آموزش تبدیل توکن bep2 به bep20

پیش از آموزش تبدیل bep2 به bep20 بهتر است در خصوص این دو استاندارد اطلاعاتی داشته باشید. در دنیای ارزهای دیجیتال، استفاده از استانداردهای مختلف برای ایجاد و مدیریت توکن‌ها بسیار رایج است. شبکه bep2 و bep20 یکی از بهترین استانداردها در حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد. البته استاندارد BEP2 برای بایننس چین (Binance Chain) و شبکه BEP20 برای بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) است.

همچنین هر دو این استانداردها محصول صرافی بایننس است و هر یک از مزایا و محدودیت‌های خاص خود برخوردارند. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید تیم توسعه BNB Chain اعلام کرده‌اند تا کاربران تا آوریل 2024 مصادف با فروردین 1403 فرصت تبدیل توکن bep2 به bep20 را دارند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به آموزش تبدیل bep2 به bep20 بپردازیم.

 

شبکه bep2 چه تفاوتی با شبکه bep20 دارد؟

 

شبکه bep2 چه تفاوتی با شبکه bep20 دارد؟

استاندارد bep 2 تفاوت‌های زیادی با استاندارد bep20 دارد و همین موضوع باعث متمایز شدن این دو پروژه از یکدیگر شده است. برهمین اساس می‌توان گفت هر یک از این دو شبکه ویژگی‌ها و مزایای مهمی برخوردارند. اما همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم طبق گفته‌های تیم توسعه BNB Chain کاربران باید تا آوریل 2024 توکن های beo 2 را به bep 20 تبدیل کنند. با در نظر داشتن این موضو بهتر است ابتدا با تفاوت‌های این دو شبکه آشنا شوید. از همین رو می‌توان گفت بکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دو استاندارد می‌توان به بستر آن‌ها اشاره کرد.

زیرا توکن bep2 بر روی بستر بایننس چین اما bep 20 بر روی بستر بایننس اسمارت چین راه اندازی شده است. بایننس اسمارت چین شبکه‌ای مشابه اتریوم است که می‌تواند قرارداد هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز را اجرا می‌کند و این موضوع به عنوان یکی از تفاوت‌های این شبکه bep2 و bep20 به شمار می‌آید. زیرا شبکه bep 2 با داشتن ویژگی‌های بسیار زیاد از قرارداد هوشمند پشتیبانی نمی‌کند.

همچنین بهتر است بدانید که مقیاس پذیری یکی از مباحث مهم و اساسی در حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد که توسعه دهندگا برای رفع این مشکل پروژه‌های زیادی را راه اندازی کرده است. با در نظر داشتن می‌توان گفت مقیاس پذیر نیز یکی دیگر از تفاوت‌های مهم این دو استاندارد می‌باشد. زیرا شبکه bep2 از مقیاس پذیری کمتری نسبت به bep20 بهره‌مند است که همین موضوع باعث محبوبیت bep20 شده است.

 

تبدیل bep2 به bep20 چگونه است؟

 

تبدیل bep2 به bep20 چگونه است؟

با توجه به ویژگی‌های که در بخش بالا به آن اشاره کردیم و طبق گفته توسعه دهندگان بایننس چین کاربران باید توکن bep 2 را برای انجام این کار افراد می‌توانند با استفاده از صرافی بایننس و کیف پول تراس ولت توکن های خود را به شبکه bep20 انتقال دهند. البته انتقال توکن به شبکه‌های دیگر در حوزه ارزهای دیگر رایج است و حتی جالب است بدانید کاربران می‌توانند به تبدیل BEP20 به ERC20 بپردازند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به تبدیل bep2 به bep20 بپردازند.

 

تبدیل bep2 به bep20 در صرافی بایننس

 

تبدیل bep2 به bep20 در صرافی بایننس

از آنجایی که شبکه بایننس چین و بایننس اسمارت چین محصول صرافی Binance می‌باشد کاربران به راحتی می‌توانند با استفاده از این پلتفرم معاملاتی به راحتی به تبدیل bep2 به bep20 بپردازند. برهمین اساس برای انجام این کار کاربران ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در صرافی بایننس شوند پس از آن گزینه Overview را انتخاب کنید. در گام بعدی بر روی گزینه برداشت یا Withdraw کلیک کنید.

پس از گذراندن این مراحل در این بخش باید توکنی که قصد برداشت آن را دارید انتخاب کنید. سپس در قسمت آدرس برداشت، آدرس صحیح شبکه مقصد و در قسمت شبکه انتقال یا همان Transfer Network، شبکه bep20 را انتخاب کنید. از همین رو پس از انجام این مراحل به راحتی می‌توانید توکن bep 2 را به bep20 تبدیل کنید.

 

تبدیل bep2 به bep20 در تراست ولت

 

تبدیل bep2 به bep20 در تراست ولت

تراست ولت یکی از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال می‌باشد که در چندین سال اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. زیرا این ولت نرم افزاری در کنار داستن از ویژگی‌های زیادی همچون توکن حاکمیتی به نام ارز دیجیتال TWT برخوردار است. برهمین اساس می‌توان گفت کیف پول تراست ولت از ویژگی‌های بسیار زیادی به همراه دارد.

از همین رو جالب است بدانید که کاربران می‌توانند با استفاده از کیف پول تراست ولت می‌توانند به تبدیل bep2 به bep20 بپردازند. که برای انجام این کار ابتدا توکن مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی گزینه More کلیک کنید و گزینه Swap to Smart Chain را انتخاب کرده و سپس مقدار مورد نظر را مشخص کنید. در این صورت باید به سراغ گزینه Swap بروید و بر روی گزینه Send کلیک کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها