پیتر شیف واقعیت غیر منتظره ای درباره بیت کوین فاش کرد!

به گزارش u.today پیتر شیف فاش می‌کند که در گذشته نیز مانند سایر «افراد باهوش» به بیت کوین نگاه کرده است.

یک واقعیت شگفت انگیز در مورد بیت کوین اخیراً توسط منتقد مشهور پیتر شیف در X افشا شد. با وجود اینکه شیف همیشه بدبین بوده است، او تاکید کرد که بسیاری از افراد باهوش بیت کوین را بررسی کردند و برخی ترجیح دادند که مالک آن نباشند. بیش از 90 درصد از نزدیک به 14000 شرکت‌کننده در نظرسنجی اخیری که وی انجام داد، گفتند که حتی اگر قیمت بیت کوین 96 درصد کاهش یابد و به 3000 دلار یا حتی 120 دلار برسد، هیچ یک از بیت‌کوین‌های خود را نمی‌فروشند.

اکنون به نظر می‌رسد شیف، با لحن انتقادی، باور قوی و پشتکار موجود در جامعه، بیت کوین را همانطور که پاسخ‌های افراد برجسته می‌کند، تشخیص می‌دهد. هرچند که شیف هنوز به صراحت نسبت به بیت کوین شک دارد.

بسیاری از افراد از جمله شیف بیت کوین را به دقت مطالعه کرده‌ و به این نتیجه رسیده‌ بودند که به عنوان یک سرمایه گذاری سودآور، استانداردها یا انتظارات آنها را برآورده نمی‌کند. مثبت بودن و نگرش صعودی که در بین علاقه مندان و سرمایه گذاران بیت کوین معمول است، کاملاً در تضاد با این دیدگاه است.

بیت کوین در مواجهه با موانع متعدد نظارتی و نوسانات بازار به طرز قابل توجهی خوب عمل کرده است. قیمت فعلی بیت کوین تقریباً 68000 دلار است. واکنش بازار به بیت کوین متناقض بوده است، در حالی که برخی مانند شیف معتقدند که این بیت کوین در درازمدت قابل دوام خواهد بود، برخی دیگر آن را به عنوان یک معدن طلای دیجیتال و پوششی در برابر تورم می‌دانند.

در حال حاضر بیت کوین از نظر فنی عملکرد خوبی دارد. همانطور که قیمت بالاتر از میانگین‌های متحرک قابل توجه است، نمودار قیمت هم روند صعودی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، RSI در محدوده‌ای قرار دارد که نشان می‌دهد دارایی بیش از حد خریداری نشده است. حتی با وجود موضع انتقادی شیف، همان طور که نتایج نظرسنجی و وضعیت بازار بیت کوین نشان می‌دهد، اعتقاد قوی به آینده ارزهای دیجیتال وجود دارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها