صعودی شدن بیت کوین ثابت شد!

با توجه به نظریه برخی تحلیلگران مشهور در حوزه بازار کریپتو کارنسی، کاملا در مسیرصعودی شدن بیت کوین قرار گرفته ایم. کول گارنر (یکی از تحلیلگران بازار کریپتو کارنسی) با استناد به برخی شاخص ها اعتقاد دارد که بیت کوین نقطه حمایتی خود را بالای 23.000 دلار حفظ کرده است. همچنان با اینکه چند روز از صعودی شدن بیت کوین می گذرد، این رمز ارز نقطه حمایتی خود را نشکسته و این حرکت اطمینان ما را به صعودی شدن بیت کوین بیشتر می کند.

روند پیش روی پادشاه ارزهای دیجیتال امید به سقف های قیمتی بالاتر را بیشتر می کند. ادعای کول گارنر و نظریه اش در مورد صعودی شدن بیت کوین این است که تمام ادعاهای او کاملا آزموده شده می باشد.

 

نقش گاوها در روند صعودی بیت کوین

 

آیا گاوها بیت کوین را صعودی نگه می دارند؟

همانطور که شاهد بودید مسیر صعودی شدن بیت کوین ادامه دارد و این روند پادشاه ارزهای دیجیتال را به 23.000 دلار رساند. گاوهای بازار کریپتو به شدت در تلاش هستند تا این روند را صعودی نگه داشته و یا حتی به سقف های قیمتی بالاتر برسانند. با وجود گذشت چند هفته از گذشت صعودی شدن بیت کوین، بسیاری از معامله گران نگران اصلاح قیمت BTC و بر عکس شدن روند آن هستند.

اما کول گارنر با اطمینان به حفظ مسیر صعودی شدن بیت کوین اعتقاد دارد. این تحلیلگر برای اثبات ادعایش در توئیتر خود نمودارهای تحلیل پادشاه ارزهای دیجیتال را به اشتراک گذاشت و تاکید کرد تمام نمودارها نشان از سقف های قیمتی بالاتر این ارزدیجیتال دارند و این روند، صعودی خواهد ماند!

یکی از راه های اثبات ادعای کول گارنر در مورد صعودی شدن بیت کوین، مقایسه قیمت بیت کوین با سایر استیبل کوین ها بود. این تحلیلگر قیمت بین این دو گروه از ارزهای دیجیتال را داخل صرافی ها انجام داد و افزود؛ نسبتی که از این مقایسه به دست آورده، در بالاترین سطح خود قرار دارد. بیت کوین این سطح را از سال 2020 تاکنون به خود ندیده بود و این ادله اطمینان او را به حفظ صعودی شدن بیت کوین بیشتر میکند.

کول گارنر اطمینان دارد این معیار او بسیار به ندرت دچار اشتباه می شود. گارنر با اشاره به حجم معاملاتی که در دنیای کریپتو در حال انجام است، ادامه داد؛ این حجم معاملات از سه سال و نیم پیش تاکنون بی تکرار بوده است. این تحلیل او نیز می تواند یکی از ادله های محکم برای صعودی شدن بیت کوین باشد.

 

شروع معامله هولدرهای کوتاه مدت نشانه چیست؟

پس از گذشت چند ماه از رنج زدن بیت کوین در محدوده 16.000 دلار و شروع رشد صعودی آن به سقف 23.000 دلار، شاهد معامله هولدرهای کوتاه مدت نیز بودیم. این تغییر قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال هولدرهای کوتاه مدت بیت کوین، که به سوددهی بازگشته اند را ترغیب به فروش مقداری از سودهای خود می کند. با استناد به تحلیل های گزارش شده، درصد سود هولدرهای کوتاه مدت به بالای 97% برگشته و در این مواقع اصولا هولدرهای کوتاه مدت یا به دنبال کسب سود بیشتر و یا به دنبال خروج از معامله هستند.

باید توجه داشت که با این حجم رشد سوددهی به دنبال صعودی شدن بیت کوین، احتمال فشار فروش از سمت هولدرهای کوتاه مدت نیز افزایش خواهد یافت. از طرفی جا به جایی کوین ها توسط هولدرهای کوتاه مدتی که آخرین معاملات آن ها 6 ماه پیش بوده است، نشان از پشت سر گذاشتن روند نزولی دارد.

توجه داشته باشید ادعای تحلیلگران می تواند چراغ سبزی در مسیر تصمیم گیری ما جهت معامله در دنیای کریپو باشد، اما هیچ کدام از این ادعاها قطعیت کامل ندارند. پس از بررسی احتمالات موجود پیرامون آینده بیت کوین، می توانید جهت خرید بیت کوین به صفحه اصلی بیت ایمن مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها