سیگنال نهنگ های شیبا برای سرمایه گذاران

فعالیت اخیر نهنگ های شیبا اینو چیزی مهم در مورد قیمت SHIB را نشان می دهند.

بر اساس داده‌های IntoTheBlock، ارز دیجیتال شیبا اینو، حجم تراکنش‌های بزرگی را به میزان 1.25 تریلیون SHIB گزارش می‌کند که ایده‌ای از کل مبلغ معامله شده توسط نهنگ‌ها و بازیکنان سازمانی در یک روز معین را ارائه می‌دهد. در مقابل، این رقم چشمگیر نشان دهنده کاهش 16 درصدی حجم معاملات بزرگ در 24 ساعت گذشته است. حجم معاملات بزرگ شیبا اینو از 5 آگوست که به 9.02 تریلیون SHIB رسید، شاهد کاهش مداوم بوده است. کاهش در این معیار معمولاً نشان دهنده کندی فعالیت در بین نهنگ ها است.

افت 16 درصدی در 24 ساعت گذشته می‌تواند نشان دهد که این دارندگان بزرگ Shiba Inu ممکن است در الگوی نگهداری باشند و قبل از انجام حرکت بعدی منتظر سیگنال واضح تری از بازار باشند. احساسات کنونی بازار ممکن است آنها را ترغیب کند که تا زمانی که اقدامات قیمت قطعی تری را مشاهده کنند، خود را متوقف کنند. این رفتار اغلب در دوره‌های عدم اطمینان یا زمانی که بازار در یک دوراهی قرار دارد، مانند قبل از شکست احتمالی یا شکست قیمت، رخ می‌دهد.

در حالی که بازار در انتظار حرکت بزرگ بعدی شیبا اینو است، نهنگ های شیبا اینو ممکن است موقعیت خود را حفظ کنند و منتظر لحظه مناسب باشند تا از افزایش قیمت سرمایه گذاری کنند یا در صورت رکود ضرر را به حداقل برسانند.

این پیش بینی می تواند منجر به یک دوره فعالیت کمتر شود، همانطور که با کاهش 16 درصدی اخیر در حجم معاملات بزرگ مشهود است. این دوره از آرامش نسبی می تواند مقدمه ای برای اقدامات عمده قیمت در کوتاه مدت باشد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها