ارز SLP چیست؛ معرفی ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن

در چندین سال اخیر بازار ارزهای دیجیتال تاثیر به‌سزایی بر روی صنعت بازی داشته است و توانسته تحولات زیادی در این صنعت ایجاد کنند. از همین رو در چندین سال گذشته پروژه‌هایی متفاوتی ایجاد شد که توانست توجه گیمرها و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. زیرا توسعه‌دهندگان شرایطی فراهم کردند تا گیمرها بتوانند با بازی کردن درآمد کسب کنند. از همین رو بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند گسترش یافتند.

البته در چند سال اخیر پروژه‌های متفاوتی در صنعت بازی راه‌اندازی شد که یکی از آن‌ها ارز دیجیتال گالا می‌باشد که سعی دارد تغییرات زیادی در صنعت بازی به وجود آورد. در این پروژه اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) یکی از بازی‌های رایج در میان گیمرها است که می‌توانند با کمک ارز SLP در این بازی کسب درآمد کنند. برهمین اساس در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص ارز SLP و موارد زیر بپردازیم.

  1. ارز SLP چیست؟
  2. تاریخچه ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن
  3. ویژگی‌ های ارز SLP
  4. قیمت ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن
  5. خرید ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن
  6. بهترین کیف پول‌ های SLP

 

ارز SLP چیست؟

 

ارز SLP چیست؟

ارز SLP یا اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potion) یکی از انواع ارزهای دیجیتال می‌باشد که از شبکه اختصاصی خود برخوردار نیست. برهمین اساس توسعه‌دهندگان SLP را بر روی بستر اتریوم راه‌اندازی کرده‌اند و این رمز ارز به عنوان توکن ERC-20 شناخته می‌. همچنین ارز SLP یکی از توکن های بازی اکسی اینفینیتی است که این بازی به عنوان یکی از بازی‌های متاورسی نیز فعالیت می‌کند.

در این بین بهتر است تا حدی با پروژه اکسی اینفینیتی آشنا شوید. این پروژه در سال‌های اخیر به یکی از بازی‌های محبوب برای گیمرها تبدیل شده است و از توکن حاکمیتی AXE برخوردار است. همچنین بازی اکسی اینفینیتی دارای کارکترهای خشمگینی به نام اکسی می‌باشد که دائما در حال جنگیدن هستند. از همین رو ارز اسموث لاو پوشن بیشتر برای پرورش و جفت‌گیری این کارکترها راه‌اندازی شده است. که این موضوع نشان می‌دهد گیمرها می‌توانند با این توکن اکسی‌های جدید تولید کنند.

 

تاریخچه ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن

 

تاریخچه ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن

اکنون که با ارز SLP آشنا شدید بهتر است در خصوص تاریخچه و بنیانگذاران این پروژه نیز اطلاعاتی داشته باشید. برهمین اساس باید بدانید ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن توسط تیم توسعه‌دهنده پروژه اکسی اینفینیتی راه‌اندازی شده است و در حال حاضر ترونگ نگوین (Trung Nguyen) به عنوان مدیر عامل اکسی اینفینیتی و ارز SLP فعالیت می‌کند. تیم توسعه‌دهنده این پروژه متشکل از متخصصان حرفه‌ای است که به دلیل پیشرفت صنعت بازی آینده خوبی را برای این رمز ارز پیش‌بینی می‌کنند.

 

ویژگی‌ های ارز SLP

 

ویژگی‌ های ارز SLP

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم ارز SLP برای به وجود آمدن اکسی‌ها کاربرد بسیار زیادی دارد و می‌تواند تعداد آن‌ها را افزایش دهد. البته کاربردها و ویژگی‌های این توکن به همین جا خلاصه نمی‌شود بلکه از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است. از همین رو در این بخش قصد داریم چند مورد از کاربردهای ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن را به شما معرفی کنیم. از آنجایی که ارز اسموث لاو پوشن بر روی بستر اتریوم قرار دارد برهمین اساس می‌تواند از تمام ویژگی‌های اتریوم همچون قرارداد هوشمند استفاده کند.

همچنین کشور فیلیپین به تازگی یک سری قوانین و مقررات وضع کرده است که در این قوانین ارز SLP را به عنوان عاملی برای پرداخت انتخاب کرده است. با در نظر داشتن این موضوع شهروندان فیلیپنی می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال SLP صورتحساب رستوران‌ها را پرداخت کنند یا به خرید در فروشگاه‌ها بپردازند.

 

قیمت ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن

 

قیمت ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن

ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن در چندین سال اخیر نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است. از همین رو در سال‌های نخست نمودار این توکن شرایطی همچون ضربان قلب داشت. اما در اوایل سال 2021 روند قیمتی متفاوتی را در پیش گرفت و رشد خوبی را به ارمغان آورد. برهمین اساس رشد SLP به حدی بود که 1 می 2021 این رمز ارز با بالاترین قیمت خود یعنی 0.4191 دلار روبرو شد.

اما پس از گذراندن یک روند صعودی و رشد بسیار خوب اسموث لاو پوشن با ریزش شدیدی مواجه شد که این ریزش توانست بسیاری از سرمایه‌گذاران را شوک زده کند. از همین رو در 11 سپتامبر 2023، SLP شاهد پایین‌ترین قیمن خود بود. البته در حاضر نیز این رمز با قیمت 0.002995 دلار معامله می‌شود و در زمان نوشتن این مقاله با ارزش بازار 0.003001 توانسته جایگاه 304 بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص دهد.

 

خرید ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن

 

خرید ارز دیجیتال اسموت لاو پوشن

همانطور که به آن اشاره کردیم ارز SLP از کاربردها و ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است و توسط کشور فیلیپین نیز به رسمیت شناخته شده است. برهمین اساس در چندین سال اخیر بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی خارجی و ایرانی از این توکن پشتیبانی می‌کنند. البته باید در نظر داشت که انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال شناخته شده همچون بایننس (Binance)، کوکوین (KuCoin)، سوشی سواپ (SushiSwap) و پنکیک سواپ (PancakeSwap) این توکن را در لیست رمز ارزهای خود قرار داده‌اند.

البته صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز به زودی قصد دارد از ارز SLP و چندین رمز ارز دیگر همچون ارز دیجیتال نومریر پشتیبانی کند. برهمین اساس کاربران به زودی می‌توانند تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت به خرید ارزهای دیجیتال بپردازند.

 

بهترین کیف پول‌ های SLP

 

بهترین کیف پول‌ های SLP

به دلیل محبوبیت و ویژگی‌های بسیار زیاد شبکه اتریوم بسیاری از رمز ارزهای که از شبکه اختصاصی بهره‌مند نیستند یر روی بستر اتریوم قرار دارند. که این موضوع توانسته توجه بسیاری از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. برهمین اساس در سال‌های اخیر بسیاری از کیف پول‌های ارز دیجیتال از رمز ارزهایی که بر روی بستر اتریوم قرار دارند نیز پشتیبانی می‌کنند. یکی این رمز ارزها، ارز دیجیتال اسموث لاو پوشن می‌باشد. که ما در این بخش قصد داریم چند مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری از ارز SLP را به شما معرفی کنیم.

  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nano S)
  • کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)
  • کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)
  • کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری متامسک (Metamask)

 

جمع بندی

یکی دیگر از پروژه‌های فعال در حوزه گیمینگ، SLP می‌باشد برهمین اساس ما در این مقاله به مفهوم کلی ارز اسموث لاو پوشن و به ابعاد مختلف این رمز ارز پرداختیم تا با ویژگی‌ها و کیف پول‌های این توکن آشنا شوید. برهمین اساس هر زمان قصد خرید این توکن را داشتید می‌توانید با اطلاعات کاملی خرید خود را انجام دهید. هچنین از آنجایی که ارز SLP یکی از پروژه‌های حوزه گیمینگ می‌باشد و این حوزه در چندین سال اخیر با تغییرات و پیشرفت‌های زیادی روبرو شده است توسعه‌دهندگان آینده خوبی را برای این صنعت در نظر دارند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها