تحلیل کاردانو (ADA)؛ سه شنبه 5 مرداد

ارز دیجیتال کاردانو یکی از رمز ارزهای محبوب و آینده دار بازار کریپتوکارنسی است. این رمز ارز، قدمت چندانی ندارد و پروژه قدرتمند آن، در همین مدت کم مخاطبان بسیاری را جذب کرده است. نام کاردانو در بین 5 ارز دیجیتال برتر بازار بر اساس ارزش فعلی دیده می شود. در این مقاله، ابتدا با این ارز مقداری آشنا می شویم و سپس به سراغ تحلیل تکنیکال و فاندامنتال کاردانو (ADA) می رویم.

 

کاردانو چیست؟

کاردانو یک شبکه بلاک چینی است که از رمز ارز ADA استفاده می کند. این شبکه به عنوان یکی از رقبای اتریوم (Ethereum) در زمینه قرارداد هوشمند شناخته می شود. شبکه کاردانو امکانات بسیاری دارد که استفاده از آن ها با ارز دیجیتال ADA انجام می شود. انتقال دارایی به صورت غیرمتمرکز، بدون واسطه، سریع، امن و کم هزینه از ویژگی های این شبکه می باشد. در بلاک چین کاردانو علاوه بر این قابلیت ها، امکان ساخت اپلیکیشن غیرمتمرکز (DApp) هم وجود دارد. ارز دیجیتال ADA آینده ای روشن دارد و می توانید آن را از صرافی آنلاین بیت ایمن بخرید. در قسمت تحلیل فاندامنتال، درباره آینده کاردانو (ADA) بیشتر صحبت می کنیم.

 

قیمت کاردانو

 

قیمت ارز دیجیتال ADA

این رمز ارز با قیمت 1.27 دلار و مارکت کپ 40,610,346,081 دلاری، در رتبه 5 بازار قرار دارد. رمز ارزهای دیجیتال بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و بایننس کوین (BNB)، ارزش بیشتری نسبت به کاردانو دارند. این ارزش گذاری بر اساس میزان تقاضا برای ارزها می باشد و به مرور زمان بارها جا به جا می شود. در 24 ساعت گذشته قیمت کاردانو 4% کاهش یافته است؛ اما در یک هفته اخیر 23.8% رشد برای کاردانو حاصل شده است. کاردانو فعلا اختلاف مناسبی با ششمین ارز بازار یعنی XRP دارد اما به همین میزان هم از ارز چهارم یعنی BNB دور است.

فعالیت های تیم توسعه دهنده کاردانو برای افزایش قابلیت های آن ستودنی بوده است. در بخش آخر مقاله، تاثیر این فعالیت ها را هم بیان خواهیم کرد. در قسمت تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)، به وضعیت نمودار این ارز اشاره می کنیم. 

 

تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA)

در تصویر زیر تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA) را ملاحظه می کنید. این تحلیل در تایم فریم 4 ساعته مقایس لگاریتمی صرافی معتبر Kraken انجام شده است. نقاط ورود و خروج بازار در این تحلیل، مشخص اند و می توانید آن ها را با تحلیل های خود ترکیب کنید. عده ای اعتقاد دارند قیمت کاردانو می تواند تا پایان سال به 5 دلار برسد. این رشد قیمت با توجه به تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال دور از ذهن نمی باشد. با این حال، رفتار بازار و بازیگران خرد و کلان آن در این بین بسیار اهمیت دارند. خارج شدن شاخص ترس و طمع از محدوده ترس مطلق و نزدیک تر شدن آن به حد معمول، نشان می دهد که سرمایه گذاران نسبت به قبل امیدوارتر شده اند.

 

تحلیل تکنیکال ADA

 

تحلیل فاندامنتال کاردانو (ADA)

تحلیل فاندامنتال کاردانو، سعی می کند که ارزش واقعی آن را به ما نشان دهد. با استفاده از این تحلیل متوجه می شویم که آیا ارزش فعلی کاردانو کمتر از چیزی است که باید باشد یا خیر. اگر پاسخ این سوال مثبت باشد، می توانیم به آینده این ارز امیدوار باشیم. هر چقدر که ارزش فعلی کاردانو از ارزش واقعی آن کمتر باشد، سود بیشتری از خرید آن در قیمت فعلی به دست می آوریم. پاسخ این سوال به دست تحلیل فاندامنتال است که توسط شاخص های متعدد خرد و کلان به دست می آید.

نرخ بازگشت سرمایه (ROI)، نحوه عملکرد شبکه و پیشرفت آن، مقدار عرضه و کنترل تورم، میزان تمرکز استخرها و سرمایه در دست افراد، سختی استخراج و… همگی عواملی هستند که باید در تحلیل فاندامنتال کاردانو و سایر رمز ارزها مورد بررسی قرار گیرند. شاخص FCAS کار ما را برای ارزیابی رمز ارزها راحت می کند. این شاخص نمره بنیادی ارزها را با بررسی این پارامترها به ما نشان می دهد. حداکثر نمره قابل کسب در FCAS، عدد 1000 می باشد. هر چقدر که نمره یک ارز به این عدد نزدیک تر باشد یعنی از نظر بنیادی قوی تر و ارزشمند تر است و آینده درخشان تری نسبت به سایرین دارد. کاردانو در این آزمون با کسب نمره 957، بعد از اتریوم با نمره 967، با ارزش ترین ارز دیجیتال می باشد. از این رو احتمال می رود با سرمایه گذاری بلند مدت روی این ارز، سودی بالا به دست آوریم.

 

خرید ارز دیجیتال ADA

برای خرید ارز دیجیتال کاردانو وارد سایت صرافی بیت ایمن شده و در آن ثبت نام کنید. پس از انجام ثبت نام، با ورود به بخش اطلاعات کاربری، احراز هویت خود را انجام دهید. با تکمیل این فرآیند، می توانید ارز دیجیتال کاردانو و 28 رمز ارز دیگر را خرید و فروش کنید. اگر به دنبال یافتن زمان مناسب برای خرید و فروش هستید، تحلیل تکنیکال کاردانو (ADA) را دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بارانا
بارانا
2 سال قبل

با تمام تفاسير مثبت چرا باز تـــوي ضرر هستيم ممكنه رشدش قابل توجه نباشه ؟؟؟

شکوری
شکوری
2 سال قبل

اگه مقدورِ تحلیل بیشتری از ارزهای مختلف بذارید تشکر

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  شکوری

سلام
حتما چشم