ربات های ترید می گویند؛ هولد کردن بهتر از ترید کردن است.

یک ربات معاملاتی هوش مصنوعی یا به اصطلاح ربات ترید که می تواند زمان بندی بازار و جمع آوری بیت کوین را بیاموزد، به سرعت متوجه شد که بهترین و ساده ترین راه سرمایه گذاری “هولد کردن” یا نگهداری بلند مدت و میان مدت است. وقتی صحبت از انباشت بیت کوین (BTC) به میان می آید؛ هولد کردن واقعا یک راه پرسود و ساده است. این نتیجه گیری توسط یک ربات ترید هوش مصنوعی به دست ما رسید.

طبق گزارش های کوین تلگراف؛ مردی که پشت این آزمایش های معاملاتی قرار دارد، تیاگو واسکونسولوس نام دارد. این شخص یک ربات معاملاتی هوش مصنوعی به نام Vasconcelos ساخت. هدف از ساخت این ربات های ترید، کمک در جمع آوری بیت کوین بیشتر و آزمایش مهارت های کد نویسی بود. شاید باعث تعجب باشد ولی این ربات ترید و معامله به سرعت تشخیص داد که هولد کردن بیت کوین بهتر از ترید و معامله آن است.

Vasconcelos بنیانگذار اصلی Aceita Bitcoin است، یک سازمان پرتغالی که پذیرش، آموزش و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد بیت کوین را ترویج می کند. او  به اصطلاح یک بیت کوینر مشتاق است که در پروژه های جانبی مرتبط با بیت کوین نیز فعالیت می کند. جهت اطلاعات بیشتر درباره اهداف، توسعه دهندگان و تاریخچه قیمت بیت کوین می توانید به مقاله بیت کوین چیست؟ مراجعه کنید. اگر تاریخچه قیمتی بیت کوین را مد نظر داشته باشید بهتر می توانید ترید و هولد این ارز را مقایسه کنید. 

در باره ربات های ترید بیشتر بدانیم

 

درباره ربات های ترید بیشتر بدانیم

این ربات اطلاعات و دیتاهای تاریخی بیت کوین را بررسی می کند. سپس واسکونسلوس قوانین ترید و معامله را به آن ربات آموزش داد. مثلا؛ اینجا شمع‌ها هستند، می‌توانی بخری، بفروشی یا کاری انجام ندهی.

برای هر معامله سودآور، ربات با یک امتیاز پاداش می گیرد. و بلعکس؛ ربات یک امتیاز را به عنوان “تنبیه” برای معاملات از ضرر کرده از دست می دهد. در نهایت، برای کل مقدار بیت کوینی که ربات  معامله را با آن تمام می کند، به ربات جایزه تعلق می گیرد. هدف این است که ربات بالاترین امتیاز ممکن را کسب کند و تمرین این است که او هزاران/میلیون ها تلاش را روی آن مجموعه دیتا انجام دهد، و یک مسیر “ذهنی” از بهترین زمان خرید و فروش ایجاد کند.

زیبایی هوش مصنوعی این است که ربات های ترید با مشاهده “الگوها” و آنچه Vasconcelos به عنوان “حرکات” توصیف می کند، می خواهد امتیاز خود را در معاملات به حداکثر برساند. در نهایت، ربات به این نتیجه رسید که بهترین حرکت این است که در اسرع وقت خرید کنید و هرگز نفروشید! اکنون فقط سرشناسان بازار و بانک‌های رایج در فضای بیت‌کوین نیستند که هولد کردن (Hodl) را فریاد می‌ زنند. اکنون حتی ربات های ترید هم این کار را تشویق می کنند.

باید اضافه کرد؛ عرضه غیرفعال بیت کوین در حال رکورد زدن است. زیرا بیش از 60 درصد بیت کوین های بازار حداقل  1 سال است که معامله نشدند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Avaa
Avaa
2 سال قبل

بسیار جالب بود
گاهی واقعا هولد کردن بیشتر جواب میده..

بیت ایمن ادمین
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  Avaa

سلام دوست من
از اینکه نظرت رو با ما به اشتراک گذاشتی ممنونم

Elahe
Elahe
2 سال قبل

خب وقتی ی ارزی رو میخری یکم باید طاقت بیاری بلاخره چه کاریه تا میخری بری بفروشی و بری سراغ ی ارز دیگه و ادامه بدی
البته نمیدونم شایدم بعضی مواقع خاص بهتره این کارو کنی

بیت ایمن ادمین
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  Elahe

سلام دوست من!
همه این روش ها می تونن سود ده باشن و مهم اینه که در زمان مهم ازشون استفاده بشه.
ممنونم که شما هم نظرتون رو مطرح کردید

داور
داور
2 سال قبل

وقتي به نيت هولد كردن خريد ميكنيم نياز هست كه فروش هم داشته باشيم يا تا اون زماني كه مدنظر داريم هيچ اقدامي نكنيم براي فروش؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  داور

سلام دوست عزیز
بهتر است که قبل از هولد کردن برای خودتون مشخص کنید که فرضا در این قیمت می فروشم یا در این بازه زمانی می فروشم
انتخاب با خودتونه ولی اینکه یک قیمت رو به عنوان هدف در نظر بگیرید گزینه بهتری هست

مرتضی
مرتضی
2 سال قبل

سلام
به نظر شما اعتماد کردن به ربات های ترید کار درستیه؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  مرتضی

سلام بستگی داره ربات ها هم احتمال خطا دارن ولی بهتره به ربات های ترید که معتبر نیستن اجازه معامله ندیم و فقط از استراتژی هاشون استفاده کنیم

فرید
فرید
2 سال قبل

تو این بازار نزولی که آره والا باید هولد کرد فقط

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  فرید

هولدر های بازار خرسی برنده های بازار گاوی ین