تحلیل تکنیکال سوشی سواپ SUSHI؛ تاریخ ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

معمولا ارزهایی که از سوی صرافی‌ها عرضه و پشتیبانی می‌شوند روند رو به رشد خود را در طول زمان حفظ می‌کنند و به دارایی‌هایی با ارزش تبدیل می‌شوند. سرمایه‌گذاران نیز نشان داده‌اند که با اطمینان بیشتری نسبت به خرید این ارزها اقدام می‌کنند. در واقع عرضه از سوی صرافی به طور کلی یک ویژگی فاندامنتال مثبت محسوب می‌شود. سوشی نیز یکی از ارزهایی است که از سوی صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ عرضه شده و با اقبال نسبتا خوبی مواجه شده است.

امروز ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ با تحلیل تکنیکال سوشی که با نماد SUSHI در بازار شناخته می‌شود همراه شما هستیم. به کمک تحلیل تکنیکال سعی داریم روند قیمتی این رمزارز را مشخص کرده و مهم‌ترین محدوده‌های حمایت و مقاومت آن را تعیین کنیم.

در 24 ساعت گذشته قیمت سوشی 1 درصد افت داشته و با این رمزارز با مارکت کپ 148 میلیون دلار رتبه 252 بازار را به خود اختصاص داده است.

 

تحلیل تکنیکال سوشی SUSHI در تایم فریم روزانه (1D)

با بررسی تحلیل تکنیکال سوشی در تایم فریم روزانه می‌توانیم روند قیمتی این توکن را به صورت کلی مشخص کنیم. تعیین روند قیمت از آن جهت اهمیت دارد که سنتیمنت بازار را مشخص می‌کند و از تصمیم‌گیری برخلاف جریان بازار جلوگیری می‌کند. در بازارهای مالی حرکت برخلاف جریان بازار یکی از عوامل مهم از دست دادن سرمایه محسوب می‌شود.

 

تحلیل تکنیکال سوشی SUSHI در تایم فریم روزانه (1D)

 

اگر به نمودار تحلیل تکنیکال سوشی در تایم فریم روزانه دقت کنید متوجه خواهید شد که مانند بسیاری دیگر از توکن‌های بازار طی 6 ماه گذشته روند نزولی داشته است. اما در حال حاضر نکات امیدوارکننده‌ای در نمودار آن به چشم می‌خورد.

حرکت در کانال نزولی باعث شد تا قیمت سوشی سرانجام تا حمایت مهم و استاتیک 0.45 دلار پایین بیاید. برخورد با این ناحیه حمایتی سبب شد تا سوشی سرانجام خط روند نزولی خود را به سمت بالا کراس کند و از این ناحیه داینامیکی که به عنوان مقاومت عمل می‌کرد عبور کند.

در شرایط فعلی به نظر می‌رسد سوشی برای ادامه روند صعودی نیاز به تثبیت بالاتر از خط روند شکسته شده و جمع‌آوری نقدینگی دارد. به همین دلیل نیز در حال پولبک به محدوده 0.50 دلار است. در صورتی که این پولبک با موفقیت تکمیل گردد امیدواری‌ها برای آغاز یک رالی صعودی افزایش می‌یابد.در صورت آغاز روند صعودی مقاومت‌های مهمی که در مسیر سوشی هستند عبارت خواهند بود از 1 و 1.5 دلار.

توجه داشته باشید به هردلیلی که پولبک با موفقیت صورت نگیرد و سوشی به پایین‌تر از 0.50 دلار برسد احتمال ادامه حرکت در روند نزولی افزایش می‌يابد و تحلیل بالا فاقد اعتبار خواهد شد. در صورت که روند ریزشی آغاز شود حمایت‌ 0.45 دلار مهم‌ترین مانع برای ادامه ریزش خواهد بود.

 

تحلیل تکنیکال سوشی در تایم فریم 30 دقیقه (30M)

تحلیل تکنیکال سوشی در تایم فریم 30 دقیقه باعث می‌ؤود رفتار سوشی را در کوتاه مدت حدس بزنیم. این تایم فریم برای افرادی که قصد سرمایه‌گذاری بلند مدت (HOLD) دارند مناسب نیست و بیشتر به درد افرادی می‌خورد که به صورت روزانه در بازار ترید می‌کنند. ترید یا نوسان‌گیری به صورت روزانه به دلیل ویژگی‌هایی که مارکت کریپتو دارد جذاب است اما در کنار این جذابیت ریسک بالایی هم دارد. بنابراین در صورتی که بر مباحث تحلیل تکنیکال و مدیریت سرمایه مسلط نیستید بهتر است از انجام این کار پرهیز کنید.

 

تحلیل تکنیکال سوشی در تایم فریم 30 دقیقه (30M)

 

شکسته شدن خط روند بلند مدت سوشی فرصت مناسبی را برای نوسان‌گیری پدید آورده است. در چنین مواقعی باید اجازه دهید هیجان بازار کاسته شود و سپس اقدام به پوزیشن‌گیری کنید.

در حال حاضر به نظر می‌رسد سوشی پس از رشد قیمت و عبور از خط روند نزولی در حال یک اصلاح قیمت و رسیدن به سطح 0.50 دلار باشد. خط روند کوتاه مدت و اصلاحی سوشی با رنگ آبی در نمودار مشخص شده است و عبور کندل‌ها از این خط روند می‌تواند به عنوان یک سیگنال برای پوزیشن buy در نظر گرفته بشود. تا زمانی که سوشی بالاتر از 0.50 دلار معامله می‌شود شانس موفقیت در پوزیشن‌های buy‌ بیشتر است و فقط باید منتظر فرصتی مانند شکسته شدن خط روند باشید تا معامله کم ریسک‌تری داشته باشید. توجه کنید تنها در صورتی شانس موفقیت در پوزیشن‌های Sell‌ بالا می‌ٰود که قیمت به پایین‌تر از 0.50 دلار برسد.

 

سخن آخر

بررسی تحلیل تکنیکال سوشی نشان می‌دهد این رمزارز از اولین توکن‌هایی است که توانسته پس از یک دوره ریزش طولانی مدت در بازار سرانجام از روند نزولی خود خارج شود. البته این حرکت رو به رشد را نباید به منزله تاییدیه در نظر بگیرید و بهتر است تا تکمیل پولبک سوشی صبر داشته باشید. رشد قیمت از نواحی مهم گفته شده در تحلیل تکنیکال می‌تواند یک سیگنال مثبت برای خرید در نظر گرفته شود. به طورکلی سعی داشته باشید در زمان تحولات بازار از پوزیشن‌گیری دوری کنید و پس از کاسته شدن از هیجانات وارد معاملات شوید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها