورتی هم که واکنش CAKE تغییر کند و گارد صعودی بگیرد اولین مقاومت آن محدوده 2.7 دلار خواهد بود.

 

سخن آخر

توکن cake به سبب ویژگی های مربوط به صرافی ارائه دهنده آن یعنی پنکیک سواپ مورد توجه سرمایه گذاران بازار قرار دارد و در صورت مثبت شدن شرایط بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید باشد. اگر شما هم با بررسی شرایط فاندامنتال این ارز تمایل به خرید CAKE دارید بهتر است بار دیگر تحلیل تکنیکال توکن پنکیک سواپ را مرور کنید تا در بهترین نقاط اقدام به خرید کنید. ضمنا برای نوسان‌گیری روزانه با توجه به روند نزولی این توکن، پوزیشن های sell دارای اولویت بالاتری هستند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها