جدیدترین کیف پول موبایلی یونی سواپ لبز

شرکت یونی سواپ لبز Uniswap Labs، توسعه دهنده صرافی بزرگ یونی سواپ به تازگی در یک نشست خبری اعلام کرد که قصد دارد به زودی کیف پول موبایلی جدیدی راه اندازی کند. این تدبیر شرکت یونی سواپ لبز برای کابران امکانات زیادی را فراهم می کند که یکی از چندین امکانات کیف پول موبایلی این است که کاربران بتوانند به راحتی توکن های خود را در شبکه های لایه 1 و لایه 2 بدون نیاز به تغییر بلاکچین مبادله کنند.

این خبر توانست توجه بیشتر کاربران صرافی یونی سواپ را به خود جلب کند. اما زمان زیادی از انتشار این خبر نگذشته بود که شرکت بزرگ اپل مخالفت خود را با این موضوع نشان داد.

 

امکانات زیاد کیف پول جدید یونی سواپ

طبق گزارش های سایت کوین تلگراف و به نقل از شرکت یونی سواپ لبز، کاربران پس از راه اندازی این کیف پول می توانند نمودارها و قیمت رمز ارزهای مختلف را بررسی کنند. همچنین آن ها با استفاده از این کیف پول جدید یونی سواپ لبز می توانند توکن های موجود در شبکه های مختلف همچون اتریوم، پالیگان، آربیتروم و آپتیمیزم را در این کیف پول نگهداری کنند. شرکت یونی سواپ لبز در خصوص این کیف پول جدید توییتی منتشر کرد. در این توییت اعلام شد که صرافی یونی سواپ به تازگی همکاری خود را با شرکت تریل آو بیتز (Trail of Bits) آغاز کرده است.

یونی لبز در ادامه توییت خود اعلام کرد که این همکاری برای اطمینان بیشتر از حداکثر میزان امنیت این کیف پول و برای بر طرف کردن تمامی مشکلات آن صورت گرفته است. علاوه بر این مزیت ها، کیف پول جدید شرکت یونی سواپ لبز شامل عبارت های بازیابی و کلید های خصوصی می باشد که تمامی آن ها رمزنگاری شده و در Secure Enclave دستگاه های اپل بدون نیاز به بکاپ گیری ذخیره و نگهداری می شوند. همچنین باتوجه به در نظر گرفتن این موضوع کاربران می توانند به صورت دستی عبارت های بازیابی خود را یادداشت کرده و یا آن ها را پس از رمزنگاری در iCloud خود ذخیره کنند.

 

مشکلات یونی سواپ لبز

 

مشکلات یونی سواپ لبز با شرکت اپل

کیف پول موبایلی یونی سواپ لبز برای انتشار نیاز به تاییدیه شرکت اپل داشت برهمین اساس قبل تر تمام تاییده های لازم را از سوی شرکت اپل دریافت کرد. اما در شرکت یونی سواپ لبز به تازگی اعلام کرد که با شرکت اپل به مشکل برخورده و تاریخ انتشار این کیف پول در حال حاضر مشخص نمی باشد. جالب است بدانید که این مشکل تنها برای کیف پول موبایلی یونی سواپ پیش آمده و حتی کیف پول های غیرقانونی حضانتی قادر به دریافت تاییدیه از شرکت اپل شدند.

کیف پول موبایلی شرکت یونی سواپ لبز درست چند روز مانده به منتشر شدن در دسامبر سال گذشته توسط شرکت اپل به مشکل برخورده و اپل به راحتی تمام این تاییدیه ها را رد کرده است. یونی سواپ در لبز اعلام کرد که ما نگرانی های شرکت اپل را درک می کنیم و به تمامی این نگرانی ها پاسخ کاملی داده ایم و این کیف پول با تمامی دستورالعمل‌های شرکت اپل هم خوانی دارد. اما با تمامی این موضوعات شرکت اپل هنوز هم پس گذشت زمان زیادی، انتشار کیف پول بونی سوآپ لبز را در اپ استور تایید نکرده است.

بر همین اساس شرکت یونی سواپ لبز تا زمان تایید شرکت اپل، این کیف پول ارز دیجیتال را تنها در اختیار کاربرانی که نسخه آزمایشی آن را استفاده کردند می گذارد. شرکت یونی سواپ لبز نیز در این خصوص در اطلاعیه ای اعلام کرد که هنگام کار بر روی این کیف پول، شرکت اپل به ما تاییده های لازم را داده و به نوعی به ما چراغ سبز نشان داد. اما با این تصمیمات اپل ما در بلاتکلیفی بزرگی قرار داریم. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه زمانی شرکت اپل قصد دارد کیف پول موبایلی یونی سواپ لبز را در اپ استور قرار دهد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها