نهنگ های شیبا علاقه مندی خود را در میان بلاتکلیفی بازار نشان دادند

به گزارش u.today، نهنگ‌های شیبا اینو یا همان دارندگان بزرگ توکن SHIB، نشانه‌هایی از فعالیت مجدد را نشان می‌دهند. این امر پس از یک دوره کاهش عملکرد توکن در بازار رخ می‌دهد. داده‌های زنجیره‌ای SHIB نشان می‌دهد که در روز گذشته 47 تراکنش مهم انجام شده است که نشان می‌دهد این دارندگان عمده در حال فعال‌تر شدن هستند. این افزایش قابل توجهی نسبت به کاهش قبلی در معاملات بزرگ است که در 29 ژوئن به 47 رسیده بود.

از نظر حجم تراکنش، 947.8 میلیارد توکن شیبا جابه‌جا شده در یک روز را ثبت کرد. این افزایش به دنبال اوج هفت روزه 6.24 تریلیون SHIB در 24 ژوئن است. افزایش شدید حجم نشان می‌دهد که دارندگان بزرگ ممکن است دارایی‌های خود را افزایش یا توزیع کنند. این برخلاف مقادیر کمتری است که هفته گذشته در معاملات سطح نهنگ مشاهده شد.

با وجود افزایش فعالیت در زنجیره، قیمت SHIB نسبتاً ثابت مانده است و در حال حاضر حدود 0.00001709 دلار در نوسان است. نمودار نشان می‌دهد که SHIB در تلاش برای حفظ حرکت صعودی خود بوده است. برای نشان دادن یک روند صعودی، SHIB باید از سطوح مقاومتی که توسط EMAهای 26 روزه، 50 روزه و 200 روزه نشان داده شده است عبور کند.

احساسات بازار نسبت به SHIB متفاوت است. اندیکاتور Bulls and Bears یک نبرد تقریباً یکنواخت بین خریداران و فروشندگان را نشان می‌دهد که یک مزیت جزئی برای خرس‌ها دارد. این نشان می‌دهد که بازار در مورد عملکرد کوتاه مدت SHIB محتاط است و بعید است در آینده قابل پیش‌بینی به خرید تبدیل شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها