پیوستن ایلان ماسک به چت جی پی تی

به تازگی خبری مبتنی بر علاقه مند شدن ایلان ماسک نسبت به چت جی پی تی (Chat GPT) منتشر شده است. با انتشار این خبر این سوال در ذهن کاربران شکل گرفت که آیا ایلان ماسک صنعت کریپتو را رها خواهد کرد؟ این خبر از توییتی که ایلان ماسک در صفحه شخصی خود منتشر کرد نشات گرفت.

تا قبل از این، ایلان ماسک یکی از بزرگترین طرفداران دوج کوین بود و به تازگی از علاقه مند شدنش در مورد چت جی پی تی خبر داده است. این خبر تمام کاربران مخصوصا 130 میلیون دنبال کننده او در توییتر را شگفت زده کرد. با انتشار خبر احتمال پیوستن ایلان ماسک به چت جی پی تی، بسیاری از کاربران مشهور مانند اسکات ملکر، حساب رسمی بیبی دوج کوین، و بایننس واکنش نشان دادند. در ادامه مطلب به بازخوردهایی که در مقابل احتمال پیوستن ایلان ماسک به چت جی پی تی و کناره گیری او از کریپتو به وجود آمد، خواهیم پرداخت.

 

ایلان ماسک

 

علاقه به چت جی پی تی و خداحافظی با کریپتو؟

با توییتی که از ایلان ماسک تحت عنوان «قبلا به کریپتو علاقه داشتم اما حالا به چت جی پی تی علاقه مند شده ام.» منتشر شد، بسیاری از حساب های رسمی مستقیما اظهار نظر کردند. اسکات ملکر و بایننس در پاسخ به توییت ایلان ماسک نوشتند: «چرا هر دو هم زمان با هم نباشند؟» بازار دوج کوین نیز با انتشار این توییت تحت تاثیر قرار گرفت و کاهش قیمت چشمگیری را تجربه کرد. هم اکنون در لحظه نگارش این مطلب (6 مارس) دوج کوین با قیمت 0.07385$ و با کاهش 0.21 درصدی در 24 ساعت گذشته و 9.06% کاهش در یک هفته اخیر همراه بوده است.

پروژه چت جی پی تی در اواخر سال گذشته میلادی توسط شرکت اوپن ای آی ارائه شده است. ایلان ماسک نیز در سال 2015 یکی از بنیان گذاران این شرکت بود و در نهایت در سال 2018 به علت اختلاف با شرکا با آن ها قطع همکاری نمود. به همین جهت پس از رونمایی از چت جی پی تی به شدت از آن ها انتقاد کرد. وی بیان کرد این شرکت محصولی را ارائه کرده که پاسخ دروغ به کاربران ارائه می دهد.

بسیاری از کاربران بر این باورند که ایلان ماسک به این راحتی از دنیای کریپتو دست نمی کشد. او تجربه مدیریت چندین پروژه همزمان با هم را دارد و ممکن است کریپتو و چت جی پی تی را با هم ترکیب کند. حالا که ایلان ماسک مالک توییتر نیز می باشد، با ترکیب دوج کوین و چت جی پی تی می تواند آینده ای روشن را برای هر دو رقم بزند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها