شیبا پس از بازگشت خیره کننده از آوالانچ پیشی گرفت

شیبا در حال حاضر بهترین عملکرد را در بین میم کوین‌ها دارد. ارز دیجیتال Shiba Inu توانسته است بازگشتی چشمگیر را رقم بزند. این میم کوین توانسته است از لحاظ ارزش بازار از Avalanche پیشی بگیرد. ارزش این دو ارز دیجیتال به ترتیب 8.05 و 7.91 میلیارد دلار است.

اوایل امروز، شیبا در میان سقوط ویرانگر بازار ارزهای دیجیتال، نزدیک بود یک صفر دیگر به برچسب قیمت خود اضافه کند. طبق داده‌های CoinGecko، شیبا اینو در اوایل امروز به پایین‌ترین سطح روزانه 0.00001089 دلاری رسید. با این حال، از آن زمان توانسته است بیشتر زیان‌های خود را کاهش دهد و در حال حاضر با قیمت 0.00001325 دلار معامله می‌شود.

در واقع، SHIB در حال حاضر بهترین عملکرد میم کوین را دارد که در 24 ساعت گذشته تنها 3 درصد کاهش داشته است. برای مقایسه، Dogecoin نزدیک به 10٪ کاهش یافته است. در همین حال، PEPE و WIF به ترتیب 15٪ و 14٪ کاهش یافته‌اند. همانطور که U.Today گزارش داد، بازارهای جهانی اوایل امروز به شدت آسیب دیدند و سهام ژاپن شاهد بدترین روز خود از اواخر دهه 80 بود. سهام ایالات متحده نیز با کاهش بیش از 6 درصدی شاخص فناوری سنگین نزدک سقوط کرد.

بازار به دلیل درآمدهای ضعیف فناوری و همچنین داده‌های اقتصادی نگران کننده ضربه سختی خورده است. معامله گران با این احتمال دست و پنجه نرم می‌کنند که ایالات متحده اکنون ممکن است وارد رکود شود.

همانطور که U.Today گزارش داد، سقوط بازار برخی از درخواست‌ها را برای کاهش اضطراری نرخ انجام داده است که باعث ایجاد خوش‌بینی به بازار می‌شود. در واقع، کاربران پلی مارکت اکنون بر این باورند که چنین سناریویی محتمل است. احتمال کاهش 50 واحدی نرخ بهره در چند روز گذشته سه برابر شده است. انتظار می‌رود دارایی‌های ریسکی مانند ارزهای دیجیتال از یک سیاست پولی ضعیف‌تر سود ببرند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها