عرضه تتر بعد از سه ماه مجددا افزایش خواهد یافت

ارز دیجیتال تتر یکی از پر کاربرد ترین رمز ارزها در بازار کریپتوکارنسی می باشد و در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. میزان عرضه و تقاضای تتر در بازار می تواند تغییراتی ایجاد کند و روی وضعیت آن تاثیر بگذارد. اخیرا هم اخباری تحت عنوان افزایش عرضه تتر منتشر شد. این خبر حاکی از تغییر استراتژی مدیران تتر بعد از سه ماه است. در سه ماه اخیر، میزان عرضه ارز دیجیتال USDT افزایش پیدا کرده بود و اکنون مجددا رو به کاهش می رود. بر این اساس می توانیم انتظار بروز اتفاقات مختلفی را بدهیم و سرنخی برای آینده ارزهای دیجیتال دریافت کنیم.

 

تتر

 

افزایش عرضه تتر

توضیع بیشتر تتر در بازار می تواند نشانه ای برای برگشت آرام رمز ارزها به وضعیت مساعد قبلی باشد. این خبر در کنار ادعاهای تحلیلگران، ما را به آینده ارزهای دیجیتال در ماه های باقی مانده سال 2022 امیدوار می کند. از ماه می تا کنون عرضه تتر کاهش یافت و از 83 میلیارد به 66.3 میلیارد دلار رسید. اکنون قرار است که مجددا شرایط تغییر کند و تتر بیشتری در بازار توزیع شود. این نشان می دهد که تقاضا برای تتر و سایر استیبل کوین ها همچنان بالا می باشد و طبق نظر چانگ پنگ ژائو، می توان برداشت مثبتی از این قضیه داشت. چانگ پنگ ژائو (مدیر عامل صرافی بایننس) در این باره می گوید:

در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار 3 استیبل کوین وجود دارد. این موضوع حضور پر رنگ ارزهای فیات در کنار ارزهای دیجیتال را نشان می دهد. کسانی که بخواهند از بازار کریپتو خارج شوند نیز اغلب استیبل کوین ها را هولد نمی کنند.

بنابراین چانگ پنگ ژائو اعتقاد دارد که علاقه سرمایه گذاران به نگهداری استیبل کوین ها به دلیل تصمیم آن ها مبنی بر ورود مجدد به بازار می باشد. با تایید این فرض، افزایش عرضه بزرگ ترین استیبل کوین بازار یعنی تتر، اشتیاق سرمایه گذاران به خرید سایر ارزهای دیجیتال در موقعیت مناسب را نشان می دهد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها