قیمت بیت کوین می تواند تا حمایت 27,000 دلار سقوط کند!!

پیتر برنت (Peter Brandt)، تریدر معرف، معتقد است که در کوتاه مدت امکان دارد با روند نزولی مواجه باشیم. برنت در واکنش به نموداری که یکی از کاربران توییتر به اشتراک گذاشت، ادعا کرد که قیمت بیت کوین ممکن است به کمتر از حمایت 30,000 دلار هم کاهش پیدا کند. همانطور که میدانید قیمت بیت کوین مجددا به کمتر از 40,000 دلار برگشت و به نظر می رسد احساس بدبینانه بر بازار ارزهای دیجیتال حاکم است. قیمت Bitcoin نتوانست به کانال 50,000 دلار نزدیک شود و در رنج محدودی نزدیک به قیمت فعلی خود نوسان می کرد. پیتر برنت احتمال می دهد قبل از شروع یک روند صعودی احتمال دارد که شاهد یک کاهش قیمت به سطوح بسیار پایین تر باشیم.

طبق گزارش Newsbtc، پیش بینی های منفی در مورد قیمت بیت کوین و آلت کوین های برتر در حال افزایش است. به نظر می رسد تبعات جنگ اوکراین و روسیه و افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو، دو دلیل اصلی عملکرد ضعیف بازارهای جهانی از جمله بازار کریپتو شد.

 

نموادار قیمت هفتگی بیت کوین

 

روند قیمت بیت کوین و اتریوم در کوتاه مدت

طبق این گزارش ها، ممکن است در ماه می یا ژوئن (اردیبهشت یا خرداد) شاهد کاهش قیمت Bitcoin به 28,000 یا 27,000 دلار باشیم. این پیش بینی مطابق با نظر آرتور هیز (Arthur Hayes) مدیرعامل سابق صرافی بیتمکس است. او پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین و اتریوم تا 30,0000 و 2,000 دلار سقوط خواهد کرد.

طبق نمودار زیر، بیت کوین قبل از ادامه روند صعودی جدید تا 100,000 دلار نیز افزایش یابد. برنت در این خصوص گفت:

“این موضوع احتمال بالایی دارد. چندین ماه اخیر حدس من همین بود. خواهیم دید!”

در حال حاضر بازار کریپتو همبستگی قابل توجهی با بازارهای سنتی دارد. قیمت Bitcoin مطابق با شاخص نزدک 100 در نوسان است. هنگامی که سهام شرکت های فناوری، عملکرد ضعیفی از خود نشان می دهند، شاهد کاهش قیمت بیت کوین نیر بدین ترتیب، روند نزولی در نمودار زیر نمود بیشتری دارد.

 

نموادار نزدک btc در چند سال اخیر

 

پیتر برنت نمودار بالا را در توییتر به اشتراک گذاشت و اعلام کرد کاهش قیمت بیشتری را برای سهام شرکت های فناوری انتظار دارد. او توقع دارد که این موضوع بر قیمت بیت کوین نیز تاثیرگذار باشد و فشار فروش شدیدی بر بازار رمزارزها وارد کند.

از آنجایی که هر تحلیلی می تواند اشتباه باشد و هر تحلیلگری ممکن است اشتباه کند، باید گفت که این پیش بینی ها حتمی نیستند. صرافی بیت ایمن در قسمت بلاگ تنها وظیفه ی اطلاع رسانی را دارد و این تحلیل ها صرفا نظرات تحلیلگران مختلف است و صرافی بیت ایمن مسئولیتی در قبال است پیش بینی ها ندارد. 

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساناز
ساناز
2 سال قبل

وای اگه بریزه بهترین وقت برای خرید هست

حانیه
حانیه
2 سال قبل

وای اگه بریزه بهترین وقت برای خرید هست

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  حانیه

بله واقعا اگه تو کانال 30 هزار خرید بزنی برد می کنی

آرمین
آرمین
2 سال قبل

امروز که روند صعودی بود خدارو شکر انشالله سقف 45 رو هم بشکنه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  آرمین

امید واریم ولی احتمالا موقتیه