تولد صرافی بیت ایمن با جوایز فراوان

به همین سرعت یک سال از تاسیس صرافی بزرگ بیت ایمن گذشت! ممکن است در این یک سال بارها و بارها حساب کاربری خود را چک کرده باشید تا میزان سود و زیان خود از نوسانات بازار را محاسبه کنید. لحظات خوش رشد قیمت ها و هیجان و طمع برای کسب سود بیشتر! لحظات غمگین اصلاح قیمت ها پس از خرید در بالاترین قیمت! همه این لحظات را در کنار هم تجربه کردیم و از آن ها گذشتیم. همراهی شما برای ما دلگرمی بزرگی بود. موتور محرک اصلی صرافی بیت ایمن، برای پیشرفت و رسیدن به لینک یک گوگل در بین صرافی ها، کاربران آن بوده و هستند. پس شما هم در جشن تولد بیت ایمن سهم بزرگی دارید! به همین منظور، صرافی بیت ایمن تصمیم گرفته تا به پاس قدردانی از همراهی صمیمانه شما، جوایزی را پیشکشتان کند.

 

صفر شدن کارمزد معاملات به مدت یک هفته

یکی از جوایزی که به مناسبت تولد یک سالگی صرافی بیت ایمن به کاربران اهدا می شود، صفر شدن کارمزدها می باشد. به مدت یک هفته تمامی معاملات شما در صرافی بیت ایمن بدون هیچ کارمزدی انجام خواهند شد! این تنها یکی از جوایزی است که می توانید در جشن تولد بیت ایمن دریافت کنید.

جوایز دیگری هم به مناسبت تولد صرافی بیت ایمن به شما تعلق خواهند گرفت. در طول این یک هفته، هر کسی که در صرافی بیت ایمن ثبت نام کند یا ثبت نام خود را تکمیل کند، به همراه معرف خود، صد هزار شیبا جایزه می گیرد! شما می توانید با ثبت نام هر کدام از دوستان خود با کد معرف، به ازای هر نفر 100 هزار شیبا دریافت کنید. این یعنی با دعوت 10 نفر، 1 میلیون ارز دیجیتال شیبا جایزه خواهید گرفت.

 

بازارهای جدید بیت ایمن

 

اضافه شدن 12 بازار جدید به مناسبت تولد صرافی بیت ایمن

12 ارز دیجیتال جدید برای خرید و فروش به صرافی بیت ایمن اضافه شدند! خرید و فروش ارز دیجیتال سولانا (SOL)، تزوس (XTZ)، ماتیک (MATIC)، گراف (GRT) و… از این پس امکان پذیر اند. در طول این یک هفته، هر کدام از این ارزها را که بخواهید می توانید بدون کارمزد معامله کنید. معامله ارزهای قدیمی بیت ایمن هم در این یک هفته نیازی به پرداخت کارمزد ندارند!

جوایز تولد صرافی بیت ایمن به صورت اتوماتیک به حساب کاربری شما واریز می شوند. پس وقت را از دست ندهید و دوستان خود را از نحوه دریافت آن ها مطلع کنید!

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میرزائی عراقی
میرزائی عراقی
2 سال قبل

سلام .خسته نباشید.امیدوارم که هزینه تراکنشها و نقل و انتقالاتتون از صرافی اکسکوینو کمتر باشه.دیگه خسته شدم از دست این صرافی دیگه شورشو دراورده قیمتهای بالا پایین و خیلی متفاوت و هزینه و کارمزدهای کلان که باعث میشه تو نوسانهای معمولی نتونی ترید کنی چون هرچی سود میموندبابت هزینه ها و تفاوت زیاد قیمت خرید و فروش باید پرداخت میکردی و یه موقع به خودت میای میبینی به جای سود سرمایه ات تموم یانصف شده یعنی دزدی تو روز روشن.وقتی هم من یا دیگرمشتریها به اکسکوینو اعتراض میکردیم بهانه های بیخودی و الکی درمیاوردن و هنگام ترید کردن لیست خرید و فروششان یک قیمت بود ولی هنگام نقل و انتقال قیمتها موقع فروختن پایین تر و موقع خریدن بالاتراز نرخ توی لیستشان بودوهست.چون صرافی و ولت ایرانی معتبر دیگه ای رو نمشناختم و خیلیها مثل من نمیشناسند به اجبار با انها کار و سرمایه مان را نابود میکردیم.خلاصه که منتظرم احراز هویتم تاییدبشه ببینم هزینه ها واختلاف قیمتهاتون قابل توجه است یا…امیدوارم که خوب و ارزشمندباشه.و کاشکی این مهلت جایزه عضو شدن و معرفی به دیگران رو تمدیدمیکردیدمن تازه دیشب با شما اشنا شدم و هنوز احراز هویتم تاییدنشده.امیدوار. چنانچه مایل باشید با تبادل اطلاعات در تفاوت ونقاط ضعف و قوت بین شما و اکسکوینو بتونیم از شما یک صرافی برتر قوی.باارزش.پرسرعت.ایمن و موفق و معروف تر بسازیم.موفق و سربلند و پرسودباشید. 09355867655