همه چیز درباره ارز دیجیتال پولکادات (DOT)

ارز دیجیتال پولکادات یک رمز ارز مشهور است که حدود 3 سال از پیدایش آن می گذرد. این رمز ارز در اکثر صرافی های ارز دیجیتال پیدا می شود و به سادگی می توانید آن را خرید و فروش کنید. با این حال پیش از انجام این کار، بهتر است که ارز دیجیتال پولکادات و شبکه آن را بهتر بشناسید و با ابعاد مختلف آن آشنا شوید. به همین منظور، در این مقاله پولکادات را به طور کامل به شما معرفی می کنیم و وضعیت قیمتی و آینده احتمالی آن را شرح می دهیم.

 

ارز دیجیتال پولکادات چیست؟

پولکادات یک ارز دیجیتال مشهور و بسیار کاربردی است. این ارز دارای شبکه ای قدرتمند می باشد که فعالیت های آن با ارز دیجیتال پولکادات انجام می شوند. اگر در بازار ارز دیجیتال نماد DOT را دیدید، متوجه می شوید که منظور ارز دیجیتال پولکادات است. پولکادات علاوه بر این که یکی از رقبای اصلی اتریوم محسوب می شود، با چین لینک هم رقابت دارد. رقابت آن با اتریوم به دلیل پشتیبانی از قرارداد هوشمند می باشد.

وجه اشتراک عملکرد دات و چین لینک هم در پیوند بلاک چین ها می باشد. این پیوند می تواند کارایی چند بلاک چین را با یکدیگر ترکیب کند و به یک خروجی دلخواه برسد. این کار موجب صرفه جویی در انرژی و زمان می شود. به همین دلیل پولکادات می تواند آینده بسیار روشنی داشته باشد.

در تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال پولکادات که در مقاله بعدی قرار داده می شود، به طور کامل آینده آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم.

 

قیمت پولکادات

 

قیمت ارز دیجیتال پولکادات (DOT)

ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی هیچگاه قیمت ثابتی ندارند. با هر معامله ای که انجام می شود، قیمت ارزها تغییر می کند. پس بهتر است که قیمت را به صورت لحظه ای بررسی کنیم. قیمت پولکادات در زمان نگارش این مقاله 20.4 دلار می باشد. این مقدار معادل 490 هزار تومان است. ارز دیجیتال پولکادات در گذشته ای نزدیک، اعداد بسیار بالاتری را به خود دیده است.

با این وجود ریزش موقت بازار، به این ارز فرصت استراحت داد. هنگامی که قیمت یک ارز آینده دار سقوط می کند، می توانیم از بازار سیگنال خرید دریافت کنیم. این خرید به شرطی جایز است که قیمت یک ارز به منطقه امن برای ورود رسیده باشد. اگر منتظر پامپ شدن ارزها و رشد آن ها بمانید، احتمالا فرصت سودگیری را از دست خواهید داد. برای این که بتوانید نقاط ورود به بازار و خروج از آن را تشخیص دهید، می توانید تحلیل های بیت ایمن را بخوانید. در مقاله بعدی، تحلیل ارز دیجیتال پولکادات در اختیار شما قرار می گیرد.

 

رتبه ارز دیجیتال پولکادات در بازار کریپتوکارنسی

ارزش بازار ارز دیجیتال پولکادات در لحظه نگارش این مقاله، معادل 19,416,300,437 دلار است. حدود 20 میلیارد دلار بزرگی بازار برای ارزی مانند پولکادات بسیار شایسته است. با این حال به راحتی می توان پیش بینی کرد که این مقدار در آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد. به دنبال آن، احتمالا شاهد رشد این رمز ارز هم خواهیم بود. با این حجم سرمایه، ارز دیجیتال پولکادات در رتبه 9 بازار رمز ارزها قرار دارد.

بالاتر از ارز دیجیتال پولکادات مطابق انتظار ارزهای بیت کوین، اتریوم، تتر، بایننس کوین، کاردانو، دوج کوین، ریپل و USD کوین به چشم می خورند. اختلاف بیت کوین و اتریوم با سایر ارزها بسیار زیاد است. پس انتظار می رود که زمان زیادی برای جا به جایی رتبه آن ها در بازار لازم باشد.

 

ارز دیجیتال پولکادات

 

شباهت پولکادات با اتریوم

گفتیم که پولکادات با اتریوم شباهت هایی دارد. هر دو این شبکه ها دارای ارز دیجیتال مخصوص خود هستند. مهم ترین شباهت آن ها را می توان پشتیبانی از قرارداد هوشمند دانست. پولکادات بلاک چین های مختلف را با یکدیگر پیوند می دهد و از آن ها یک مجموعه کاربردی واحد می سازد. در این بین قراردادهای هوشمندی روی این شبکه ثبت می شود که از DApp یا اپلیکیشن های غیرمتمرکز نیز پشتیبانی می کند.

اتریوم هم این قابلیت را دارد و در نسخه دوم خود، قصد بهبود عملکرد آن را دارد. پولکادات به عنوان یک رقیب جدی برای اتریوم مطرح می شود و تحلیل گران به آینده آن بسیار خوش بین اند. با این وجود باید منتظر بمانیم تا این شبکه بتواند حقانیت ادعای خود را ثابت کند.

در صورتی که این اتفاق بیفتد، بخشی از پیشرفت تکنولوژی بشر، مرهون فعالیت های شبکه پولکادات خواهد بود. ارز دیجیتال پولکادات که نماینده این شبکه در بازار است، برای پرداخت های درون شبکه ای آن کاربرد دارد. به طور مثال ثبت قرارداد هوشمند شما روی شبکه پولکادات با استفاده از ارز دیجیتال پولکادات صورت می گیرد. گستردگی استفاده از این شبکه و این ارز، به بهبود موقعیت آن کمک بسیار زیادی می کند.

بالطبع با افزایش تقاضا، باید منتظر افزایش قیمت آن هم باشیم. در عین حال هنوز هم افراد زیادی با این رمز ارز آشنایی ندارند. بسیاری از فعالان حاضر در این عرصه حتی اسم آن را هم نشنیده اند. به نظر شما اگر پولکادات به شهرت بیت کوین برسد، قیمت آن چقدر خواهد شد؟ اگر شما الان پولکادات بخرید در آن زمان چه میزان سود خواهید کرد؟!

در انتهای مقاله شما را برای خرید پولکادات، بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال به طور کامل راهنمایی خواهیم کرد.

 

خرید پولکادات

این روزها خرید ارز دیجیتال کار بسیار ساده ای است. در گذشته برای خرید رمز ارزها باید سختی زیادی می کشیدید و در نهایت از ایمنی خرید خود مطمئن نبودید. با پیدایش صرافی های ارز دیجیتال، این کار بسیار ساده تر شد. اکنون صرافی های زیادی وجود دارند که می توانید از آن ها ارز دیجیتال بخرید. با این حال هر کدام از آن ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند. این تفاوت ها می توانند نظر شما را درباره یک صرافی عوض کنند.

بیت ایمن یک صرافی آنلاین می باشد که در عمل تفاوت ها را رقم می زند. خرید از بیت ایمن به سادگی و با سرعت بالا انجام می شود. ویژگی هایی که این صرافی برای افزایش درآمد شما در نظر گرفته بسیار کمیاب است. در سطح کشور صرافی های کمی در حوزه امنیت توان رقابت با بیت ایمن را دارند.

این صرافی از امن ترین پروتکل های امنیتی برای پیکربندی سیستم خود استفاده کرده است. علاوه بر سرعت و امنیت که اولین رکن تشخیص یک صرافی مناسب است، امکانات دیگری هم در بیت ایمن وجود دارند. تعدد این امکانات شما را از رجوع به هر مرجع دیگری در حوزه ارز دیجیتال بی نیاز می کند. صرافی ما برای شما دوره های آموزش کاملا رایگانی در نظر گرفته که می توانید آن ها را به صورت مقاله های جداگانه داخل بلاگ بیت ایمن مطالعه کنید. برای این کار نیاز به پرداخت هیچ مبلغی ندارید.

 

خرید ارز دیجیتال پولکادات

 

خرید ارز دیجیتال پولکادات از صرافی بیت ایمن چه مزایایی دارد؟

خرید ارز دیجیتال پولکادات و سایر رمز ارزها از بیت ایمن مزایایی دارد که در این بخش به بیان آن ها می پردازیم. فهرست زیر، برخی از مزایای خرید پولکادات از صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن را به شما نشان می دهد:

  • اختلاف کم صف های خرید و فروش
  • عمق بازار بالا
  • کارمزد کم همراه با قابلیت کاهش کارمزد
  • ارائه ابزارهای مختلف معامله بسته به استراتژی شما
  • پشتیبانی از شبکه های سریع و ارزان واریز و برداشت برای انتقال توکن های DOT

موارد فوق، بخشی از خدمات بیت ایمن هستند که هنگام خرید ارز دیجیتال و پس از آن، در اختیار شما قرار می گیرند. نه تنها برای خرید ارز دیجیتال پولکادات، بلکه برای سرمایه گذاری روی سایر رمز ارزها نیز این امکانات را دریافت می کنید. موارد دیگری هم وجود دارند که در بدو فعالیت خود، متوجه آن ها خواهید شد.

 

جمع بندی

با خواندن این مقاله و پیدا کردن دید مناسب نسبت به ارز دیجیتال پولکادات، می توانید خرید بهتری داشته باشید. اگر می خواهید حرفه ای خرید کنید و احتمال سود خود را افزایش دهید، مقاله بعدی ما را بخوانید. در این مقاله ما به صورت کامل در مورد تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال ارز دیجیتال پولکادات صحبت خواهیم کرد. این تحلیل ها می توانند به نوعی مکمل آموزش های شما باشند.

هدف ما فراهم کردن بستری مطمئن برای سرمایه گذاری شما است و تا کنون در دستیابی به آن موفق بوده ایم. منتظر قابلیت های جدید بیت ایمن باشید تا در معاملات خود در حوزه ارز دیجیتال هیچ چیز کم و کسر نداشته باشید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها