روند صعودی ریپل ادامه دارد؟

حتما تاکنون با ریپل (XRP) این ارز دیجیتال محبوب آشنایی دارید و خبر روند صعودی ریپل را شنیده اید. اگر بخواهیم در مورد ریپل بیشتر توضیح دهیم باید گفت، هدف از ایجاد ریپل ایجاد یک شبکه پرداخت امن و در نهایت غیر متمرکز است. به جرات می توان گفت هدف ریپل در مقایسه با بیت کوین کاملا متضاد می باشد. هدف ریپل ارائه خدمات بانکی غیر متمرکز جهت رفع مشکلاتی است که در تبادلات بین المللی پول به وجود می آیند. این روزها خبر روند صعودی ریپل زیاد به گوش می رسد. ریپل هم مانند دیگر ارزهای دیجیتال در پی افزایش قیمت بازار جهانی نیز، افزایش پیدا کرده است. اما آیا این روند صعودی ریپل ادامه خواهد داشت؟

XRP در چند روز اخیر روند صعودی قابل توجهی را پشت سر گذاشت. با وجود این هنوز تحلیلگران به شدت نگران و مردد هستند که ریپل این بار می تواند روند نزولی که چند سال در آن به سر می برد را پشت سر بگذارد؟ آلتکوین ریپل طی روزهای اخیر نوسانات قیمت شدیدی را پشت سر گذاشت. نتیجه این نوسانات قیمت ایجاد سقف های قیمتی جدید و بالاتری بود که برای این رمز ارز رقم خورد. در ادامه به تحلیل بیشتر این آلتکوین محبوب و صحت روند صعودی ریپل صحبت خواهیم پرداخت.

 

ادامه روند صعودی ریپل

 

روند صعودی ریپل حفظ خواهد شد؟

همانطور که در روزهای گذشته شاهد بودید ریپل بعد از چند حرکت جزئی خود به سمت صعودی شدن، حرکت شگفت انگیز غیر منتظره ای را برای تمام معامله گران رقم زد. برخی بر این باورند که دلیل اصلی روند صعودی ریپل مطرح شدن دادگاه در توییتر و مبحث پیروزی ریپل می باشد. بر اساس گزارشات هر چه در شبکه های اجتماعی در مورد این آلتکوین محبوب بیشتر صحبت شود، در روند صعودی ریپل هم تاثیر خواهد گذاشت. این روزها پیروزی شرکت ریپل به یک موضوع بسیار داغ در توییتر تبدیل شده است. پس می توان با اطمینان گفت تا زمانی که احساسات بازار در مورد روند صعودی ریپل مثبت باشد، قدرت روند صعودی ریپل هم حفظ خواهد شد.

با وجود اینکه که دعوای حقوقی بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و ریپل باعث به وجود آمدن هزینه های زیادی برای این شرکت شد و از طرفی افزایش فشار فروش خرس ها، برای کاهش قیمت ریپل به وجود آمد اما این آلتکوین توانست سقف صعودی جدیدی را برای خود ایجاد کند. با ایجاد سقف جدید بسیاری ازمعامله گران به روند صعودی ریپل ایمان آوردند.

 

نظرات کارشناسان در مورد روند صعودی ریپل

شاید یکی دیگر از دلایلی که باعث ایجاد روند صعودی ریپل شد، صحبت ها و خوشبینی های برد گارلینک هاوس (مدیر عامل شرکت ریپل) در مورد پیروزی شرکت ریپل در دعوای حقوقی که بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و خودش به وجود آمد، بوده است.

مدیر ارشد فناوری شرکت XRP به نام دیوید شواتز، دیدگاه جدیدی نسبت به ذخایر ریپل بیان کرد. او اظهار افسوس کرد و افزود هنگامی که قیمت ریپل در سطوح پایین خود به سر می برد می بایست تعداد بسیار بیشتری از این آلتکوین توزیع می شد. دیوید شواتز معتقد است با توجه به قیمتی که ریپل در حال حاضر دارد، هر چه تعداد بیشتری از توکن ریپل در بازار تزریق شود شرایط را بسیار سخت تر خواهد کرد.

دیوید شواتز به ثبات روند صعودی ریپل اطمینان کامل دارد. یکی از دلایلی که شواتز برای توزیع این آلتکوین در زمانی که قیمت آن پایین است بیان کرد، این است که شهروندان آمریکایی که شامل مالیات شده اند بعد از دریافت توکن ریپل مجبور به فروش 50% توکن های خود خواهند شد و این به روند صعودی ریپل کمک خواهد کرد.

تحلیلگران بر این باورند که قیمت آلتکوین ریپل طی چند روز آینده به 0.2 دلار خواهد رسید و این روند صعودی ریپل ادامه خواهد داشت. قیمت ریپل امروز – 4 بهمن – با 4.04% رشد نسبت به روز گذشته و با قیمت 0٫42205 دلار معامله می شود.

 

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها