شبکه های انتقال تتر کدامند؟

هنگام انتقال تتر از کیف پولی به کیف پول دیگر، این سوال پیش می آید که شبکه های انتقال تتر کدامند؟ همانطور که میدانید تعداد قابل توجهی از کوین ها، بلاکچین مخصوص خود را دارند و از این طریق برای توکن هایی که بر بستر بلاکچین آن ها فعالیت می کنند، یک شبکه نقل و انتقال مخصوص ایجاد کرده اند.

برای انتقال ارزها، شبکه های مختلفی از جمله BEP-2، TRC-20، BEP-20، ERC-20 و… وجود دارد که تفاوت آن ها در میزان کارمزد و سرعت آن ها می باشد. هنگام انتقال هر ارز حتما باید از پشتیبانی کیف پول ها و صرافی های آن ارز اطلاع کامل داشته باشید. زیرا هرگونه انتقال اشتباه منجر به پرداخت کارمزدهای سنگین و در نهایت از بین رفتن آن ارز به طور کامل می شود. در ادامه این مطلب به توضیح کامل شبکه های انتقال تتر، کارمزد شبکه، سرعت انتقال و هر آنچه که باید در مورد شبکه های انتقال تتر بدانید می پردازیم.

 

انتقال تتر از طریق کدام شبکه مناسب تر است؟

 

انتقال تتر از طریق کدام شبکه مناسب تر است؟

بیشتر کاربران هنگام انتقال تتر دچار سردرگمی می شوند که انتقال تتر را از طریق کدام شبکه انجام دهند؟ انتقال تتر در هر دو شبکه TRC-20 و ERC-20 امکان پذیر است. برای مقایسه بین این دو شبکه می توان گفت، شبکه TRC-20 نسبت به شبکه ERC-20 از سرعت انتقال بالاتری برخوردار است. همچنین از نظر میزان دریافت کارمزد بین این دو شبکه، TRC-20 کارمزد کمتری نسبت به ERC-20 از کاربران دریافت می کند. مهم ترین بخش برای هر معامله ای امنیت آن شبکه می باشد که در مقایسه بین دو شبکه TRC-20 و ERC-20 شبکه TRC-20 از امنیت بالاتری نیز بهره مند است و برای معامله در مبالغ بالا این شبکه مناسب تر می باشد.

 

مقایسه کارمزد انتقال تتر در شبکه های TRC20 و ERC20

مقایسه کارمزد انتقال تتر در شبکه های TRC-20 و ERC-20

برای معامله در بازار ارزهای دیجیتال کارمزدهای مختلفی وجود دارد که شامل کارمزد انتقال شبکه (بسته به نوع شبکه انتخابی)، کارمزد صرافی ها و کارمزدی که در قبال کیف پول پرداخت می کنید، متفاوت است. حالا این سوال شکل می گیرد که این کارمزد ها چرا دریافت می شود؟

1-کارمزد انتقال شبکه:

چرا کارمزد شبکه برای انتقال تتر دریافت می شود؟ کارمزد انتقال برای هزینه های انتقال دریافت می شود و در نهایت در اختیار ماینرها قرار می گیرد. ماینرها در قبال دریافت این کارمزدها، امنیت معاملات کاربران را تضمین می کنند.

2-کارمزد صرافی ها:

صرافی ها در قبال معاملاتی که توسط کاربران انجام می شود مبلغی تحت عنوان کمیسیون از کاربران خود دریافت می کنند. میزان این کارمزد در صرافی ها متفاوت است، بعضی از صرافی ها کارمزد ثابتی از کاربران خود دریافت می کنند و تعدادی از صرافی ها میزان کارمزد خود را نسبت به هر معامله متغیر اعلام می کنند.

3-کارمزد کیف پول:

کارمزد کیف پول، هزینه ای است که برای مدیریت و افزایش توسعه تراکنش ها و همچنین افزایش سطح امنیت دارایی ها از کاربران دریافت می شود.

 

پشتیبانی صرافی بیت ایمن از TRC20 و ERC20

 

پشتیبانی صرافی بیت ایمن از TRC20 و ERC-20

همانطور که تا به این لحظه متوجه شدید انتقال ارزها در شبکه TRC-20 با پایین ترین کارمزد و در کمترین زمان انجام می شود. انتقال تتر نیز بر بستر شبکه TRC-20 و ERC-20 انجام می شود. در صرافی بیت ایمن هر دو شبکه TRC-20 و ERC-20 پشتیبانی می شود و شما می توانید انتقال تتر را در هر دو شبکه انجام دهید. برای اطلاع از قیمت تتر و در نهایت خرید آن، می توانید به صفحه اصلی بیت ایمن وارد شده و با انتخاب تتر مراحل خرید تتر را آغاز کنید.

 

چگونگی انتقال تتر در بیت ایمن

 

چگونگی انتقال تتر در بیت ایمن

در صرافی بیت ایمن انتقال، واریز و برداشت رمز ارزها از جمله انتقال تتر به آسانی انجام می شود. برای انتقال تتر یا هر رمز ارز دیگری مهم ترین نکته انتخاب نوع شبکه برای انتقال آن رمز ارز می باشد. دقت داشته باشید که برای انتقال هر رمز ارزی شبکه پشتیبانی هم برای مبدا و هم برای مقصد باید به صورت یکسان انتخاب شود. به عنوان مثال برای اگر برای انتقال تتر، شبکه TRC-20 را انتخاب می کنید، کیف پول مقصد نیز باید از شبکه TRC-20 پشتیبانی کند و آدرس کیف پول ها در یک شبکه قرار داشته باشند.

برای برداشت تتر وارد کیف پول تتر خود در بیت ایمن شوید. بر روی گزینه برداشت کلیک کنید، سپس لینک شبکه مورد نظر خود را انتخاب و آدرس کیف پول تتری خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن مقدار تتر برای تایید برداشت باید کد تایید ایمیل و در ادامه کد تایید موبایل را نیز وارد کنید. بعد از انجام مراحل ذکر شده انتقال تتر به صورت آنی انجام می شود. برای پیگیری انتقال و یا برداشت خود، در قسمت تاریخچه هش تراکنش برای هر برداشت گذاشته می شود که مانند کد پیگیری عمل می کند و می توانید جزئیات تراکنش خود را چک کنید.

برای واریز تتر نیز مراحل به همین صورت طی می شود با این تفاوت که مراحل ذکر شده را از طریق کیف پول مبدا انجام می دهید. برای واریز تتر در کیف پول بیت ایمن به جای گزینه برداشت، گزینه واریز را انتخاب کنید و بعد از انتخاب شبکه می توانید به آدرس کیف پول تتری خود در بیت ایمن دسترسی داشته باشید و واریز تتر را انجام دهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها