نگهداری 14 میلیارد توکن FLOKI توسط یک معامله گر هوشمند!

بنا بر گزارش cryptonews یک معامله‌گر پول هوشمند، با نام 0x403، تعداد 14 میلیارد توکن فلوکی اینو (FLOKI) به ارزش 2.36 میلیون دلار را در اختیار دارد. این حرکت قابل توجه باعث احساسات و اعتماد صعودی قوی در میان دارندگان بلند مدت FLOKI شده است. این اقدام قابل توجه با نشان دادن اعتماد بی حد و حصر به آینده این دارایی دیجیتال، نه تنها قیمت و اعتماد بازار FLOKI را افزایش داده است، بلکه احساسات صعودی قوی را در بین سرمایه گذاران بلندمدت نشان می‌دهد.

در نتیجه این خبر، قیمت FLOKI به میزان 5.52 درصد افزایش یافت و به مرز 0.0001781 دلار رسید. این افزایش منجر به افزایش 5.14 درصدی در مارکت کپ فلوکی شد و موقعیت Floki Inu را در ارزش بازار 1.69 میلیارد دلاری مستحکم کرد. علاوه بر این، حضور قوی نهنگ‌ها نشان‌دهنده باور تزلزل ناپذیر آنها به پتانسیل فلوکی اینو است. این اطمینان که تأثیر مسری دارد، سرمایه‌گذاران کوچک‌تری را جذب می‌کند چرا که فعالیت نهنگ‌ها را یک سیگنال مثبت می‌دانند. با پیوستن سرمایه‌گذاران بیشتر به بازار، افزایش تقاضا برای توکن‌های FLOKI می‌تواند قیمت آن را بیش از پیش به سمت بالا سوق دهد و به سرمایه‌گذاران سود بدهد و در نتیجه بر سایر سرمایه‌گذاران در مقیاس کوچک تأثیر بگذارد.

با نگاهی به دیدگاه تکنیکال FLOKI، افزایش قیمت فلوکی با سطوح مقاومتی نزدیک به سطح فیبوناچی 0.5 (0.00022945 دلار) مواجه شد و عقب نشینی قیمت در سطح فیبوناچی 0.786 (0.00016106 دلار) حمایت شد. این تحلیل‌های فنی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در این مرحله بسیار فعال هستند و از کاهش قابل توجه قیمت جلوگیری می‌کنند.
به طور خلاصه، حرکت استراتژیک سهامدار گونه‌ای که توسط 0x403 انجام شد و به دنبال آن حضور قوی نهنگ‌ها و تحلیل‌های تکنیکال، همگی نشانه‌ای برای یک احساس صعودی هستند. در زمان انتشار، FLOKI با قیمت 0.0001642 دلار معامله می‌شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها