پس از چندین هفته شاهد ریزش بیت کوین بودیم

بازار ارز دیجیتال در ماه های اخیر با تلاطم و دگرگونی زیادی مواجه شد. این شرایط و دگرگونی های بازار توانست باعث ریزش بیت کوین و سایر رمز ارزها شود. البته همواره تمامی رمز ارزها در چندین هفته اخیر تلاش می کردند تا جایگاه و قیمت خود را تا حدودی حفظ کنند. اما روز گذشته به طور ناگهانی شاهد ریزش بیت کوین پس از چندین هفته بودیم و قیمت آن در ساعات اولیه به 26,160 دلار نیز رسید.

ریزش بیت کوین در 12 می به شکلی بود که از آن می توان به عنوان سقوط قیمتی برای BTC نام برد. زیرا این قیمت، پایین ترین قیمت بیت کوین در چندین هفته اخیر می باشد و از روز 17 مارس تا به امروز شاهد ریزش BTC به این صورت نبودیم. البته حائز اهمیت است که روند ریزش بیت کوین از اوایل ماه می آغاز شد و در روز 6 می نیز بیت کوین با ریزش 10 درصدی مواجه شد. البته عده ای از تحلیلگران بر این باور بودند که روند صعودی بازارهای سنتی همچون بورس نزدک و اعلام نرخ بهره می تواند جلوی ریزش بیت کوین را بگیرد.

اما برخلاف انتظارات آن ها و همانطور که در گذشته شاهد آن بودیم بازار ارز دیجیتال به صورت کامل قابل پیش بینی نمی باشد. برهمین اساس باید در نظر داشت که به چه علت روز گذشته قیمت BTC پس از چتدین هفته ریزش پیدا کرد. ما در ادامه مقاله قصد داریم تا به یکی از دلایل ریزش بیت کوین در روز گذشته بپردازیم.

 

ریزش بیت کوین

 

ریزش بیت کوین پس از تصمیم جدید بایننس

طبق گزارش های سایت cointelegraph صرافی بایننس روز 12 می اعلام کرد که قصد خروج از کشور کانادا را دارد. زیرا این کشور به تازگی رویه جدیدی را در خصوص استیبل کوین ها و محدودیت هایی را برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است. البته صرافی بایننس اعلام کرد که تنها مشکلش با کانادا شرایط و محدودیت های جدید این کشور نمی باشد. بلکه یکی دیگر از دلایل خروج از این کشور محیط نظارتی چالش برانگیز آن است. انتشار خبر خروج بایننس از کانادا با بازخورد زیادی از سوی جامعه کریپتوکارنسی مواجه شد.

زیرا صرافی بایننس امید زیادی به صنعت بلاک چین کشور کانادا داشت و بر این باور بود که این کشور می تواند در دنیای کریپتو پیشرفت زیادی کند. اما بهتر است بدانید ماجرا اینجا تمام نمی شود بلکه این روزها تصمیمات و اقدامات صرافی بایننس توانسته تاثیرات به سزایی بر روی بیت کوین بگذارد. برهمین اساس پس از توقف برداشت بیت کوین در صرافی بایننس و پس از انتشار خبر خروج بایننس از کشور کانادا شاهد ریزش بیت کوین پس از چندین ماه بودیم. قایل ذکر است که بدانید ریزش بیت کوین ادامه دار نبود و هم اکنون شرایط این رمز ارز بهبود یافته و در زمان نوشته این مقاله قیمت BTC به 26,808٫87 دلار رسیده است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها