ویتالیک بوترین خود را به عنوان دارنده دوج کوین معرفی کرد

به گزارش u.today ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، فاش کرد که به نگهداری Dogecoin می‌پردازد.
ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم و یکی از تاثیرگذارترین افراد در این صنعت در کانون توجه قرار گرفت. بوترین با پوشیدن کیمونو و سر اسب به این سوال پاسخ داد: “تو کی هستی؟” در سخنرانی افتتاحیه خود با “من یک دارنده دوج کوین هستم”.

با این حال، برای کسانی که مدت‌هاست بوترین را دنبال می‌کنند، این خبر جدیدی نیست. علاقه بوترین به DOGE از سال 2015 مشخص شده است. علاوه بر این، در سال 2016، او گفت که هیچ یک از Dogecoin های خود را نفروخته است و حتی قصد دارد بیشتر بخرد.

 

بوترین چقدر دوج کوین دارد؟

اطلاعات کمی در مورد میزان مالکیت DOGE Buterin وجود دارد. با این حال، او در پادکست Lex Frodman در سال 2016 گفت که حدود 25000 دلار سرمایه گذاری کرده است. میانگین قیمت دوج کوین در سال 2016 حدود 0.0002 دلار بود. این بدان معناست که بوترین ممکن است 125 میلیون DOGE را خریداری کرده باشد که معادل 15.63 میلیون دلار است.
اینکه آیا بوترین کیف های Dogecoin خود را نگه داشته یا نه یک سوال باز است، اما این یک بار دیگر نشان می‌دهد که چگونه چشم انداز و رویکرد صحیح می‌تواند باعث رونق یک ارز دیجیتال شود هرچند که یک میم‌ کوین باشد. این اتفاق می‌تواند برای دارندگان دوج مفید باشد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها