پیش بینی قیمت ریپل در ماه مارس

با توجه به جنجال ها و دادگاهی شدن ریپل در سال های گذشته، سرمایه گذاران به دنبال پیش بینی قیمت ریپل و این که چه آینده ای برای این رمز ارز رقم خواهد خورد هستند. آیا قیمت ریپل می تواند در سال 2023 به 10 دلار افزایش پیدا کند؟ 

بر اساس بررسی های وکیل شرکت ریپل، این شرکت در آستانه پیروزی بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده است. مدارک موجود حاکی از این است که ریپل به زودی پیروز می شود و می تواند بر روی فعالیت خود و پروژه ریپل تمرکز کند. همچنین این شرکت در نظر دارد با داشتن همکاری با دیگر شرکت ها و مطرح شدن به افزایش اعتبار خود کمک کند. بر این اساس اقداماتی که از این به بعد توسط ریپل صورت می گیرد، سرمایه گذاران را نسبت به پیش بینی قیمت ریپل در بازه طولانی مدت کنجکاوتر می کند.

با توجه به اخبار موجود در ماه فوریه، پانوس متیو مدیر عامل بورس دبی، ملاقات خود با مدیران ریپل را در حساب کاربری خود اعلام کرد. شاید این ملاقات باعث پیدا شدن شریک جدید برای ریپل باشد. از نظر متیو، پروژه ریپل یک راهکار عالی برای شرکت های انتقال پول فرامرزی است و می تواند بسیاری از هزینه های شرکت ها را کاهش می دهد. هرچند شرکت ریپل درباره این همکاری بیانیه ای نداده است اما گفته گفته های پانوس متیو می تواند دلیل برای شکل گیری این شراکت باشد. با توجه به دو خبر گفته شده پیش بینی قیمت ریپل می تواند خوشبینانه باشد و ریپل روند صعودی را شروع کند.

 

قیمت ریپل

 

پیش بینی قیمت ریپل

با توجه به عملکرد هفتگی ریپل، پیش بینی قیمت ریپل مقداری دشوار است. این رمز ارز در هفته اخیر روندی نزولی را سپری کرد و ارزش آن نسبت به هفته گذشته حدود 4 درصد کاهش یافت. اما در حال حاضر، حجم معاملات ریپل در 48 ساعته گذشته با 44 درصد افزایش به 942,424,985 دلار رسید. قیمت ریپل همچنان زیر سطح ۰.۳۸۵۰ دلار قرار دارد و کف قیمت در نظر گرفته شده ۰.۳۷۵۰ دلار است. در صورت کاهش ارزش ریپل از ۰.۳۷۵۰ دلار، کف قیمت XRP ممکن است به ۰.۳۷۰۲ یا ۰.۳۶۲۰ دلار تغییر پیدا کند.

با توجه به نمودار 4 ساعته‌ ریپل، خط میانگین متحرک نمایی 9 روزه در زیر خط میانگین متحرک نمایی 20 روزه قرار گرفته است که اندیکاتورهای تکنیکال موجود در نمودار نشان می دهند، پیش‌بینی‌ قیمت ریپل نزولی است. ابزارهای تحلیل تکنیکال مانند MACD و RSI نشان می‌دهند که بازار در حال ورود به ترند خرید است. علاوه بر این، در صورت روند صعودی ریپل و شکستن سطح ۰.۳۸۴۷ دلار، پیش بینی قیمت ریپل را می توان تا سطح ۰.۳۹۷۵ دلار در نظر گرفت. با وجود همه موارد گفته شده اخبار و رویدادی ها در بازارهای مالی می تواند تاثیر زیادی در روند قیمتی یک ارز دیجیتال داشته باشند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها