قرارداد اسپانسری UFC با شرکت بلاک چینی وی چین (VET)

دنیای ورزش در حال تبدیل شدن به یک کانون تبلیغاتی برای شرکت هایی است که از فناوری بلاک چین استفاده می کنند. یو اف سی (UFC) نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر اساس گزارش های موجود، UFC قرارداد اسپانسری جدیدی با شرکت بلاک چینی وی چین (VeChain) منعقد کرد که ارزش آن نزدیک به 100 میلیون دلار است. با این قرارداد لوگوی شرکت وی چین در محل برگزاری مسابقات یو اف سی نمایان خواهد شد. گفتنی است بیش از این هم شرکت های Socios، Crypto.com و Dapper Labs نیز با یو اف سی قراردادهای مشابهی به امضا رساندند.

 

ورود وی چین (VET) به رینگ مبارزه

موسسه ای از دنیای وب 3.0 برای اولین بار وارد 8 ضلعی مبارزات می شود! امروز، UFC از همکاری بازاریابی با VeChain، شرکتی که پشت شبکه عمومی سازگار با اتریوم است، خبر داد. این سازمان اولین بازی خود را در هنرهای رزمی ترکیبی در UFC 275 انجام خواهد داد. Teixeira VS Prochazka که این شنبه در ورزشگاه سرپوشیده سنگاپور برگزار می شود. این شرکت به شرکت هایی مانند Socios، Crypto.com و Dapper Labs به عنوان شرکت های بلاک چینی که با UFC همکاری می کنند، می پیوندد.

دنیای ورزش در حال تبدیل شدن به یک کانون تبلیغاتی برای شرکت هایی است که از فناوری بلاک چین استفاده می کنند. UFC نیز از این قاعده مستثنی نیست. طبق گزارش Sports Business Journal، قرارداد چند ساله به ارزش نزدیک به 100 میلیون دلار است. پل آسنسیو، معاون ارشد مشار.ت های جهانی UFC در بیانیه این قرارداد گفت:

“وی چین یک رهبر جهانی معروف در فناوری بلاک چین است و ما بسیار خرسندیم که از آن به عنوان یک شریک بازاریابی رسمی استقبال می کنیم.”

وی چین (VET) به عنوان یک شبکه خصوصی شروع به کار کرد که به یک شبکه عمومی تبدیل شد و در زنجیره های تامین مختلف و در زمینه هایی که شامل بخش خودرو، پزشکی و انرژی، به ویژه مدیریت کربن استفاده می شود، فناوری این شرکت هم توسط دولت ها و هم شرکت هایی از جمله Walmatr و Bayer استفاده می شود.

از زمانی که در سال 2015 وی چین تاسیس شد، این شرکت در طول زمان به دفاتر خود در هشت کشور مختلف از جمله ایرلند، سنگاپور رشد کرد. رویدادی که این هفته در آنجا برگزار می شود، اولین رویداد پرداخت به ازای UFC در جنوب شرقی آسیا خواهد بود. این مشارکت مستلزم توافقاتی برای نمایش لوگوی VeChain در رویدادهای UFC در Octagon، بر روی لباس مبارزان و در محتوای توزیع شده در حساب های رسانه های اجتماعی UFC و دیگر پلتفرم های دیجیتال است.

 

آشنایی با UFC

مبارزه قهرمانی نهایی (Ultimate Fighting Championship) به ‌اختصار یو اف‌ سی ( UFC) نام یک برنامه تلویزیونی آمریکایی هنرهای رزمی ترکیبی (ام‌ ام‌ ای) و یک شرکت تبلیغاتی است، که در سال 1993 بنا نهاده شد. دفتر مرکزی آن در شهر لاس وگاس، نوادا قرار دارد. این شرکت تحت مالکیت و اداره گروه هلدینگ‌ های اندیورو همراه با شرکای سیلورلیک، کوهلبرگ کراویس رابرتس و ام‌ اس‌ دی کپیتال، به وسیله زافا است. یو اف‌ سی بزرگترین سازمان برگزارکننده مسابقات رزمی ترکیبی و میزبان بهترین مبارزان این رشته در جهان است. این سازمان مسابقات خود را در دوازده وزن جداگانه و نیز در مکان‌ های مختلف دنیا برگزار می‌ کند.

هر ساله در ماه ژوئیه شهر لاس وگاس میزبان مبارزه شب یواف‌سی است که در قالب این فستیوال مسابقات جوجیتسو، کاراته، کیک بوکسینگ، موی تای بوکس و کشتی برگزار می‌شود. در سال 2019 یواف‌سی با ریاست دانا وایت به رکورد 500 دوره مسابقات ترکیبی رسید. در مسابقات یو اف سی رزمی‌کاران از رشته‌های مختلف در مقابل یکدیگر قرار می‌ گیرند.

این مسابقات داخل قفس برگزار می‌ شود و دو فایتر به داخل کیج می روند و می‌ جنگند تا یکی مغلوب گردد. این ورزش صاحب کلاس مبارزات خیابانی است. هر دو مبارز با دست خالی از هر ترفندی جهت از پای درآوردن حریف خود استفاده می‌ کنند.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mehdi
Mehdi
2 سال قبل

اون ارزی که بتونه تو فوتبال و بسکتبال تبلیغ کنه بازخورد خیلی بیشتری تو دنیا میگیره

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  Mehdi

بله
اتفاقا crypto.com این کارو میکنه