راه اندازی استیبل کوین ریپل

ریپل عرضه محدود محصول استیبل کوین خود که ادعای بسیاری بر آن دارد را فرا گرفته است، به عنوان “نقطه عطف مهم” توصیف کرد.

بر اساس اطلاعیه روز جمعه، شرکت رمزنگاری سازمانی Ripple مستقر در سانفرانسیسکو، استیبل کوین خود را در بتا خصوصی راه اندازی کرده است.

استیبل کوین ریپل (RLUSD) برای آزمایش بتا در XRPL و Ethereum در دسترس خواهد بود. در مرحله آزمایش بتا، گروهی منتخب از شرکای سازمانی این شرکت، محصول جدید را قبل از اینکه برای مخاطبان گسترده عرضه شود، امتحان خواهند کرد. ریپل می‌خواهد قبل از شروع به راه‌اندازی عمومی مطمئن شود که استیبل کوین به اندازه کافی امن و قابل اعتماد است.
خرید یا معامله استیبل کوین جدید در طول آزمایش بتا امکان‌پذیر نیست و ریپل همچنان باید برای محصول بلندپروازانه خود یک نظر نظارتی دریافت کند.

ریپل همچنین در مورد کلاهبردارانی که ممکن است با ادعای دسترسی زودهنگام به محصول، سعی کنند از راه اندازی محدود RLUSD سرمایه گذاری کنند، هشدار داده است. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، ریپل همچنین یک صفحه وب سایت برای پروژه استیبل کوین خود راه اندازی کرده است که آن را برای خدمات پرداخت و نقل و انتقالات برون مرزی قرار می دهد. این شرکت ارز دیجیتال در ماه آوریل حرکت جسورانه خود را به بخش استیبل کوین انجام داد. ریپل سپس نام پروژه استیبل کوین خود را در نشست XRP Ledger Community Summit در ماه ژوئن فاش کرد.

مونیکا لانگ، رئیس ریپل، قبلاً گفته بود که انتظار دارد پروژه استیبل کوین که در مورد آن بسیار صحبت شده بود، امسال اولین گام خود را آغاز کند. به غیر از XRPL و اتریوم، انتظار می‌رود استیبل کوین ریپل در سایر زنجیره‌ها نیز عرضه شود.

ریپل باید با سایر صادرکنندگان استیبل کوین مانند تتر رقابت کند. با این حال، این شرکت ادعا می کند که برای عرضه چنین محصولی در “موقعیت ایده آل” قرار دارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها