دلایلی که نشان می دهند سولانا به 1000 دلار خواهد رسید

به گزارش u.today ژو سو، بنیانگذار صندوق تامینی Three Arrows Capital، اخیراً عملکرد Grayscale Solana Trust را بررسی کرده و عنوان می‌کند که ارزش آتی سولانا به 1000 دلار برای هر توکن سولانا خواهد رسید. این پیش بینی مبتنی بر مقایسه با عملکرد تاریخی اتریوم و Grayscale Ethereum Trust است که به عنوان یک معیار استفاده می‌شود.

تراست‌های Grayscale با این امکان کار می‌کنند که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد از طریق یک وسیله سرمایه‌گذاری سنتی بدون چالش‌های خرید، ذخیره و نگهداری مستقیم دارایی‌های دیجیتال، در معرض ارزهای دیجیتال قرار بگیرند. هر سهم تراست نشان‌دهنده کسری از ارز دیجیتالی است که توسط تراست نگهداری می‌شود و ارزش سهام می‌تواند با حق بیمه یا تخفیف نسبت به ارزش بازار دارایی پایه معامله شود. بنابراین، چهار سال پیش، زمانی که اتریوم حدود 200 دلار معامله می‌شد، Grayscale Ethereum Trust ارزش 1000 دلاری را برای هر اتریوم نشان داد. این حق بیمه قابل توجه نشان دهنده اعتماد سرمایه گذاران قوی و انتظارات قیمت آتی است.

 

پیش بینی قیمت اتریوم توسط گری اسکیل

 

قیمت اتریوم در نهایت به این پیش‌بینی‌ها رسید و در سال‌های بعد رشد قابل توجهی را تجربه کرد. این الگو نقشه راه بالقوه‌ای را برای سولانا نشان می‌دهد. مقایسه Solana با روزهای اولیه اتریوم، زمانی که آن نیز به عنوان یک پلتفرم مهم در حال ظهور بود، قابل توجه است.

اگر سولانا از یک مسیر مشابه پیروی کند، مقدار ضمنی پیشنهاد شده توسط Grayscale Solana Trust می تواند محقق شود. در حالی که عملکرد گذشته تضمینی برای نتایج آینده نیست، بافت تاریخی روایت قانع‌کننده‌ای از چشم‌انداز رشد سولانا ارائه می‌دهد و هدف 1000 دلاری را به موضوع مورد علاقه جامعه تبدیل می‌کند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها