سولانا SOL‌ به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شد

به گزارش u.today سولانا (SOL) پس از پیشی گرفتن از BNB توانسته است به رتبه چهارم در جدول CoinMarketCap صعود کند. ارزش این دو ارز دیجیتال اصلی در حال حاضر 84.8 میلیارد دلار است و SOL دارای برتری اندکی است. قیمت SOL طی 24 ساعت گذشته 8 درصد افزایش یافته و عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده است. بر اساس داده‌های پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Santiment، انتظار می رود که دو دارایی فوق الذکر در رقابت با یکدیگر به مسیر خود ادامه دهند. برنامه‌های سولانا از یک سو و حواشی BNB از سویی دیگر باعث داغ شدن هرچه بیشتر این رقابت می‌شوند.

گفته می‌شود سولانا که به‌ عنوان «قاتل اتریوم» در نظر گرفته می‌شود، در حال حاضر به دنبال جهش 35 درصدی قیمت خود که در دو هفته گذشته رخ داده، از شتاب صعودی مناسبی برخوردار است.

چهارمین ارز دیجیتال بزرگ یعنی solana ممکن است شاهد پذیرش سازمانی رو به رشد باشد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شرکت سرمایه گذاری VanEck اخیراً برای راه اندازی یک ETF مبتنی بر Solana اقدام کرده است. 21Shares در ادامه با پیشنهاد مشابهی به این رقابت پیوست. با این حال، بعید است که این محصولات امسال چراغ سبز SEC را ببینند. در این میان، بیت کوین از سطح 68000 دلار فراتر رفته و ارزش بازار آن به نزدیک به 1.35 تریلیون دلار افزایش یافت. سایر ارزهای دیجیتال اصلی نیز در انتظار یک روند صعودی هستند. لازم به ذکر است که Dogecoin به عنوان پیشروترین توکن میم، جهش قیمت دو رقمی را ثبت کرده است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها