توقف ضرب دلار بایننس در شرکت پکسوس

به تازگی خبرهایی در خصوص دلار بایننس منتشر شد که انتشار این خبر بازخورد های زیادی را از سوی تحلیلگران بازار ارز دیجیتال به همراه داشت. روز گذشته شرکت پکسوس (Paxos Trust) ناشر و ضرب کننده استیبل کوین دلار بایننس (BUSD)، خبرهای جدیدی درباره استیبل کوین دلار بایننس منتشر کرد. شرکت پکسوس اعلام کرد که از این شرکت خواسته شده تا دیگر به پشتیبانی و ضرب استبل کوین BUSD ادامه ندهد و کار خود را با دلار بایننس به پایان برساند. حال تحلیلگران در تلاش اند تا  تاثیر این اتفاق را بر روی بازار استیبل کوین ها و فضای کریپتو پیش بینی کنند. در ادامه مقاله قصد داریم به توضیحاتی در خصوص این خبر بپردازیم.

 

توقف ضرب دلار بایننس

 

NYFSD قصد جلوگیری از عرضه جدید دلار بایننس را دارد 

به گزارش Crypto Globe، دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYFSD) به شرکت پکسوس دستور داده که ضرب دلار بایننس را متوقف کند. شرکت پکسوس نیز قصد دارد برای همکاری با این نهاد ضرب توکن های جدید دلار بایننس را از تاریخ 21 فوریه 2023 متوقف کند. البته باید در نظر داشت شرکت پکسوس تراست زیر نظر نهادهای قانون گذار ایلات متحده آمریکا و نهاد نظارتی مالی (NYFSD) فعالیت می کند.

این شرکت توسط یکی از چهار شرکت بزرگ و سنتی حسابرسی جهان پشتیبانی می شود و همچنان مدیریت پشتوانه مالی توکن های ضرب شده BUSD را برعهده دارد. Paxos اعلام کرد که همه توکن های موجود BUSD که توسط Paxos Trust ضرب شده اند، دارای پشتوانه مالی برابر با دلار آمریکا می باشند. این توکن ها در حساب هایی مجزا و با مسئولیتی محدود نگهداری می شوند.

 

اعلام حمله به صرافی بزرگ بایننس

شرکت پکسوس به سرمایه گذاران دلار بایننس اعلام کرد که حداقل تا فوریه 2024 این شرکت به طور کامل از دلار بایننس پشتیبانی می کند. مشتریان سابق و جدید این شرکت نیز می توانند موجودی دلار بایننس خود را به دلار آمریکا یا دلار پکس (USDP) تبدیل کنند. دلار پکس (USDP) استیبل کوین دیگر پکسوس می باشد که به صورت مستقل آن را ضرب و منتشر می کند. کلارا مدالی (Clara Medalie)، مدیر بخش تحقیقات شرکت کایکو، در گفتگویی خبری با تلویزیون بلومبرگ، به خبر توقف ضرب توکن جدید BUSD پرداخت.

او اعلام کرد که بیشتر استفاده BUSD به صرافی بایننس و شبکه اسمارت چین مربوط است و کاربرد بسیار کمی در صرافی های دیگر دارد. با توجه به این موضوع، دستور NYFDS می تواند بیشتر به عنوان حمله ای به صرافی بایننس باشد. حال باید منتظر ماند تا ببینیم با توجه به پیشرفت های بایننس اسمارت چین در این مدت، این خبر جدید چه تاثیری بر روی بازار ارز دیجیتال و دیگر استیبل کوین ها می گذارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها