رویدادهای مهم شیبا در سال 2023

رویدادهای مهم شیبا در این مدت توانست توجهات عموم سرمایه گذاران را به خود جلب کند. با آغاز سال 2023 نیز، شیبا با توجه به رشد 55 درصدی که در چند وقت اخیر داشت، توجهات بیشتری را به خود اختصاص داد. هم اکنون سرمایه گذاران به دقت تحولات فعلی و رویدادهای مهم شیبا را زیر نظر دارند تا بتوانند پیش بینی کنند که در آینده کدام یک از رویدادهای مهم شیبا می تواند باعث رشد بیشتر آن شود.

طبق گزارش سایت Finbold قرار است در ماه مارس 2023 اتفاقات مهمی برای شیباریوم رقم بخورد. این رویدادهای مهم Shiba می تواند ثاثیرات زیادی داشته باشد، که یکی از آن ها تاثیر بر روی قیمت شیبا می باشد. البته یک امکان هم وجود دارد که ممکن است اقدامات منفی، علیه بازار ارز دیجیتال و چشم انداز اقتصاد کلان رخ دهد. این اقدامات می توانند جلوی رشد شیباریوم و بقیه ارزها را نیز بگیرند. در ادامه مقاله به یکی از رویدادهای مهم شیبا که راه اندازی شیباریوم بتا است، می پردازیم.

 

راه اندازی شیباریوم بتا

طبق توییت های حساب رسمی BONE یکی از تاثیر گذارترین رویدادهای مهم شیبا، راه اندازی نسخه بتای اکوسیستم لایه ۲ شیبا اینو است. این نسخه بتای اکوسیستم را شیباریوم نام گذاری کرده اند. جالب است بدانید شیباریوم از توکن BONE برای فعالیت خود استفاده می کند و قرار است در اوایل ماه مارس 2023 راه اندازی شود.

همچنین تیم توسعه دهندگان شیبا برای آماده سازی نسخه بتا، مسئولیت راه اندازی پورتال شیباریوم را به عهده دارند. این تیم همه کاربران را مطلع کرد که تمامی محصولات موجود در شبکه بتا در مرحله آزمایشی قرار دارند. تیم شیبا به کاربران هشدارهای لازم را داده که تا زمان راه اندازی کامل شبکه اصلی شیباریوم هیچ توکنی خریداری نکنند. البته طبق گفته های گذشته این تیم، قرار بود شبکه شیباریوم در تاریخ 14 فوریه راه اندازی شود.

 

افزایش قیمت شیبا

 

آیا رویدادهای مهم شیبا باعث افزایش قیمت آن خواهد شد؟

طبق گزارش های به دست آمده ممکن است این رویدادهای مهم شیبا باعث افزایش قیمت آن شود. زیرا طبق بررسی پلتفرم مورد اعتماد TradingView و چند تحلیل ارز دیجیتال SHIB، میزان خرید شیبا در گزارش هفتگی و ماهانه آن رو به رشد است. این تحلیل افزایش قیمت شیبا با توجه به در نظر گرفتن تمام رویدادهای مهم شیبا و مشاهده اینکه چقدر این رویدادها بر روی قیمت شیبا که در حال حاضر 0.00001239 دلار معاله می شود تاثیر خواهد گذاشت، بسیار جالب است. زیرا عموم اعضای ارز دیجیتال باتوجه به رویدادهای مهم شیبا انتظار کاهش قیمت آن را داشتند. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم رویدادهای مهم شیبا چه تاثیری بر قیمت آن می گذارند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها