احتمال رشد آلت کوین ها در این هفته

با توجه به بازار نوسانی کریپتو، مخصوصا بازار بیت کوین احساسات سرمایه گذاران تا مقدار قابل توجهی نسبت به آلت کوین ها تغییر پیدا کرده است. رشد آلت کوین ها باعث شد سرمایه گذاری در آن ها برای کاربران به مراتب خوشایند تر از بیت کوین باشد و فعالان این حوزه شاهد رشد بعضی آلت کوین ها حتی در روزهای نزولی بازار بیت کوین بودند. با توجه به رشد بازار ارز دیجیتال در ابتدای سال 2023، آلت کوین ها با ارائه یک استراتژی واضح و روشن به صورت قدرتمند در حال حرکت و رشد هستند. همین امر می تواند به مرور زمان باعث کمتر شدن تسلط بیت کوین در بازار شود.

سرمایه گذاران با دیدن تنوع زیاد آلت کوین ها و قابلیتی که این رمز ارزها برای رشد دارند روز به روز بیشتر به سمت بازار آلت کوین ها تمایل پیدا می کنند. بر اساس تحلیل های انجام شده می خواهیم در ادامه مقاله به معرفی آلت کوین هایی که امکان دارد این هفته رشد قابل توجهی داشته باشند، بپردازیم. از نظر تحلیلگران احتمال رشد آلت کوین های تزوس، سینگیولاریتی نت (AGIX) و ترا کلاسیک در هفته آینده بسیار زیاد است و شاید این ارزها سقف قیمتی جدیدی را ثبت کنند.

 

تحلیل قیمت و رشد آلت کوین ها

 

تحلیل قیمت و رشد آلت کوین ها

علی رغم فشار فروش در بازار رمز ارزها، ارز دیجیتال تزوس (XTZ) به دلیل مشارکت با گوگل کلود توانست مورد توجه قرار بگیرد و روند مثبتی داشته باشد. شاید رشد آلت کوین تزوس در هفته آینده تا قیمت 1.7 دلار هم ادامه پیدا کند. با توجه به نمودار قیمت تزوس متوجه می شویم، این رمز ارز در حال حاضر در مسیر نزولی قرار دارد و قصد دارد سطح حمایت خود را در محدوده 1.1 دلار را بررسی کند. به علاوه، شاخص قدرت نسبی (RSI) آن همچنان در یک منطقه صعودی قرار دارد که نشان از افزایش فشار خرید است و این امر می تواند دلیلی برای رشد این ارز باشد.

با مطرح شدن پلتفرم های هوش مصنوعی، رشد آلت کوین های مربوط به این حوزه نیز افزایش پیدا کرد. علاوه بر ارز دیجیتال گراف که رتبه اول بازار توکن های هوش مصنوعی را دارد، توکن سینگیولاریتی نت (AGIX) نیز توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این رمز ارز توانست با شکستن سطح های مقاومتی، حرکت صعودی خود را آغاز کند. توکن AGIX در کندل قیمتی 4 ساعته خود یک الگوی مثلثی ایجاد کرده است که با شکستن سطح مقاومت خود در این ناحیه می تواند روند صعودی داشته باشد. از این رو اگر این توکن بتواند از قیمت 0.45 دلار عبور کند می توانیم شاهد افزایش رشد آلت کوین AGIX باشیم.

علاوه بر ارزهای گفته شده می توان در این هفته ارز ترا کلاسیک را نیز زیر نظر داشت. برای رشد آلت کوین ترا کلاسیک این توکن باید در ابتدا مقاومت خود را بشکند. زیرا قیمت ترا کلاسیک در حال حاضر در موقعیتی تعیین‌ کننده‌ قرار دارد که می تواند مشخص کننده روند صعودی آن در آینده باشد. با مطالعه سایر مقالات تحلیلی ارز دیجیتال در وبلاگ صرافی آنلاین بیت ایمن، می توانید از احتمال رشد آلت کوین ها و بیت کوین مطلع شوید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها