نسخه آزمایشی شیباریوم راه اندازی شد

همانطور که قبلا اعلام شده بود حدس هایی مبنی بر اینکه تیم توسعه دهنده شیبا تصمیم دارد در 14 فوریه از شبکه شیباریوم رونمایی کند وجود داشت. اما نسخه آزمایشی شبکه شیباریوم با تاخیر در روزهای آخر ماه فوریه رونمایی شد. شیتوشی کوساما، توسعه‌ دهنده اصلی شیبا اینو، در چت تلگرام خود اعلام کرد که نمونه آزمایشی شیباریوم هم اکنون راه اندازی شده است و در حال حاضر فعال است. به نقل از کوین گیب، این راه اندازی در زمانی ارائه شد که بازار ارزهای دیجیتال نگران اخبار منفی پیرامون استیبل کوین USDC است که می ‌تواند منجر به کاهش بیشتر ارزش آن شود.

کوساما اعلام کرد نسخه آزمایشی شیباریوم یک نمونه آزمایشی بتا است که به عنوان نسخه اولیه پاپی نت یا Puppynet شیباریوم می باشد. به نقل از سایت شیبا سواپ، نسخه آزمایشی بتا یه پلتفرم منبع باز است که امکان دسترسی برای افراد را فراهم می کند و همچنین افراد می توانند از این فناوری برای مشاغل و پروژه های خود استفاده کنند. همچنین کوساما در اظهارات خود یادآوری کرد که Shibarium به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی ایجاد کنند، کسب‌ وکارها را روی این شبکه ادغام کنند و پروژه‌های مختلف را تقویت کنند.

 

شبکه شیباریوم

 

اهمیت راه اندازی شبکه شیباریوم

شیباریوم یک شبکه لایه دوم اتریوم می باشد که برای گسترش فعالیت های اکوسیستم شیبا طراحی شده است. از اهداف Shibarium این است که بتواند به یک بلاک چین لایه 2 قدرتمند تبدیل شود و این شبکه به گونه‌ای طراحی شده است که مشابه مقایس پذیری شبکه لایه ۲ مانند polygon باشد. همچنین این شبکه در نظر دارد با ارائه راه حل های جدید، نوآوری و امنیت را به امور مالی غیر متمرکز و Defi ارائه کند. شیباریوم تصمیم دارد با افزایش مقیاس پذیری، سرعت تراکنش‌ها را به طور قابل توجهی افزایش داده و کارمزدها را کاهش دهد.

با راه اندازی شبکه شیباریوم توسعه دهندگان می توانند توکن سوزی شیبا را با هزینه بسیار کم تری انجام دهند. تمامی کارمزد تراکنش ها با توکن BONE پرداخت می شود که قسمتی از این کارمزدها به شیبا تبدیل و به کیف پول های خارج از دسترس ارسال می شود. BONE توکن بومی اکوسیستم شیبا می باشد که با اعلام این خبر رشد قیمتی به همراه داشته است.

با توجه به محبوب بودن رمز ارز شیبا با انتشار خبر راه اندازی شبکه شیباریوم می تواند منجر به پامپ شدن قیمتی این رمز ارز شود و سرمایه گذاران را تشویق به خرید ارز دیجیتال شیبا کند. اما درحال حاضر قیمت شیبا هنوز نشانه ‌های مشخصی از تاثیر اعلام این خبر نشان نداده است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها