صعود مجدد توکن های هوش مصنوعی

اخبار های جدید منتشر شده پیرامون چت GPT سر و صدای زیادی به دنبال داشت. این خبر در بازار ارزهای دیجیتال بی تاثیر نبود و باعث رشد توکن های هوش مصنوعی شد. به دنبال معرفی ChatGPT توسط شرکت OpenAI، گوگل نیز از ربات جدید خود Bard که رقیب جدی برای چت جی پی تی محسوب می شود، رونمایی کرد. با رونمایی از ربات Bard می توان گفت گام بزرگی در راستای هوش مصنوعی برداشته شده است. به دنبال این اخبار بازار توکن های هوش مصنوعی پر رونق تر از سال پیش شده است و بعضی از توکن های هوش مصنوعی روند صعودی پیدا کردند.

به طور کلی می‌ توان گفت از زمان عرضه عمومی چت‌بات ChatGPT در نوامبر سال ۲۰۲۲، با وجود زمستان ارزهای دیجیتال در این سال، توکن‌های هوش مصنوعی حرکت صعودی خود را شروع کردند. در ادامه می خواهیم پرسودترین توکن های هوش مصنوعی را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین در مقاله چتGPT یک دستیار ترید می توانید با تاثیر هوش مصنوعی بر ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید.

 

پرسودترین توکن های هوش مصنوعی

 

بررسی پرسودترین توکن های هوش مصنوعی

ارز دیجیتال Fetch.ai با نماد FET در روز گذشته توانسته‌ است بیش از ۲۵ درصد افزایش قیمت داشته باشد. قیمت FET در حال حاضر برابر 0.51 دلار است. این توکن از نوامبر سال ۲۰۲۲ تاکنون بیش از ۳۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است و همچنین در هفته گذشته نیز رشد قیمتی ۱۰۶ درصدی را تجربه کرده است. این رمز ارز با حجم بازار بیش از 415 میلیون دلار، در رتبه 96 ارزهای دیجیتال قرار دارد. ارز دیجیتال پروژه Fetch.ai، در واقع یک آزمایشگاه هوش مصنوعی در دانشگاه کمبریج است. همچنین این توکن متعلق به اکوسیستم Fetch می باشد.

ارز دیجیتال Singularity NET با نماد AGIX، در حال حاضر با قیمت 0.51 دلار در بازار معامله می‌شود و حجم بازار بالغ بر 615 میلیون دلار را دارد. NET در واقع یک شبکه غیر متمرکز با هدف پیاده‌سازی هوش مصنوعی است که بر روی شبکه‌های اتریوم و کاردانو اجرا می‌شود و برنامه‌هایی برای توسعه ارتباط میان این دو شبکه را طراحی کرده است. در روز سه‌ شنبه، این توکن توانست سطح قیمتی ۰.۵۹ دلار را که بیش از یک سال به آن نرسیده بود را لمس کند. اما امروز چهارشنبه این توکن کاهش قیمت 5 درصدی نسبت به دیروز داشته است. این توکن همچنان رشد 199 درصدی نسبت به هفته گذشته ثبت کرده است.

از دیگر توکن های هوش مصنوعی می توانیم به ارز دیجیتال The Graph که با نماد GRT وجود دارد اشاره کنیم. این رمز ارز در حال حاضر با قیمت 0.18 دلار در بازار توانسته است در 24 ساعت گذشته به رشد 18 درصدی برسد. گراف با حجم معاملاتی 1.5 میلیارد دلار در رتبه 40 بازار ارزهای دیجیتال و در رتبه 1 در توکن های هوش مصنوعی قرار بگیرد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahan kiani
Mahan kiani
1 سال قبل

مثل همیشه مختصر و مفید 👏

مهران زمان نامیان
مدیر
پاسخ به  Mahan kiani

ممنون از حسن توجه شما، برقرار باشید

محمد
محمد
1 سال قبل

جالب بود

مهران زمان نامیان
مدیر
پاسخ به  محمد

زنده باشید
از این که برای مطالعه این مطلب وقت گذاشتید سپاسگزارم