نهنگ قدیمی بیت کوین مجددا وارد بازار شد

در چند روزه گذشته بازار ارز دیجیتال شاهد نوسانات زیادی بود. بیت کوین اولین رمز ارز دنیای کریپتوکارنسی نیز دچار این نوسانات و کاهش قیمت قابل توجه شد. اما با در نظر داشتن این مسائل، پس از گذشت 12 سال، نهنگ قدیمی بیت کوین مجدد وارد بازار شد و 10 میلیون دلار بیت کوین را جابه جا کرد. آخرین فعالیت این نهنگ قدیمی بیت کوین در تاریخ 9 می 2011 بوده است و در همان سال 400 واحد BTC را که با در نظر گرفتن قیمت لحظه ای بیت کوین مبلغی معادل 10.9 میلیون دلار می شود را به آدرسی منتقل کرد.

اما طبق اطلاعات به دست آمده این نهنگ قدیمی بیت کوین، مجدد BTC خود را به آدرس جدیدی منتقل کرده است و در آن آدرس قبلی دارایی خود را نگه نداشت. بهتر است بدانید که نهنگ قدیمی بیت کوین تمامی BTC خود را یک جا خریداری نمی کند. بلکه او در روزهای متوالی و به مبالغ متفاوت اقدام به خرید بیت کوین می کند. به طور مثال در آخرین تراکنش خود که در همان سال 2011 می باشد، این نهنگ قدیمی ابتدا، 0.2 BTC که مبلع آن معادل 1 دلار می باشد را خریداری کرده است.

پس از گذشت دو روز 100 واحد و سپس 900 واحد دیگر BTC خریداری کرد که از آن زمان به بعد هیچ گونه تراکنشی به این آدرس ثبت نشده است. البته تنها یک بار مقدار کمی بیت کوین، که ممکن است برای ردیابی این آدرس یا هرگونه اقدام مخرب به این آدرس ارسال شده باشد. البته قابل ذکر است که بیدار شدن نهنگ های قدیمی فقط مخصوص بیت کوین نمی باشد بلکه دیگر رمز ارزها همچون اتریوم نیز شاهد بیدار شدن و روی کار آمدن نهنگ های قدیمی خود هستند.

 

ورود نهنگ های قدیمی بیت کوین و اتریوم

 

ورود نهنگ قدیمی بیت کوین و اتریوم به بازار

روز گذشته پس از ورود نهنگ بیت کوین به بازار ارز دیجیتال شاهد روی کارآمدن مجدد نهنگ اتریوم بودیم. طبق گزارش سایت cryptopotato از آخرین فعالیت نهنگ اتریوم بیش از 7 سال می گذرد که در اولین ارائه اتر که در سال 2016 بود، شرکت کرده است. اما پس از گذشت سال های زیاد این نهنگ قدیمی اتریوم مجدد 1 واحد اتریوم را به آدرسی منتقل کرده است. البته امکان دارد که این عملیات او برای تست بوده باشد. زیرا پس از گذشت چند ساعت، طبق داده های اتر اسکن مجدد این آدرس شاهد انتقال دیگری بوده است که این انتقال ۲٬۳۵۹ واحد اتر می باشد.

فعالیت ناگهانی نهنگ قدیمی بیت کوین و نهنگ اتریوم چیز بسیار عجیبی نیست. زیرا امکان دارد صاحب آدرس پس از گذشت مدتی به تازگی به کیف پول خود دسترسی پیدا کرده باشد. البته امکان دارد هرگونه از این تراکنش ها به منظور فروش آن دارایی باشد یا برای فراهم کردن امنیت بالای دارایی خود آنها را به آدرسی دیگری ارسال کنند. اما بهتر است بدانید که نمی توان تنها بر اساس یک تراکنش نهنگ قدیمی بیت کوین یا نهنگ اتریوم، شرایط کل بازار را بررسی و شناسایی کرد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها