ریزش آلت کوین ها در دو روز گذشته

مدت‌ زمان زیادی است که بازار ارز دیجیتال شرایط نا‌به‌سامانی را می‌گذراند و روند نزولی را در پیش گرفته‌ است. هر یک از این ریزش‌ها توانسته روند بهبودی بازار را به زمان دیگری موکول کند. همچنین روز گذشته نیز مجددا با ریزش آلت‌ کوین ها به‌صورت کاملا ناگهانی مواجه شدیم. البته گمانه‌زنی‌هایی در این باره وجود داشت اما تحلیلگران و سایر فعالان ارز دیجیتال ریزش آلت کوین‌ها را به این صورت پیش‌بینی نمی‌کردند.

ریزش آلت کوین ها در دو روز قبل (9 ژوئن – 19 خرداد) با شدت بسیار زیادی اتفاق افتاد و به شکلی بود که بعضی از رمز ارزها تا این لحظه شرایط بسیار ناگهواری را می گذرانند. حتی بسیاری از آن‌ها در حال مقابله با ریزش 30 درصدی می‌باشند. برهمین اساس شرایط بازار به چندان قابل پیش‌بینی نمی‌باشد و ترس و نگرانی بسیار زیادی گریبان‌گیر عموم فعالان حوزه کریپتوکارنسی شده است. اکنون ما قصد داریم که در ادامه مقاله به دلایل ریزش آلت کوین ها در روز 9 ژوئن بپردازیم و ببینیم که چه اتفاقی باعث ریزش آلت کوین ها شده‌ است.

 

ریزش آلت کوین ها

 

ریزش آلت کوین ها به خاطر چه بود؟

چند روز گذشته خبری مبنی بر شکایت SEC از بایننس و مسدود کردن دارایی بایننس منتشر شد. پس از انتشار این خبر، بازار ارز دیجیتال مجددا روندی نزولی را در پیش گرفت و توانست توجه بسیاری از پلتفرم‌ها و فعالان حوزه کریپتوکارنسی را به خود جلب کند. پلتفرم رابین هود نیز یکی از همان پلتفرم‌هایی بود که به‌شدت تحت‌تاثیر این خبر قرار گرفت. پلتفرم رابین هود از آنجایی که SEC در شکایت نامه خود ذکر کرده است که ارزهایی همچون متیک، کاردانو، سولانا و چندین رمز ارز دیگر جزو اوراق بهادار هستند، در نظر داشت که این رمز ارزها را از لیست پلتفرم خود حذف کند.

توسعه‌دهندگان این پلتفرم نیز چند روز گذشته اعلام کردند که پلتفرم رابین هود، نوپا می‌باشد و ما قصد هیچ گونه درگیری با SEC را نداریم. البته تا چند روز گذشته این خبر قطعی نشده بود، اما در 9 ژوئن، دن گالاگر (Dan Gallagher) که یکی از مدیران بخش حقوقی پلتفرم معاملاتی رابین‌هود می‌باشد؛ اعلام کرد که از روز 27 ژوئن کاردانو، سولانا و متیک از پلتفرم رابین هود حذف می‌شوند.

وی افزود: کاربران تا آن روز می‌توانند به معاملات این سه رمز ارز ادامه دهند اما پس از آن روز پلتفرم رابین هود به صورت خودکار این سه رمز ارز را به قیمت لحظه‌ای می‌فروشد. این خبر توانست باعث ریزش آلت کوین ها در روز گذشته شود و طبق داده‌های سایت worldcoinindex کاردانو، سولانا و متیک ریزش شدیدتری نسبت به بقیه آلت کوین ها داشتند. با این حال، در روز گذشته یعنی 10 ژوئن، قیمت آلت کوین ها و بیت کوین مقداری افزایش یافت و بخشی از بهای از دست رفته این کوین ها برگشت.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها