اختلال نسخه 2 پلتفرم آوه در شبکه پالیگان

نسخه 2 پلتفرم آوه در ماه گذشته راه اندازی شد، اما طبق داده های به دست آمده این نسخه جدید به تازگی دچار اختلالاتی در شبکه پالیگان شده است. برهمین اساس توسعه دهندگان آوه در جستجوی رفع باگ این نسخه می باشند و قصد دارند این باگ را از طریق یک پچ رفع کنند. البته بهتر است بدانید که باگ نسخه 2 پلتفرم آوه باعث شده تا ارتباط کاربران با استخرهای نقدینگی با مشکلاتی مواجه شود. این اختلالات در بخش هایی همچون رپد اتریوم، تتر، رپد بیت کوین و رپد متیک و همچنین برداشت دارایی از این استخرها به وجود آمده است.

برهمین اساس در روز 19 می، انجمن حاکمیتی Aave پروپوزالی را منتشر کرد. طبق این پروپوزال کاربران تا زمان رفع باگ نسخه جدید، قادر به واریز توکن، دریافت هرگونه وام، بازپرداخت وام ها و حتی برداشت دارایی های خود از این استخرها نیستند. عده زیادی از کاربران پس از انتشار خبر این محدودیت ها به نوعی نگران دارایی های خود شدند اما تیم توسعه دهنده وام دهی آوه در این باره اظهاراتی داشتند.

آن ها اعلام کردند که نیاز به نگرانی نیست و دارایی کاربران در امنیت کامل قرار گرفته است و این اختلالات پس از رای گیری حاکمیتی رفع می شود. همچنین اعلام کردند که رای گیری حاکمیتی زیاد طول نمی کشد و از روز 20 می تا روز 23 می زمان رای گیری به اتمام می رسد. البته در این پروپوزال از توسعه دهندگان آوه خواسته شده تا تغییرات کد ها را تنها بر روی نسخه پالیگان اجرا کنند و این کدها بر روی نسخه های دیگر اعمال نشود.

 

بررسی باگ نسخه 2 پلتفرم آوه

 

بررسی باگ نسخه 2 پلتفرم آوه

طبق گزارش سایت cointelegraph اختلالاتی که در نسخه 2 پلتفرم آوه در شبکه پالیگان به وجود آمده پس از به روز رسانی Interest Rate Curve نسخه دوم این پلتفرم بوده است. البته این باگ تنها مختص به نسخه 2 پلتفرم آوه در شبکه پالیگان می باشد و نسخه سوم و نسخه دوم این پلتفرم که در بستر شبکه های اتریوم و آوالانچ قرار دارند با مشکلی مواجه نشده اند.

برهمین اساس گمانه زنی هایی در خصوص این موضوع وجود دارد. این گمانه زنی ها نشان میدهد که ممکن است دستور عمل هایی که در نسخه شبکه پالیگان در نظر گرفته شده با دستور عمل هایی که در نسخه های شبکه اتریوم و آوالانچ متفاوت باشد. همچنین در زمان به روز رسانی، این تفاوت ها مورد توجه توسعه دهندگان قرار نگرفته است و همین موضوع باعث شده تا نسخه 2 پلتفرم آوه در شبکه پالیگان با باگ مواجه شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها