ارز APENFT چیست؛ معرفی کامل ارز دیجیتال ایپ ان اف تی

بازار ارزهای دیجیتال و دنیای بلاک چین از گذشته تا به امروز سعی داشتند با راه اندازی پروژه‌های متفاوت، ارتباطی میان دنیای حقیقی و جهان هوشمند غیرمتمرکز به وجود آورند. برهمین اساس پروژه‌های بلاک چینی زیادی در صنعت ساخت ویدیو و ساخت بازی راه اندازی شدند که می‌توان به ارز SLP، تتا و لایو پیر اشاره کرد. اما این روزها دنیای بلاک چین به سراغ آثار هنری رفته است و سعی دارد پلی میان هنرمندان و NFT به وجود آورد.

برهمین اساس توسعه دهندگان پروژه ایپ ان اف تی و توکن بومی آن را با نام ارز APENFT راه‌ اندازی کردند تا بتواند از آثار هنری در دنیای دیجیتال نیز استفاده کرد. البته رمز ارز پلتفرم ایپ ان اف تی با نام ارز NFT نیز شناخته می‌شود. به صورت کلی می‌توان گفت ایپ ان اف تی یکی از پروژه‌های پرکاربر در در حوزه NFT است که از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص پروژه و ارز APENFT بپردازیم.

  1. ارز APENFT چیست؟
  2. تاریخچه ارز ایپ ان اف تی
  3. ویژگی‌ های ارز APENFT
  4. قیمت ارز ایپ ان اف تی
  5. خرید ارز دیجیتال ایپ ان اف تی
  6. بهترین کیف پول‌ های ارز APENFT

 

ارز APENFT چیست؟

 

ارز APENFT چیست؟

پلتفرم APENFT با هدف فراهم کردن ارتباطی میان شکل قدیمی هنر با دنیای بلاک چین راه اندازی شده است. ایپ ان اف تی سعی دارد یک سری مشکلات توکن های غیرمثلی را برطرف کند. اما فعالیت‌های این پروژه بسیار زیاد است و به صورت کلی سعی دارد از آثار هنرمندان محبوب و شناخته شده‌ای همچون پاپلو پیکاسو پشتیبانی کند تا این هنرمندان بتوانند آثار هنری خود را در پلتفرم ایپ ان اف تی نگهداری کنند. همچنین این پلتفرم در چندین سال اخیر از هنرمندان شناخته شده‌ای همچون بیپل (Beeple) که در حوزه NFT فعالیت می‌کنند، نیز حمایت می‌کند.

البته از فعالیت‌های این پروژه می‌توان به سرمایه گذاری بر روی هنرمندان و پلتفرم‌های برتر و محبوب حوزه توکن های غیرمثلی، اشاره کرد. که با انجام این کار سعی دارد میان دنیای توکن های NFT و هنرمندان جهانی ارتباط برقرار کند. همچنین این پلتفرم سازماندهی رویدادها و نمایشگاه‌های هنری را نیز برعهده دارد. البته قابل ذکر است که از توکن بومی به نام APENFT نیز برخوردار است. که این توکن بر روی بستر ترون راه اندازی شده است و با استاندارد TRC-20 فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین بهتر است بدانید که این APENFT بر روی شبکه بایننس و اتریوم نیز عرضه شده است و به عنوان توکن ERC-20 شناخته می‌شود.

 

تاریخچه ارز ایپ ان اف تی

 

تاریخچه ارز ایپ ان اف تی

اکنون که با پلتفرم و ارز دیجیتال APENFT آشنا شدید بهتر است در خصوص تاریخچه و بنیانگذاران این پروژه نیز اطلاعاتی داشته باشید. پروژه APENFT در 29 مارس 2021 توسط تیم توسعه دهنده‌ای در سنگاپور راه اندازی شد و پس از مدتی رمز ارز این پلتفرم نیز در بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد. اعضای توسعه دهندگان این پروژه متشکل از متخصصان خبره‌ و سرشناس در حوزه هنر می‌باشد. همچنین در گذشته تعدادی از آن‌ها در فضای سنتی و موسسات هنری محبوب و مشهوری همچون کریستیز (Christie’s) و ساتبی (Sotheby’s) فعالیت می‌کردند.

همین موضوع باعث شده تیم توسعه دهنده ایپ ان اف تی اطلاعات کاملی در خصوص حوزه‌های هنری داشته باشند. البته مدیر عامل این پلتفرم شخصی است به نام استیو لیو (Steve Z. Liu) که فارغ التحصیل رشته مهندسی برق از دانشگاه ژجیانگ (Zhejiang) می‌باشد.

 

ویژگی‌ های ارز APENFT

 

ویژگی‌ های ارز APENFT

پلتفرم و ارز APENFT یکی از پروژه‌های کاربردی در حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد که از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.  این پروژه ویژگی‌های زیادی با خود به همراه دارد که همین ویژگی‌ها و مزایا توانسته توجه فعالان این بازار مالی را به خود جلب کنند و سبب پیشرفت پلتفرم و رمز ارز ایپ ان اف تی شده است. همانطور که در بخش‌‌های بالا به آن اشاره شد ایپ ان اف تی بستری مناسب برای نگهداری از آثار هنری هنرمندان شناخته شده‌ای همچون پابلو پیکاسو (Pablo Picasso) می‌باشد. اما کاربردهای این پلتفرم تنها به این ویژگی خلاصه نمی‌شود.

به صورت کلی این پلتفرم می‌تواند هزینه گس فی (Gas Fee) برای ساخت توکن های غیرمثلی در پلتفرم خود را کاهش دهد. همچنین دارندگان ایپ ان اف تی امکان مدیریت آثار هنری در اکوسیستم APENFT DAO، تصمیم گیری در خصوص آینده آثار هنری دیجیتال و شرکت در فعالبت‌های پلتفرم را دارند. البته این پلتفرم شرایطی برای درآمدزایی کاربران نیز طراحی کرده است و آن‌ها می‌توانند با قفل کردن یا استیکینگ ارز APENFT پاداش دریافت کنند.

 

قیمت ارز ایپ ان اف تی

 

قیمت ارز ایپ ان اف تی

داده‌های سایت coinmarketcap به ما نشان می‌دهد که ارز APENFT از تولد تا به امروز نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است که این نوسانات شامل روندهای صعودی و نزولی زیادی می‌باشد. همچنین ماه‌های اولی که این رمز ارز فعالیت خود را آغاز کرد شرایط قیمتی خوبی نداشت و ریزش‌های زیادی را تجربه کرده است. اما بهتر است بدانید پس از گذراندن چندین ماه، روند قیمتی ایپ ان اف تی تغییر کرد و با رشد بسیار خوبی روبرو شد. رشد این رمز ارز تا حدی ادامه داشت که ارز دیجیتال APENFT در تاریخ 5 سپتامبر 2021 با بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی 0.0000004191 دلار روبرو شد و تا پایان سال 2021 نوسانات زیادی را تجربه کرد.

اما در سال 2022 و 2023 تغییرات قیمتی زیادی برای این رمز ارز رقم خورد و با ریزش‌های زیادی مواجه شد که همین موضوع توانست ارز APENFT را در 10 ژوئن 2023 به پایین‌ترین قیمت تاریخی خود برساند. که در آن زمان این توکن با قیمت 0.0000002889 دلار معامله می‌شد. اما قابل ذکر است که در زمان نوشتن این مقاله ایپ ان اف تی در جایگاه 121 بازار قرار دارد و در حال حاضر با قیمت 0.0000004174$ و خرید و فروش می‌شود.

 

خرید ارز دیجیتال ایپ ان اف تی

 

خرید ارز دیجیتال ایپ ان اف تی

برای خرید ارز دیجیتال APENFT سرمایه گذاران و معامله گران باید به دنبال یک پلتفرم معاملاتی مناسب باشند تا بتوانند با خیال راحت به معاملات ارزهای دیجیتال بپردازند. برای معامله ایپ ان اف تی می‌توان به ثبت نام در صرافی های ارز دیجیتالی همچون اوککس (OKX)، کوکوین (KuCoin) و هیوبی (HTX) پرداخت. زیرا این صرافی های ارز دیجیتال از ایپ ان اف تی پشتیبانی می‌کنند. البته کاربران به زودی می‌توانند با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز به خرید و فروش ارز APENFT و سایر ارزهای دیجیتال بپردازید.

 

بهترین کیف پول‌ های ارز APENFT

 

بهترین کیف پول‌ های ارز APENFT

بستر مناسبی برای نگهداری از رمز ارزها می‌باشد که به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری ارائه می‌شوند. که کیف پول های نرم افزاری اغلب رایگان می‌باشند و تنها کاربران می‌توانند کیف پول نرم افزاری مورد نظر را از برنامه‌هایی همچون گوگل پلی و اپ استور دانلود کنند. اما برای دستیابی به کیف پول سخت افزاری سرمایه گذاران باید آن‌ها را خریداری کنند و به ساخت کیف پول ارز دیجیتال بپردازند.

البته بهتر است بدانید کیف پول سخت افزاری در برابر کیف پول نرم افزاری از امنیت بیشتری برخوردار است و برای معامله گرانی که قصد دارند رمز ارزهای خود را در بازه زمانی طولانی مدت نگهداری کنند گزینه مناسب‌تری است. از همین رو قصد داریم چند مورد از بهترین کیف پول ها را برای نگهداری از ارز APENFT به شما معرفی کنیم.

  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری متامسک (MetaMask Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری کوین بیس (Coin Base Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری مای اتر ولت (My ether Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)
  • کیف پول سخت افزاری نانو ایکس (Ledger Nano X)

 

جمع بندی

در چندین سال اخیر توسعه دهندگان زیادی برای ارتباط دنیا حقیقی با حوزه ارز دیجیتال و دنیای بلاک پروژه‌های زیادی را راه اندازی کردند که هر یک از آن‌ها از کاربردها و ویژگی‌های زیادی بهره‌مند بودند. برهمین اساس توسعه دهندگان این بار به سراغ آثار هنری و هنرمندان آمدند و پلتفرم و ارز دیجیتال ایپ ان اف تی را راه اندازی کردند. این پروژه قصد دارد پلی میان آثار هنری و دنیای بلاک چین به وجود آورد و هنرمندان زیادی را به فعالیت به بازار کریپتوکارنسی تشویق کند.

البته بهتر است به توکن حاکمیتی این پروژه نیز اشاره کنیم. این رمز ارز بر روی بستر ترون، بایننس و اتریوم راه اندازی شده است و همین موضوع باعث می‌شود صرافی‌ها و کیف پول های ارز دیجیتال زیادی از این توکن پشتیبانی کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها