افزایش دامیننس بیت کوین پس از 9 ماه

در ماه جاری، ارزهای دیجیتال دچار نوسانات شدیدی شدند که این نوسانات توانست تغییراتی در قیمت رمز ارزها به ویژه بیت کوین به وجود آورد. اما مدت ها بود که دامیننس رمز ارزها تغییر قابل توجهی نداشت. به طور مثال، 9 ماه بود که شاهد افزایش دامیننس بیت کوین نبودیم. اما در چند روز اخیر قیمت بیت کوین از مقاومت 26 هزار دلار فراتر رفت و حتی تا 28500 دلار نیز رشد کرد. پس از افزایش قیمت بیت کوین شاهد افزایش دامیننس بیت کوین نیز بودیم. دامیننس بیت کوین در چند روز اخیر به 46% رسید که این مقدار بالاترین میزان در 9 ماه گذشته بوده است.

افزایش دامیننس بیت کوین توجه عموم سرمایه گذاران و تحلیلگران بزرگ را به خود جلب کرد. البته اتفاقات زیادی که در سال جدید میلادی برای بیت کوین رقم خورده نیز تاثیری در جلب توجه آنها داشت. تمامی این اتفاقات توانست دید کلی آنها را در خصوص عملکرد آینده این ارز، پس از بازار نزولی اخیر عوض کند. البته جالب است که سرمایه گذاران روند نزولی را برای بیت کوین پیش بینی کرده بودند و اعتقاد داشتند بیت کوین با ریزش شدیدی مواجه می شود. اما حال که قیمت بیت کوین به بیش از 27 هزار دلار رسیده است و دامیننس آن نیز افزایش یافته، باید دید که نظرات تحلیلگران در این خصوص به چه صورت می باشد.

 

دامیننس بیت کوین

 

نظر تحلیلگران درباره افزایش دامیننس بیت کوین

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، افزایش دامیننس بیت کوین توانسته توجه سرمایه گذاران زیادی را به ارز دیجیتال BTC جلب کند. البته طبق گزارش های سایت کوین تلگراف دامیننس بیت کوین تنها در پایان هفته اخیر 3% افزایش یافته و روندی که در پیش دارد، تا حدودی به چرخه های صعودی کلاسیک شباهت دارد. تحلیگران زیادی در خصوص افزایش دامیننس بیت کوین واکنش نشان دادند. به طور مثال تد تاکس ماکرو (Tedtalksmacro) که یکی از تحلیلگران بزرگ بازار ارز دیجیتال می باشد در تاریخ 15 مارس در خصوص افزایش دامیننس بیت کوین توییتی منتشر کرد. او در این توییت نوشت که تمام بازارهای صعودی بیت کوین با افزایش دامیننس بیت کوین آغاز شده است.

در پی صحبت های تد تاکس ماکرو، تحلیلگر دیگری به نام حمزه (Hamza) نیز توییتی منتشر کرد. او با کمک الگوی وایکوف (Wyckoff)، اعلام کرد که پس از چندین ماه که دامیننس بیت کوین در فاز انباشت قرار داشت حالا زمان جهش آن و افزایش دامیننس بیت کوین فرا رسیده است. اما در پی تمامی این صحبت ها بهتر است بدانید که تور دمیستر (Tuur Demeester)، که یکی از تحلیلگران و سرمایه گذاران بزرگ می باشد 4 روز پیش در توییتی پیش بینی کرد که به تازگی شاهد افزایش دامیننس بیت کوین خواهیم بود.

او در این خصوص نوشت که قرارداد های هوشمند، حریم خصوصی، تراکنش هایی با سرعت بالا و دارایی های گوناگون، همه اینها پس از گذشت 14 سال به بلوغ رسیدند و بر پایه میراث ساتوشی ناکاموتو ساخته شده اند. او در ادامه توییت خود نوشت بیت کوین استانداردی باز برای همگان و اینترنتی برای پول است.

البته که برای سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین نمی توانیم به نظر تحلیلگران اکتفا کنیم. سایر اخبار بازار در کنار تحلیل های شخصی و عنصر تجربه، می تواند شما را در یک سرمایه گذاری موفق یاری کند. بنابراین با پیگیری اخبار و تحلیل بیت کوین در وبلاگ صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، احتمال موفقیت خود در امر سرمایه گذاری را افزایش دهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها