لوگوی جدید توییتر باعث رشد دوج کوین شد

این روزها بازار ارز دیجیتال شاهد تغییرات قیمتی زیادی بود و هر یک از رمز ارزها به نوعی رشد چشمگیری داشتند. این بار نیز نویت به دوج کوین رسید. ایلان ماسک توانست با تغییر لوگوی جدید توییتر باعث رشد رمز ارز محبوب خود، دوج کوین شود. با توجه به خبرهای به دست آمده پلتفرم توییتر روز گذشته لوگوی آبی رنگ خود را تغییر داد و لوگویی جدید خود را که نماد سگ دوج کوین می باشد به نمایش گذاشت. این تغییر ناگهانی لوگوی جدید توییتر توانست سر و صدای زیادی در صفحات مجازی و سوشال مدیا ایجاد کند.

البته عده زیادی تغییر لوگوی جدید توییتر را تغییر به ظاهر بی اهمیتی میشمارند. اما باید در نظر داشت که همین اقدام به ظاهر بی اهمیت توییتر توانست روز گذشته باعث رشد 30 درصدی دوج کوین شود. تصویر سگ دوج کوین از روز دوشنبه 3 آوریل جایگزین پرنده آبی رنگ توییتر شده است و ما در این مقاله قصد داریم که توضیح کامل تری در خصوص این تغییر لوگوی ناگهانی توییتر بپردازیم.

 

دلیل تغییر لوگوی جدید توییتر

 

دلیل تغییر لوگوی جدید توییتر چه بود؟

تغییر لوگوی جدید توییتر یکی از اقدامات بزرگ ایلان ماسک بود که همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم توانست باعث رشد 30 درصدی قیمت دوج کوین شود. طبق داده های سایت worldcoinindex، در حال حاضر قیمت دوج کوین 0.09863$ می باشد. البته باید در نظر داشت که دوج کوین از رمز ارزهای محبوب ایلان ماسک این کار آفرین سرشناس می باشد و او هیچوقت حمایت خود را از Dogecoin دریغ نکرده است.

اما با در نظر گرفتن تمامی این موارد هنوز مشخص نیست که دلیل تغییر ناگهانی لوگوی جدید توییتر چه چیزی می باشد. اما این اقدام پر سر و صدای ایلان ماسک فقط چند روز پس از متهم شدن او به دلیل اجرای طرح هرمی برای افزایش ارزش ارز دیجیتال افاق افتاد. البته وکلای ایلان ماسک در خصوص اتهامات او اعلام کردند که توییت هایی که ایلان ماسک در صفحه توییتری خود به اشتراک می گذارد بسیار بی ضرر و احمقانه می باشند.

وکلای او پس از اعلام این اتهامات بیان کردند که حمایت ماسک از رمز ارز دوج کوین باعث ایجاد این اتهامات شده است و توییت های او به هیچ عنوان غیر قانونی نمی باشند و دادگاه به زودی باید به تمامی اتهامات پایان دهد. البته تغییر لوگوی جدید توییتر جز چند اقدامات ناگهانی است که ماسک در یک سال اخیر انجام داده است و یکی دیگر از این اقدامت ناگهانی او حمایت از چت جی پی تی بود. البته باید منتظر بمانیم تا ببینیم، تغییر لوگوی جدید توییتر به نماد سگ دوج کوین به صورت موقت می باشد یا این تغییرات برای همیشه ماندگار است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها