معرفی ارز دیجیتال وی چین (VET)

در دهه‌ اخیر، با پیشرفت سریع فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال، حوزه‌ اقتصاد و مالی با تحولات زیادی روبرو شده است و این موضوع سبب به وجود آمدن انواع ارزهای دیجیتال شده است. با در نظر داشتن این موضوع در سال‌های اخیر رمز ارزهای متفاوتی وارد بازار شدند که هر یک از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار بودند و بیشتر با اهداف خاصی کار خود را آغاز کردند. از همین رو تعدادی از آن‌ها با هدف فراهم کردن شرایط بهتر برای سرمایه گذاری معامله گران راه اندازی شده‌اند از طرفی تعدادی از پروژه‌های بلاک چینی با هدف برطرف کردن پروژه‌های قبلی راه اندازی شده‌اند.

با در نظر داشتن این موضوع می‌توان گفت وی چین نیز جزو یکی از پروژه‌های مهم بلاک چینی می‌باشد که برخلاف یک سری میم کوین ها همچون دوج کوین و شیبا با اهداف خاصی راه اندازی شده است. البته باید به این نکته اشاره  پروژه وی چین از رمز ارز بومی به نام وی چین برخوردار است. برهمین اساس ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که ارز وی چین چیست با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص ارز وی چین بپردازیم تا با این پروژه بیشتر آشنا شوید.

 

ارز وی چین چیست؟

 

ارز وی چین چیست؟

پیش از اینکه به سوال ارز وی چین چیست پاسخ دهیم بهتر است اطلاعاتی در خصوص پروژه آن داشته باشید. به صورت کلی وی چین یک پلتفرم شناخته شده و فعال در حوزه بلاک چین می‌باشد که با هدف ارتقا و پیشرفت دیریت زنجیره تامین، فعالیت خود را آغاز کرده است. از همین رو این پروژه با کمک تکنولوژی دفتر کل توزیع شده، برای خریداران شرایطی فراهم کرده است تا افراد بتوانند با کمک این پلتفرم از صحت و کیفیت محصولات خریداری شده مطلع شوند.

همچنین بهتر است بدانید پروژه وی چین می‌تواند اطلاعاتی نظیر مواد تولید تا سرویس دهی، تاریخ و جایگزینی قطعات یدکی را بر روی بلاک چین ثبت و تایید می‌کند تا بتواند یک اکوسیستم مدیریت زنجیره تامین ایمن و مطمئن برای تمامی افراد جامعه به وجود آورد. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید وی چین با استفاده از ویژگی‌های اینترنت اشیاء (IOT)، به دنبال حل مشکلات دنیای حقیق و واقعی مخصوصا در زنجیره تامین است.

از همین رو می‌توان این پلتفرم را یک پروژه هدفمند ناید زیرا با هدف فراهم کردن شرایط بهتر و مطمئن برای زندگی روزمره افراد به وجود آمده است. همچنین همانطور که در بخش‌های بالا نیز به آن اشاره کردیم پلتفرم وی چین از رمز ارز بومی به نام ارز دیجیتال وی چین برخوردار است که از در بازار کریپتوکارنسی با نماد اختصاری VET نیز شناخته می‌شود. بهتر است بدانید ارز دیجیتال VET که برای تراکنش‌ها، انتقال ارزش، و سهام در پروژه وی چین استفاده می‌شود.

 

تاریخچه ارز دیجیتال وی چین چیست؟

 

تاریخچه ارز دیجیتال وی چین چیست؟

اکنون که توانستیم به سوال ارز وی چین چیست پاسخ مناسبی دهیم بهتر است در خصوص تاریخجه و توسعه دهندگان این پروژه نیز اطلاعاتی داشته باشید. در ابتدا پلتفرم وی چین در سال 2015 توسط توسعه دهنده و کارآفرین بزرگی به نام سانی لو راه اندازی شد. سانی لو پیش از راه اندازی وی چین مدیر عامل سابق لویی ویتون چین بود و توانست این پروژه را تاسیس کند.

البته در سال 2018 این پروژه با تحولات زیادی روبرو شد و این موضوع منجر به تغییر نام پلتفرم وین چین شد و از زمان تا به امروز فعالان حوزه ارزهای دیجیتال این پروژه را با نام به VeChain Thor می‌شناسند. همچنین یکی از تحولات دیگر این پروژه راه اندازی شبکه اختصاصی می‌باشد. پلتفرم وین چین در سال 2018 از شبکه اختصاصی خود رونمایی کرد و همین موضوع باعث شد وین چین بستر خود را از اتریوم به شبکه اختصاصی خود تغییر دهد.

 

 

ویژگی ارز وی چین چیست؟

 

ویژگی ارز وی چین چیست؟

وی چین یک پروژه بلاک چینی کاربردی و هدفمند است که از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است. این پروژه با هدف ایجاد یک سیستم شفاف و واضح راه اندازی شده است و برای کسب و کارها این مکان را فراهم کرده تا بتوانند اصالت و کیفیت محصولات خود را در سراسر زنجیره تامین، ردیابی و تایید کنند تا بتواند جلوی جعل محصولات را بگیرد و باعث اعتماد سازی میان طرفبن شود. همچنین وی چین شرایطی فراهم کرده تا به صورت خودکار جلوی اتلاف وقت را بگیرد و به روند کار سرعت ببخشد و همچنین بتواند کارایی عملیات زنجیره تأمین را بهتر کند.

همچنین شبکه وی چین در ابتدای ظهور از قراردادهای هوشمند هم پشتیبانی می‌کند. برهمین اساس این عامل باعث شده تا DApp یا تعدادی اپلیکیشن‌ غیر متمرکز بر روی این شبکه ایجاد شوند. البته رمز ارز وی چین توسط کشور چین حمایت می‌شود و این توکن توانسته در صنعت این کشور نیز کاربرد زیادی داشته باشد. همچنین از آنجایی که وی چین به صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کند از امنیت بسیار زیادی برخوردار است.

قیمت ارز وی چین

 

قیمت ارز وی چین

ارز دیجیتال وی چین یکی از انواع ارزهای دیجیتال می‌باشد که در چندین سال اخیر نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است و همین موضوع باعث شده افراد زیادی به خرید و فروش این رمز ارز علاقه‌‌مند شوند. البته داده‌های سایت coinmarketcap نشان می‌دهد که VET در سال‌های ابتدایی فعالیت خود رشد چشمگیری نداشت و به طور تفریبی روند قیمتی ثابتی را می‌گذارند.

همچنین روند قیمتی وی چین در سال 2020 با نوسانات شدیدی همراه بود و این نوسانات تا جایی ادامه داشت که وی چین در 13 مارچ 2020 با پایین‌ترین قیمت تاریخی خود یا ATL مواجه شد که در آن زمان این رمز ارز با قیمت 0.001678 به فروش می‌رفت. اما بهتر است بدانید که این رمز ارز پس از گذراندن این نوسانات در 17 آوریل 2021 با ATH روبرو شد. البته باید در نظر داشت که این رمز ارز هم اکنون با قیمت 0.04286 معامله می‌شود و توانسته جایگاه 41 بازار را به خود اختصاص دهد.

 

خرید ارز دیجیتال وی چین

 

خرید ارز دیجیتال وی چین

ارز دیجیتال وی چین یکی از رمز ارزهای شناخته شده و محبوبیت در حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد که از محبوبیت و ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است. از همین رو در چندین سال اخیر صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز زیادی از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند. از همین رو افراد می‌توانند با مراجعه به صرافی های بایننس، کوکوین، کوین بیس، هیوبی و غیره به خرید و فروش این رمز ارز بپردازند. البته بهتر است بدانید که صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز از این رممز ارز و 48 رمز ارز محبوب بازار پشتیبانی می‌کند. که می‌توانید تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت به خرید وی چین و سایر ارزها بپردازید.

 

بهترین کیف پول ارز وی چین چیست؟

 

بهترین کیف پول ارز وی چین چیست؟

بازار ارزهای دیجیتال در چندین سال اخیر با پیشرفت‌های زیادی روبرو بود و همین موضوع باعث شد افراد زیادی به فعالیت در این بازار مالی علاقه‌مند شوند. با در نظر داشتن این موضوع کلاهبرداران نیز از این فرصت سو استفاده کردند. از همین رو توسعه دهندگان برای در امان نگه داشتن دارایی کاربران، کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری را راه اندازی کردند.

از همین رو افراد می‌توانند پس از خرید انواع ارزهای دیجیتال از جمله وی چین رمز ارزهای خود را به این کیف پول ها انتقال دهند تا بتوانند دارایی‌های خود را در بستری امن نگه داری کنند. با در نظر داشتن این موضوع قصد داریم بهترین کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری را برای نگه داری از وی چین به شما معرفی کنیم تا بدانید بهترین کیف پول ارز وی چین چیست بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای VET عبارت‌اند از:

  • کیف پول سخت افزاری وی چین (VeChainThor)
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس Ledger Nano S
  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری سیف پل (Safepal)

 

جمع بندی

ظهور بازار ارزهای دیجیتال تحولات بسیار زیادی در دنیای اقتصاد به وجود آورد و همین موضوع باعث جلب توجه تعداد زیادی از سرمایه گذاران بزرگ شد. از همین رو با استقبال هرچه بیشتر افراد از بازار ارزهای دیجیتال و حوزه بلاک چین توسعه دهندگان زیاد به راه اندازی ارزهای دیجیتال روی آوردند که هر یک از این رمز ارز با اهداف متفاوتی کار خود را آغاز کردند.

البته باید به این نکته اشاره کردند که رمز ارزهایی همچون شت کوین یا میم کوین از اهداف خاصی برخوردار نیستند. البته اکنون ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که شت کوین چیست؟ شت کوین ها جزو رمز ارزهایی هستند که بدون هدف و برنامه ریزی راه اندازی شده‌اند از همین رو تحلیلگران آینده روشنی را نیز برای آن‌ها پیش بینی نمی‌کنند. اما رمز ارزهایی همچون وی چین برای شفافیت و تعیین صحت و سلامت محصولات به وجود آمدند. برهمین اساس ما در این مقاله قصد داشتیم شما را با این رمز ارز آشنا کنیمم تا بدانید ارز وی چین چیست و چه ویژگی‌هایی دارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها