تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ CAKE؛ تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل بلوغ و پذیرش بیشتر توسط سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف همبستگی خود را با شرایط اقتصاد جهانی افزایش داده است. همین عامل سبب می‌شود بیش از قبل تحت تاثیر اتفاقات بین‌المللی باشد. نوسانات و ریزش اخیر مارکت کریپتو هم بیشتر تحت تاثیر همین عوامل بوده است. بهرحال شرایط بازار به گونه‌ای شده است که جهت فعالیت در آن می‌بایست توجه بیشتری به روندهای قیمت و به طورکلی تحلیل تکنیکال داشت. بدون توجه به تحلیل تکنیکال امکان گرفتار شدن در دام نوسانات بازار بیشتر شده است.

امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ با تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ با نماد CAKE همراه شما هستیم تا به بررسی روند قیمت و محدوده‌های مهم حمایت و مقاومت آن بپردازیم. این توکن به عنوان رمزارز بومی صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ شناخته می‌شود.

توکن CAKE در 24 ساعت گذشته 5 درصد افزایش قیمت داشته و حجم سرمایه در گردش آن 401 میلیون دلار است و بر این اساس در رتبه 127 بازار قرار گرفته است.

 

روند قیمت پنکیک سواپ CAKE

در تحلیل تکنیکال تعیین روند قیمت برای تصمیم‌گیری در خصوص خرید، فروش و نگهداری اهمیت زیادی دارد. به کمک تعیین روند قیمت این امکان را خواهید داشت تا از احساسات حاکم بر بازار آگاه شوید و در مسیر درست گام بردارید چراکه حرکت در خلاف جریان بازار باعث نابودی سرمایه شما خواهد شد.

برای تعیین روند قیمت پنکیک سواپ تحلیل تکنیکال این توکن را در تایم فریم روزانه (1D) انجام می‌دهیم. این کار سبب می‌شود دید وسیع‌تر نسبت به بازار داشته باشیم و به دلیل شکل‌گیری کندل‌ها در زمانی طولانی‌تر، تحلیل ارائه شده از اعتبار و ثبات بیشتری برخوردار باشد.

 

روند قیمت پنکیک سواپ CAKE

 

روند قیمت کیک در 6 ماه گذشته نزولی بوده اما اگر به نمودار تحلیل تکنیکال این توکن دقت کنید متوجه خواهید شد که این خط روند در حال شکسته شدن است. اندیکاتور RSI وارد فاز مثبت شده و با شیب صعودی که دارد از قدرت خریداران در بازار خبر می‌دهد. از طرفی کندل‌های قیمت نیز در حال کراس کردن خط آبی رنگ EMA20 به سمت بالا هستند.

آخرین کندل روزانه هم در حال بسته شدن بالاتر از خط روند نزولی و بلند مدت می‌باشد. چنانچه قیمت پنکیک سواپ بتواند در همین نقطه یعنی بالاتر از خط روند نزولی تثبیت داشته باشد امیدواری‌ها در خصوص به وجود آمدن یک روند صعودی افزایش می‌يابد. مهم‌ترین محدوده مقاومتی در مسیر صعود CAKE هم 2.5 دلار می‌باشد.

توجه به این نکته ضروری است که در تحلیل تکنیکال هیچگاه نمی‌توان با قطعیت نظر داد و به همین دلیل چنانچه قیمت توکن کیک به پایین‌تر از 1.4 دلار برس همچنان احتمال ادامه روند نزولی وجود خواهد داشت و اولین حمایت جدی از قیمت در ناحیه 1.1 دلار به وقوع خواهد پیوست.

تحلیل نمودار CAKEBTC

اگر به دنبال معیاری هستید تا وضعیت توکن CAKE را نسبت به بیت کوین و کلیت بازار بسنجد باید به سراغ تحلیل نمودار CAKEBTC بروید. هرچقدر که این نمودار به حالت صعودی نزدیک‌تر باشد بیانگر وضعیت مناسب‌تر CAKE در بازار خواهد بود. این نمودار در واقع فاصله پنکیک را نسبت به بیت کوین می‌سنجد.

 

تحلیل نمودار CAKEBTC

 

با نگاهی بر نمودار CAKEBTC مشخص می‌شود که طی ماه‌های گذشته شرایط به سود بیت کوین بوده و فاصله آن از توکن CAKE در حال افزایش است. اما همزمان با رشد قیمت پنکیک سواپ این نمودار نیز گارد صعودی به خود گرفته و موجب امیدواری هواداران خود شده است. کندل‌های قیمت توانسته‌اند از سد خط EMA20 عبور کنند و اندیکاتور RSI نیز به فاز مثبت برگشته است. ادامه این روند باعث می‌شود شرایط پنکیک سواپ در بازار بهبود یابد و حتی میزان رشد بیشتری نسبت به بیت‌ کوین در دوره‌های صعودی داشته باشد. عبور این شاخص از عدد 0.000040 می‌تواند مهر تاییدی بر آغاز روند صعودی باشد.

 

سخن آخر

تصمیم‌گیری در مورد زمان مناسب خرید یا فروش یک دارایی همواره یکی از چالش‌ برانگیز کارهای ممکن است. ما به کمک تحلیل تکنیکال سعی داریم که ریسک این کار را تا حد ممکن پایین بیاوریم. در حال حاضر بررسی تحلیل تکنیکال پنکیک سواپ نشان می‌دهد که احتمال تغییر شرایط به نفع این توکن وجود دارد و در صورت تثبیت وضعیت فعلی می‌توانید برای خرید پنکیک در حجم منطقی اقدام کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها