راه اندازی شبکه شیباریوم در 14 فوریه

از ابتدای سال 2023 شاهد روند صعودی قیمت ها در ارزهای دیجیتال بودیم. یکی از ارزهای مورد توجه کاربران میم کوین شیبا است. با راه اندازی شبکه شیباریوم در ماه فوریه، پیش بینی قیمت شیبا می تواند برای طرفداران آن جنجال برانگیز باشد. همچنین با توجه به اخبار راه اندازی شبکه شیباریوم که در فوریه انجام می‌ شود، سرمایه گذاران این ارز دیجیتال را بیش از پیش زیر نظر می گیرند.

مدیر توسعه دهنده شیبا به صورت خیلی مرموز در یکی از پست های توییتری خود به یک جعبه قلبی شکل اشاره کرد که احتمال راه اندازی شبکه شیباریوم در روز ولنتاین (14 فوریه) را زیاد می کند. رهبر شیباریوم Shytoshi Kusama پیش بینی می کند که این پروژه در سال جاری راه اندازی شود. یکی دیگر از اهمیت های شبکه شیباریوم، راه‌اندازی پلتفرم بازی برای کسب درآمد Oshiverse است. این پلتفرم برای بازی های iOS و اندروید موجود است که عاملی برای مشارکت بیشتر جامعه شیبا می باشد.

 

تاثیر شبکه شیباریوم در قیمت شیبا

 

تاثیر شبکه شیباریوم در قیمت شیبا

بسیاری از کاربران ارز دیجیتال شیبا را میم کوین می دانند. با این حال این ارز طرفداران زیادی دارد و رتبه خوبی را در بین ارزهای دیجیتال به خود اختصاص داده است. پیش بینی قیمت شیبا در آینده به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها راه اندازی شبکه شیباریوم است. تیم توسعه دهنده شیبا اینو اعلام کرد که به زودی و در ماه فوریه شبکه شیباریوم افتتاح خواهد شد. اعلام این خبر باعث رشد چندین درصدی ارز شیبا شد.

ارز شیبا از ماه گذشته تا به الان روندی صعودی داشته است و ادامه دار بودن روند صعودی قیمت شیبا قابل پیش بینی می باشد. در ماه گذشته شیبا اینو با قیمت 0.00000844 معامله می شد و در حال حاضر با قیمت 0.0000152 معامله می شود. این تغییرات، یک رشد 84.5 درصدی را نشان می دهد. با توکن سوزی شیبا و و آمدن خبر راه اندازی شبکه شیباریوم پیش بینی قیمت شیبا خیلی چالش برانگیز است.

نظر بسیاری از طرفداران این ارز این است که قیمت شیبا رو به صعود خواهد بود. اما با توجه به اینکه بازارهای مالی قابل پیش بینی نیستند سرمایه گذاران باید برای سرمایه گذاری دقت کافی به خرج دهند.

 

شبکه شیباریوم چگونه است؟

شیباریوم (Shibarium) یک بلاک چین لایه ۲ می باشد که توسط تیم توسعه‌ دهنده شیبا اینو بر روی شبکه اتریوم ایجاد شده است. شیباریوم برای کاهش وابستگی به اتریوم ساخته شده است که بتواند به مقیاس‌پذیری و افزایش سرعت تراکنش‌ها کمک کند. تیم توسعه‌ دهنده شیبا اینو بیان کرده‌اند که پس از راه‌اندازی شبکه شیباریوم توکن SHIB به این بلاک چین لایه ۲ منتقل خواهد شد. علاوه بر این، شیباریوم یک زمین بازی توسعه برای برنامه نویسان بلاک چین خواهد بود.

خالق شیبا اینو (ریوشی) اعلام کرد: هدف راه اندازی شبکه شیباریوم انجام تراکنش های سریع تر با اجازه انجام شدن آن ها به صورت همزمان است. همچنین وی گفت که در نظر دارد کارمزد تراکنش ها را به حداقل برساند و برای کاربرانی که در اکوسیستم شیبا هستند کارمزد تراکنش ها را به صفر برساند. مسئله دیگر و مهم ترین مسئله امنیت است که شبکه شیباریوم به عنوان یک سیستم غیر متمرکز، در نظر دارد یک شبکه امن برای به اشتراک گذاری داده ها ایجاد کند. از این رو کاربران می توانند بدون آسیب پذیری در برابر دستکاری شدن داده ها، آن ها را به اشتراک بگذارند. همچنین می توانند تراکنش ها را پیگیری و بررسی کنند.

علاوه بر موارد گفته شده، راه اندازی این شبکه باعث استفاده آسان تر از شبکه بازی NFT شیبا اینو و برنامه های کاربردی متاورسی می شود. ریوشی قصد داشت با ایجاد شبکه شیباریوم به همه ثابت کند که شیبا چیست و چه کاربردهایی می تواند داشته باشد که فراتر از یک میم کوین محسوب شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهره نادری
زهره نادری
1 سال قبل

ممنون از توضیحات خوبتون 🌸

مهران زمان نامیان
مدیر
پاسخ به  زهره نادری

زنده باشید سرکار خانم
ممنون از لطف و دقت نظر شما