تحلیل تکنیکال پپه PEPE؛ تاریخ ۲۴ مرداد ۱۴۰۳

میزان سودآوری میم کوین‌ها طی سالیان اخیر باعث شده تا افراد ریسک سرمایه‌گذاری در این نوع از رمزارزها را بیش از پیش پذیرفته و سرمایه خود را به آن‌ها اختصاص دهند. توکن پپه که با نماد PEPE شناخته می‌شود پس از دوج و شیبا مشهورترین میم کوین بازار می‌باشد و به نوعی جهت رقابت با آن‌ها عرضه شده است. جالب است بدانید تیم عرضه کننده پپه عنوان کرده است که هیچ برنامه توسعه‌ای در حال حاضر برای این رمزارز ندارد اما با این حال فعالین بازار کریپتو همچنان به خرید و نگهداری از این توکن ادامه می‌دهند.

امروز ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ با تحلیل تکنیکال پپه همراه شما هستیم و قصد داریم روند قیمتی آن را شناسایی کرده و مهم‌ترین محدوده‌های حمایت و مقاومت این رمزارز را تعیین کنیم. به نظر شما روند قیمت پپه می‌تواند برای سرمایه‌گذارن جذاب باشد؟

مارکت کپ یا همان حجم سرمایه در گردش پپه در حال حاضر 3.35 میلیارد دلار است و رتبه 24 بازار را به خود اختصاص داده است.

 

تحلیل تکنیکال پپه PEPE‌ در تایم فریم روزانه (1D)

شاید بتوان مهم‌ترین عامل برای سودآوری ناشی از سرمایه‌گذاری را همراهی با روند بازار دانست. وارد شدن در زمان درست و خروج پیش از ناحیه اشباع بازار باعث کسب بیشترین بهره‌وری خواهد شد و حرکت بر خلاف جریان بازار به راحتی موجب از دست رفتن سود و اصل سرمایه می‌شود. به همین جهت به کمک تحلیل تکنیکال سعی داریم تا روند قیمت را مشخص کنیم. برای تعیین کردن روند قیمت پپه از تایم فریم روزانه (1D) در تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنیم تا به واسطه داشتن دید وسیع‌تر تحلیل معتبر‌تری ارائه دهیم.

 

تحلیل تکنیکال پپه PEPE‌ در تایم فریم روزانه (1D)

 

اگر به نمودار تحلیل تکنیکال پپه در این تایم فریم دقت کنید متوجه خواهید شد که روند قیمت طی ماه گذشته و پس از رسیدن به ناحیه 0.000017 دلار نزولی شده و همچنان در این کانال در حال حرکت است. در حال حاضر نشانه‌ای برای تغییر روند به حالت صعودی مشاهده نشده و این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که پپه موفق شود به بالای خط روند برسد و در این ناحیه تثبیت داشته باشد.

با توجه به اینکه قیمت پپه با حمایت استاتیک و داینامیک خود در ناحیه 0.0000058 دلار برخورد داشته و اندیکاتور RSI‌ نیز کراس شده است، محتمل‌ترین حالت ریکاوری قیمت و رسیدن به سقف کانال نزولی می‌باشد. سقف کانال نزولی حدودا منطبق بر ناحیه مقاومتی 0.000010 دلار هم می‌باشد و گذر از این محدوده برای پپه دشوار است مگر اینکه شرایط کلی بازارارزهای دیجیتال مثبت باشد. در صورتی که این اتفاق رخ ندهد باید منتظر ادامه حرکت پپه در کانال نزولی باشید.

 

شرایط پپه PEPE نسبت به بیت کوین BTC

یکی از راه‌های تشخیص رمزارزهای مستعد رشد و آن‌هایی که در مقابل ریزش مقاومت بیشتری دارند بررسی نسبت قیمت نماد مورد نظر نسبت به بیت کوین است. هرچقدر وضعیت نماد مورد نظر نسبت به بیت کوین بهتر باشد فرصت مناسب‌تری برای خرید را پدید می‌اورد. در حال حاضر نماد مورد نظر ما پپه است و به همین دلیل نمودار تحلیل تکنیکال PEPEBTC را بررسی می‌کنیم.

 

شرایط پپه PEPE نسبت به بیت کوین BTC

 

نمودار تحلیل تکنیکال PEPEBTC‌ نشان می‌دهد که پپه روندی نزولی در مقابل بیت کوین دارد و نسبت قیمت آن‌ها در حال افزایش است. این بدان معنی است که ارزش پپه در مقابل بیت کوین در حال کاهش است و احتمالا در زمان رشد بازار نمی‌تواند همپای بیت کوین رشد کند. اگر به دنبال فرصت مناسب برای خرید PEPE هستید حتما این نمودار را زیر نظر بگیرید و پس از تثبیت شدن روند صعودی پپه نسبت به خرید آن اقدام کنید. استفاده از این روش بازدهی سرمایه‌گذاری شما را بیشتر می‌کند.

 

سخن آخر

اگر به فکر خرید پپه هستید باید از این موضوع آگاه باشید که به دلیل برخورداری از شرایط نامناسب فاندامنتال، ریسک سرمایه گذاری نسبتا بالاتری را متحمل خواهید شد. هرچند که سابقه قیمتی پپه تا به حال خوب بوده است. بررسی تحلیل تکنیکال نیز این مورد را نشان می‌دهد که روند قیمت در حال حاضر نزولی است و نشانه‌ای قوی از بازگشت روند مشاهده نمی‌شود. تثبیت قیمت بالاتر از نواحی مهم گفته شده در تحلیل تکنیکال موجب پایین آمدن ریسک خرید پپه خواهد شد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها