پذیرش رمز ارزها در دانشگاه کانادایی

خبری به تازگی در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب زیادی را از سمت کاربران به همراه داشت. این خبر نشان می دهد که یک دانشگاه کانادایی قصد دارد، Binance Pay را به عنوان عاملی برای پرداخت شهریه دانشجویان بپذیرد. 24 ساعت از انتشار این خبر نگذشته بود که انجمن این دانشگاه اعلام کرد، یک مانع فنی در دانشگاه کانادایی جلودار این ابتکار جدید شد. اما باید در نظر داشت که دانشگاه کانادایی دبی تنها نهادی نیست که قصد دارد از رمز ارزها به عنوان عاملی برای پرداخت استفاده کند.

اگر به خاطر داشته باشید در چند وقت اخیر نیز ایلان ماسک قصد داشت دوج کوین را به عنوان عاملی برای پرداخت در توییتر انتخاب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید مقاله رشد دوج کوین را مطالعه کنید. اکنون قصد داریم در خصوص این ایده جدید دانشگاه کانادایی به شما توضیحاتی دهیم.

 

دانشگاه کانادایی به دنبال ابتکارات جدید

دانشگاه کانادایی CUD یک دانشگاه خصوصی واقع در کشور دبی است. انجمن CUD قصد دارند فناوری های نوینی را در این دانشگاه اجرا کنند. برهمین اساس علاقه منداند، به دانشجویان خود اعم از داخلی و خارجی این اجازه را بدهند تا با استفاده از رمز ارزها شهریه و هزینه های دانشگاه خود را پرداخت کنند. این ابتکار دانشگاه کانادایی برای دانشجویان با هرگونه رشته و سوابقی این امکان را فراهم می کند تا به راحتی بتوانند به برنامه های درسی کانادایی در دبی دسترسی پیدا کنند.

 طبق گفته های جدید انجمن دانشگاه CUD به خاطر یک سری مشکلات فنی تا اطلاع ثانوی نمی توان از این نوع روش پرداخت استفاده کرد. البته جالب است بدانید Binance Pay یک نوع درگاهی برای پرداخت است که توسط صرافی بایننس راه اندازی شده است. بایننس پی به کسب و کارها این اجازه را می دهد تا بتوانند پرداخت هایی که با استفاده از رمز ارزها صورت می گیرد را یک پارچه سازند. 

 

همکاری بایننس با دانشگاه کانادایی

 

همکاری بایننس با دانشگاه کانادایی 

طبق اعلام اولیه CUD، همکاری با صرافی بایننس این اجازه را به آنها می دهد تا با استفاده از این روش پرداخت نوین بتوانند تغییراتی در این دانشگاه به وجود آوردند. البته باید در نظر داشت که صرافی بایننس نیز از این حرکت استقبال زیادی کرد. استقبال بایننس به حدی بود که یک جلسه آموزش ارزهای دیجیتال برای دانشجویان دانشگاه CUD برگزار کرد. در این جلسه دانشجویان در خصوص اصول بلاک چین، وب3 و متاورس آموزش های لازم را دیدند. پشتیبانی بایننس از این دانشگاه توجه بسیاری از کاربران را به خود اختصاص داد. حال باید منتظر بود مشکلات فنی دانشگاه کانادایی رفع شود تا ببینیم کاربران چه بازخوردی در این خصوص از خود نشان می دهند. 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها