پیروزی ریپل در دادگاه شرط رشد XRP

به تازگی خبرهایی مبتنی بر پیروزی ریپل (XRP) در دادگاه به گوش می رسد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، دادگاهی که بین شرکت ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار برگزار شده بوده به نفع شرکت ریپل رو به اتمام است. بزرگترین مشکل ریپل در دو سال گذشته همین اختلاف با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بود؛ که گویا در حال برطرف شدن است. پیروزی ریپل در دادگاه باعث افزایش قیمت شدید این توکن خواهد شد. در حال حاضر با انتشار این خبر شاهد آغاز رشد صعودی ریپل، هر چند ناچیز بوده ایم. در ادامه مطلب به بررسی قیمت ریپل و سطوح مقاومتی پیش روی این توکن خواهیم پرداخت.

 

روند صعودی ریپل

 

آغاز روند صعودی به شرط پیروزی ریپل در دادگاه

شرکت ریپل درخواستی مبتنی بر حذف یک شاهد از شاهدان کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دادگاه ارائه کرد. این درخواست شرکت ریپل مورد قبول دادگاه قرار گرفت. پذیرفته شدن درخواست این شرکت گمانه زنی ها را در مورد پیروزی ریپل در دادگاه بیشتر کرد.

این اتفاق زمزمه هایی را در مورد شروع دوباره کسب و کار شرکت ریپل مانند گذشته آغاز کرد. با نگاهی به اندیکاتورهای تکنیکال ریپل متوجه می شویم که قیمت XRP به کف مورد انتظار نزدیک است. هنگامی که یک رمز ارز به کف قیمتی خود نزدیک می شود یک بازگشت صعودی به همراه خواهد داشت. در حال حاضر میانگین متحرک 30 روزه XRP از میانگین 200 روزه خود سقوط کرده و این سقوط نشان دهنده افزایش بهبود قیمت آن و شروع روند صعودی ریپل خواهد بود.

ریپل با رد کردن سطح مقاومتی خود در محدوده 0.37 دلار نشان داد ظرفیت خود به سطوح بالاتر را در خود تقویت کرده است. با توجه به اخبار منتشر شده مبتنی بر پیروزی ریپل در دادگاه می توانیم به افزایش قیمت ریپل اطمینان بیشتری داشته باشیم.

هم اکنون در لحظه نگارش این مقاله (18 اسفند / 9 مارس) ریپل بر خلاف سایر رمز ارزها که رشد نزولی خود را تجربه می کنند، روند صعودی خود را آغاز کرده است. XRP با قیمت 0.3923$ در حال معامله می باشد و طی یک هفته اخیر با رشد 3.73% می تواند نشان دهنده احتمال پیروزی ریپل در دادگاه باشد.

به گفته مدیر عامل شرکت مالی و فناوری ریپل، احتمال برنده شدن در این پرونده احتمالا تا پایان سال جاری وجود دارد. اگر پیروزی ریپل در دادگاه به قطع توسط دادگاه اعلام شود این کوین می تواند مجددا به سقف تاریخی خود در یعنی محدوده قیمتی 3.40 دلار برسد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها