رشد ترا کلاسیک در بازار نزولی

در هفته گذشته شاهد شکایت SEC از صرافی بایننس و کوین‌بیس بودیم. انتشار این خبر بازخوردهای زیادی را به همراه داشت. برهمین‌اساس بازار روندی نزولی را در پیش گرفت. در میان بازار نزولی رمز ارزها، رشد ترا کلاسیک در یک هفته گذشته توانست توجه بسیاری از فعالان این حوزه را به خود جلب کند و امیدی دوباره برای تحلیلگران باشد.

بهتر است بدانید رمز ارز ترا کلاسیک که با نماد اختصاری LUNC شناخته می شود در حال حاضر رتبه 65 بازار ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده است. این رمز در یک هفته اخیر رشد 12.89% را به همراه داشت و در حال حاضر مشخص نیست که رشد آن تا چه زمانی ادامه دارد. البته نکته قابل توجه این است که ترا کلاسیک در روز 12 ژوئن با ریزش شدید مواجه شد و قیمت آن به مرز 0.00008509$ رسید.

اما زمان زیادی از این ریزش شدید نگذشت که ترا کلاسیک مجددا روندی بهتری را نسبت به سایر رمز ارزها در پیش گرفت. البته بهتر است بدانید که رشد ترا کلاسیک تنها دلیلی نبود که امید دوباره به تحلیلگران داد بلکه رشد ترون در هفته گذشته نیز نقش بسیاری در آن داشت. اکنون ما در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی کامل تری در خصوص روند رشد ترا کلاسیک و ترون بپردازیم.

 

رشد ترا کلاسیک و ترون

 

بررسی رشد ترا کلاسیک و ترون

همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم رشد ترا کلاسیک زمانی اتفاق افتاد که سرمایه گذاران در شوک ریزش آلت کوین ها بودند و رمز ارزها از نظر قیمتی شرایط خوبی را نمی گذراندند. بر همین اساس داده های سایت tradingview، نشان میدهد رشد ترا کلاسیک باعث شد قیمت این رمز ارز در زمان نوشتن این مقاله به 0.00009709$ برسد.

همچنین در حال حاضر ارزش بازار ترا کلاسیک 544 میلیون دلار و حجم معاملات آن در 24 ساعت اخیر چیزی حدود 59 میلیون دلار می باشد. البته در کنار رشد ترا کلاسیک، رشد 10.31% قیمتی ترون نیز توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند و XRP در هفته گذشته نسبت به سایر رمز ارزها با روندی صعودی مواجه شد.

برهمین اساس ترون که در حال حاضر رتبه نهم بازار را به خود اختصاص داده در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 0.07084$ معامله می شود. همچنین ارزش بازار آن چیزی حدودی 6,379,934,832$ و حجم معاملات 24 ساعته آن 164,577,681$ می باشد. البته علاوه بر رشد 10 درصدی ترا کلاسیک و ترون، رمز ارزهای دیگر نیز بخشی از قیمت از دست رفته را بازیابی کردند. اکنون بیت کوین در سطح بالای 26 هزار دلار قرار دارد و اتریوم نیز بالای 1750 دلار قیمت دارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها