ارز گالا چیست؛ معرفی ارز دیجیتال گالا (Gala)

از گذشته تا به امروز صنعت بازی با تغییرات و پیشرفت‌های زیادی روبرو بوده است برهمین اساس روز افزون تعداد علاقه‌مندان به این حوزه در حال افرایش است. البته بعضی از افراد زمان زیادی را صرف بازی‌های کامپیوتری می‌کنند و حتی عده‌ای از گیمرها بازی کردن را به عنوان یک تفریح می‌شناسند. البته مدتی است که توسعه‌دهندگان شرایطی طراحی کرده‌اند که گیمرها بتوانند با بازی کردن درآمدی به دست آورند که این موضوع توانسته توجه افراد زیادی را به این صنعت جلب کند.

با در نظر داشتن این شرایط پلتفرم‌های زیادی شروع به ساخت بازی‌های متفاوت کردند که یکی از این پروژه‌های بازی سازی پلتفرم گالا (Gala Games) می‌باشد که با کمک فناوری بلاک چین به عنوان پلتفرمی برای ساخت بازی‌های متفاوت شناخته می‌شود. البته این پروژه از یک توکن حاکمیتی به نام ارز دیجیتال گالا برخوردار است که در بازار ارزهای دیجیتال با نماد اختصاصی Gala نیز شناخته می‌شود. با در نظر داشن این موضوع ما در ادامه مقاله قصد داریم به توضبح کامل‌تری در خصوص پروژه گالا و رمز ارز بومی آن بپردازیم تا درک بهتری از این پروژه داشته باشید.

  1. ارز دیجیتال گالا چیست؟
  2. تاریخچه ارز گالا
  3. ویژگی‌ های ارز دیجیتال Gala
  4. قیمت ارز گالا
  5. خرید ارز دیجیتال گالا
  6. بهترین کیف پول‌ های Gala

 

ارز دیجیتال گالا چیست؟

 

ارز دیجیتال گالا چیست؟

گالا یک پروژه بزرگ می‌باشد که چندین سال است در حوزه توسعه بازی‌های بلاک چینی فعالیت می‌کند. این پروژه با هدف ایجاد تغییرات در نگرش افراد در خصوص صنعت بازی پروژه خود را به صورت توکن همتا به همتا با استاندارد ERC-1155 طراحی کرده است. البته گالا تنها در صنعت بازی سازی فعالیت نمی‌کند بلکه این پروژه توانسته در مدت کوتاهی 26 هزار NFT متفاوت را به فروش بگذارد. در این بین ارز دیجیتال گالا نیز رمز ارز بومی پروژه Gala می‌باشد، که ابتدا به عنوان توکن ERC-20 راه‌اندازی شد، اما پس از گذشت مدتی بستر خود را تغییر داد و بر روی شبکه BEP-20 به فعالیت خود ادامه داد.

در این بین توسعه‌دهندگان گالا اعلام کردند ارز گالا با هدف متفاوتی راه‌اندازی شده است. زیرا این توکن شرایطی فراهم کرده تا گیمرها به راحتی بتوانند کنترل و مدیریت بیشتری بر روی بازی‌های خود داشته باشند. همچنین جالب است بدانید ارز گالا یکی از رمز ارزهای حوزه متاورس نیز می‌باشد و کاربران با استفاده از این رمز ارز می‌توانند در دنیای متاورس فعالیت کنند.

 

تاریخچه ارز گالا

 

تاریخچه ارز گالا

گالا یکی از پروژه‌های شناخته شده و محبوب در میان پلتفرم‌های ساخت بازی است زیرا توانسته با کمک اینترنت نسل سوم یا همان وب 3.0 تغییراتی در صنعت بازی به وجود آورد. البته توسعه‌دهندگان این پروژه افرادی شناخته شده می‌باشند که در حوزه کاری خود از تخصص زیادی برخوردارند. با در نظر داشتن این موضوع قصد داریم شما را با تاریخچه رمز ارز گالا و بنیانگذاران آن آشنا کنیم. به طور کلی پروژه گالا در سال 2019 توسط فردی به نام اریک شیرمیر (Eric Schiermeyer) راه‌اندازی شد.

همچنین شیرمیر در کنار اداره کردن گالا به عنوان بنیانگذار شرکتی آمریکایی به نام زینگا (Zynga) نیز شناخته می‌شود. البته شرکت زینگا نیز همچون گالا یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولید بازی می‌باشد که به تولید بازی‌های موبایلی می‌پردازد. البته اگر بخواهیم در خصوص تاریخچه ارز دیجیتال گالا توضیحاتی بدهیم باید بگوییم ایده پروژه گالا با استقبال بسیار زیادی روبرو شد و همین موضوع باعث شد یک سال پس از راه‌اندازی پلتفرم Gala رمز ارز بومی آن نیز وارد بازار شود.

 

ویژگی‌ های ارز دیجیتال Gala

 

ویژگی‌ های ارز دیجیتال Gala

در سال‌های اخیر بازار کریپتو تاثیر به‌سزایی در صنعت بازی داشت و توانست تحولات زیادی در این فناوری به وجود بیاورد برهمین اساس پروژه‌های زیادی راه‌اندازی شدند و شرایط متفاوتی برای گیمرها فراهم کردند. حتی بعضی از این پروژه‌ها ارز دیجیتال رایگان به کاربران اعطا می‌کردند و پس از گذشت مدتی بازی هایی که ارز دیجیتال می‌دهند با استقبال بسیار زیادی روبرو شدند. که همین موضوع باعث شد تعداد این پروژه‌ها افزایش پیدا کند اما تنها تعدادی از آن‌ها با موفقیت روبرو شدند که یکی از آن‌ها گالا می‌باشد که از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است. برهمین اساس در ادامه مقاله قصد داریم چند مورد از ویژگی‌های پروژه و ارز گالا را به شما معرفی کنیم.

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم ارز دیجیتال گالا ابتدا بر روی بستر بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد اما پس از گذشت مدتی بستر خود را تغییر داد و اکنون بر روی شبکه بایننس فعالیت می‌کند. این موضوع می‌تواند به عنوان یکی از ویژگی‌های گالا محسوب شود زیرا کاربران با استفاده از شبکه بایننس می‌توانند تراکنش‌های خود را با کارمزد پایین‌تری انجام دهند. همچنین Gala یک پلتفرم بازی سازی می‌باشد که در این مدت تعداد زیادی بازی متنوع را راه‌اندازی کرده‌ است.

 

قیمت ارز گالا

 

قیمت ارز گالا

داده‌های به دست آمده نشان می‌دهد که ارز دیجیتال گالا در سال‌های اول ظهور خود روند قیمتی ثابتی را می‌گذراند و رشد چشمگیری نداشت که این موضوع توانست گالا را در تاریخ 28 دسامبر 2020 با پایین‌ترین قیمت خود روبرو کند. اما پس از گذشت یک سال در اواخر سال 2021 شرایط گالا تغییر کرد و روند صعودی را در پیش گرفت. این روند صعودی به جایی رسید که توکن Gala در 26 نوامبر 2021 شاهد بالاترین قیمت خود یعنی 0.8367 دلار بود. اما این رمز ارز هم اکنون در رتبه ۷۳ بازار قرار دارد و با ارزش بازار 704,478,326 دلاری به فعالیت خود ادامه می‌دهد. البته در زمان نوشتن این مقاله Gala با قیمت 0.02675 دلار معامله می‌شود.

 

خرید ارز دیجیتال گالا

 

خرید ارز دیجیتال گالا

به دلیل محبوبیت ارز گالا بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند. پس با در نظر داشتن این موضوع کاربران به راحتی می‌توانند به معامله این رمز ارز در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال بپردازند. البته معامله‌گران پیش از ورود سرمایه خود به پلتفرم‌های معاملاتی باید از امنیت آن مطلع شوند. البته بسیاری از صرافی‌های شناخته شده‌ای همچون بایننس (Binance)، کوکوین (KuCoin) از ارز دیجیتال گالا پشتیبانی می‌کند. برهمین اساس با رجوع به این پلتفرم‌ها می‌توانید رمز ارز مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنید.

البته صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز به زودی قصد دارد تغییراتی در پلتفرم معاملاتی خود به وجود آورد که پشتیبانی از رمز ارزهایی همچون گالا و اضافه کردن معاملات جفت ارز جزو این تغییرات می‌باشد. برهمین اساس پس از ایجاد این تغییرات کاربران تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت می‌توانند به معاملات رمز ارزهای جدید بپردازند.

 

بهترین کیف پول‌ های Gala

 

بهترین کیف پول‌ های Gala

همانطور که بسیاری از پلتفرم‌های معاملاتی، ارز گالا را در لیست صرافی خود قرار دادند، در چندین سال اخیر کیف پول های زیادی راه‌اندازی شدند که از گالا پشتیبانی می‌کنند. البته انتخاب کیف پول ارز دیجیتال کار راحتی نیست و نباید به هر کیف پولی اطمینان کرد. زیرا کلاهبرداران به دنبال فرصتی مناسب برای سوء استفاده از دارایی‌های کاربران می‌باشند. از همین رو سرمایه‌گذاران باید به دنبال بهترین کیف پول های ارز دیجیتال برای نگهداری رمز ارزهای خود باشند. با در نظر داشتن این موضوع ما در ادامه قصد داریم چند مورد از بهترین کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری برای نگهداری از ارز دیجیتال گالا را به شما معرفی کنیم.

  1. کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  2. کیف پول نرم افزاری مای اتر ولت (MyEtherWallet)
  3. کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet)
  4. کیف پول نرم افزاری کوینومی (Coinomi)
  5. کیف پول سخت افزاری ترزور مدل تی ( Trezor T)
  6. کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)
  7. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس  (Ledger Nano S)

جمع بندی 

در این مقاله ما به معرفی ارز دیجیتال گالا و ویژگی‌ها و بهترین کیف پول‌هایی که می‌شود این رمز ارز را درون آن‌ها نگهداری کرد پرداختیم. تا هر زمان قصد خرید توکن گالا را داشتید با اطلاعات کامل بتوانید به معاملات خود بپردازید. البته باید در نظر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال با نوسانات بسیار زیادی همراه است برهمین اساس برای خرید هرگونه رمز ارزی باید اطلاعات کامل در دست داشته باشید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها