رکورد شکنی نهنگ های اتریوم

طی چند روز گذشته شاهد فعالیت بیشتر نهنگ های اتریوم بوده ایم. اتریوم هم مانند دیگر رمز ارزها، در روزهای اخیر با کاهش قیمت رو به رو بوده است. در این بین سرمایه گذاران قدرتمند این کاهش قیمت را فرصتی مناسب دیده و با خرید اتریوم، حجم ETH بیشتری را به کیف پول های خود اضافه کردند. روند ذخیره اتریوم تا جایی ادامه پیدا کرد که رکورد 7 ساله توسط نهنگ های اتریوم شکسته شد.

با توجه به داده های به دست آمده 25 میلیون از حجم اتریوم توسط نهنگ های ETH نگهداری می شده است. آخرین رکورد شکنی نهنگ های اتریوم مربوط به سال 2016 بود و از آن زمان رکورد جدیدی از آن ها ثبت نشد. گویا ذخیره اتریوم همچنان ادامه دارد و قرار نیست از سرعت انباشت آن توسط نهنگ ها کاسته شود. در ادامه به تحلیل بیشتر رفتار نهنگ های اتریوم و خرید شیبا توسط آنان خواهیم پرداخت.

 

نهنگ های ارز دیجیتال اتریوم

 

سلطه نهنگ های اتریوم بر بازار

نهنگ های ارز دیجیتال اتریوم طی روزهای اخیر رکورد جدید خود را در رابطه با ذخیره این رمز ارز، پس از هفت سال شکستند. با توجه به داده های به دست آمده در هفته ای که پشت سر گذاشتیم، نهنگ های اتریوم میزان ذخایر خود را به شدت افزایش دادند. هنوز از فعالیت نهنگ ها کاسته نشده و در حال افزایش میزان دارایی خود می باشند.

دقیقا هنگامی که ETH دچار اصلاح قیمت شد و بیشتر سرمایه گذاران دچار نگرانی شدند، ورود نهنگ های اتریوم به بازار کریپتو آغاز شد. با این وجود می توان این برداشت را کرد که فعالیت نهنگ های ETH می تواند نشانه ای برای از سرگیری روند صعودی آن باشد.

 

نهنگ اتریوم

 

نهنگ های اتریوم به شیبا اینو هم رحم نکردند!

نهنگ های اتریوم با خرید 600 میلیارد شیبا اینو، معامله گران را دچار شوک کردند. طبق گزارشات به دست آمده، در 24 ساعت گذشته 100 نهنگ برتر اتریوم،598.618.572.524 واحد از شیبا اینو را جمع آوری کردند که این رقم خیره کننده بود. طبق اطلاعات اخیر، ویل استاتس (WhaleStats) یکی از بزرگ ترین نهنگ های ETH حدود 600 میلیارد شیبا خریداری کرده است.

در حال حاضر مجموع دارایی شیبای نهنگ های اتریوم 155.743.555 دلار می باشد. این حجم SHIB یعنی 5.29 درصد از کیف پول نهنگ های اتریوم شامل این میم کوین می باشد. هولدرهای شیبا زمانی رکورد جدید تاریخی خود را ثبت کرد که 3500 کیف پول جدید به آن اضافه شد. 

با نگاهی کلی به رفتار نهنگ ها نسبت به اتریوم و شیبا اینو می توان پیش بینی کرد که در ماه های آینده امکان افزایش ناگهانی این دو رمز ارز وجود دارد. بهترین اقدام در زمان حال می تواند نگهداری این دو رمز ارز در سبد خرید شما باشد. برای خرید اتریوم و شیبا اینو با مراجعه به صفحه اصلی سایت می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها