رمز ارزها می توانند انتخابات 2024 را به نفع ترامپ تغییر دهند!

به گزارش وبسایت benzinga.com میلیاردر مشهور، مارک کوبان اشاره کرده است که انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 آمریکا می‌تواند تحت تاثیر بازار ارزهای دیجیتال قرار بگیرد و در این مورد به طور بالقوه از ترامپ حمایت کرده است. البته کوبان در مورد درک بایدن و ترامپ از بازار کریپتو تردید دارد و در مورد ترامپ هم عنوان کرده آیا او به جز فروش NFT و سبد 14 میلیون دلاری آگاهی دیگری از بازار ارزهای دیجیتال دارد؟

با این حال، او به این واقعیت اشاره کرد که سخنرانی اخیر نامزد جمهوری خواه در حمایت از ارزهای دیجیتال می‌تواند در انتخابات پیش رو تغییر دهنده بازی باشد. کوبان در ادامه سخنان خود به این موضوع اشاره داشت که نزدیکی بایدن به گری گنسلر می‌تواند اتفاق مهمی باشد. گری کنسلر رئیس SEC می‌باشد و کوبان از مواضع ضد رمز ارز SEC ابراز نگرانی دارد. در همین حال، ترامپ که موفق شد 12 میلیون دلار از جمع آوری کمک‌های مالی در سانفرانسیسکو به دست آورد، از تلاش‌های دموکرات‌ها برای تنظیم صنعت کریپتو انتقاد کرد و خود را «رئیس جمهور ارزهای دیجیتال» معرفی کرد.

با تبدیل شدن ارزهای دیجیتال به موضوعی کلیدی برای 20 درصد از رای دهندگان ایالتی، رقابت گیج کننده بین بایدن و ترامپ می‌تواند پیامدهای مهمی برای بازار دارایی‌های دیجیتال داشته باشد. تحلیلگران استاندارد چارترد پیش‌بینی می‌کنند که در صورت پیروزی ترامپ، بیت کوین می‌تواند به 150000 دلار برسد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها