شرط بندی بزرگ ریپل در برزیل

به گزارش u.today ریپل قرار است نوآوری فین تک را در برزیل پیش ببرد.

شرکت بلاک چین ریپل مستقر در سانفرانسیسکو اخیرا به منظور ارتقای فرصت‌های فین‌تک در برزیل با کمک برنامه شتاب‌دهنده Next، یک پیوند جدید با Fenasbac را اعلام کرد.
قابل ذکر است که ریپل برزیل را به عنوان اولین مکان خود برای سرمایه‌گذاری هدفمند انتخاب کرد. این شرکت به محیط نظارتی دوستدار رمزنگاری کشور و همچنین جامعه قوی توسعه دهندگان به عنوان دلیل اصلی چنین تصمیمی اشاره کرده است.

برخی از استارت آپ‌هایی که توسط Next حمایت می‌شوند عبارتند از AmFi، LoopiPay و Liber.

ریپل قبلا دو استارت آپ فین تک را شناسایی کرده است که قرار است از آنها پشتیبانی کند. به طور طبیعی، ریپل آن دسته از شرکت‌هایی را هدف قرار می‌دهد که به دنبال استفاده از XRP Ledger هستند. ریپل مدت هاست که حضور پررنگی در برزیل داشته است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شعبه جداگانه ای را در کشور برزیل راه اندازی کرد که به عنوان سکوی پرشی برای گسترش آن در آمریکای لاتین در سال 2019 بود. در سال 2022، این شرکت همچنین راه اندازی یک کریدور نقدینگی جدید بر اساس تقاضا را اعلام کرد.

در ماه آوریل، مونیکا لانگ، رئیس ریپل، در مورد چگونگی تاثیر ارزهای دیجیتال بر چشم انداز مالی در آمریکای لاتین صحبت کرد. در ماه می، ریپل همچنین از اهدای 100000 دلاری به قربانیان سیل برزیل خبر داد. طبق یک چارچوب نظارتی جدید در ماه مه، بانک مرکزی برزیل اعلام کرد که می‌تواند در اواخر سال 2024 یک چارچوب نظارتی جامع برای دارایی‌های دیجیتال معرفی کند. در سال 2022 به بانک مرکزی این اختیار اعطا شد که مقررات مربوط به کریپتو را دریافت کرد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها